au pairiksi haluava

tinsemaarit

Olen monesti hakenut perhettä joka tarvitsee au pairia. Mutta vielä ei ole onnistanut. Sillä uskoisin, ettei kukaan perhe palkkaa au pairiksi henkilöä joka on yli 40 vuotta, eikä omista ajokorttia. Mikäli joku palkkaa niin tulen mielellään, pystyn olemaan 2 vuottakin teillä. Kokemusta on pojista ja tytöistä.
Leikin lasten kanssa kaikkia leikkejä mitä he haluavat ja lisäksi teen niitä kotitöitä joita perheen kanssa sovimme. Voitte asua ihan missä maassa vaan mikäli teille kelpaa yli 40 vuotias au pairiksi. Otan myös yksinhuoltajat huomioon

T. Tiina

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essim32

      Mä olen nähnyt monta sun omaa ilmoitusta ja viestejä näillä sivuilla. Pyydät aina perheidenkin ilmoituksissa heitä ottamaan sinuun yhteyttä. Sinun täytyy laittaa heille viestiä, ei toisinpäin!

      • leeenu

        Ilmoituksesi oli hyvin loukkaava


      • Essim32
        leeenu kirjoitti:

        Ilmoituksesi oli hyvin loukkaava

        Eihän tuo nyt mitenkään loukkaava ollut. Tosi asia vaan. Kommentoit täällä ilmoituksia useilla nimimerkeillä. Perheet on laittanut itse sähköpostinsa ilmoitukseen ja aina sinä laita vaan oman sähköpostisi alle ja pyydät heitä ottamaan yhteyttä. Ei niin haeta mitään työtä oikeassa elämässä. Ihan jo osoittaa omatoimisuutta ottaa itse yhteyttä heihin. Minulla on useiden vuosien kokemus au pairina olosta, perheistä, uuden au pairin hakemisesta ja au pairien välittämisestä perheille. Au pairia valitessa, vaikka perhe sitten sinuun ottaisikin yhteyttä, pisteet kyllä laskee jo siinä vaiheessa kun pyydät heitä ottamaan yhteyttä. Onnea etsintään! Voidaan keskustella sähköpostilla lisää, jos haluat vinkkejä hakuprosessiin?


      • lehtokangans

        kyllä on hyvin loukkaava


    • mikähäo

      Ihan en innostuisi au pairiksi haluavasta, joka hakee paikkaa tällä forumilla. Muuten arvostaisin yli 40-vuotiasta, jos on sopivat syyt sille, ettei ole päässyt normaaliin työelämään.

      Vaikuttaa jotenkin ongelmatapaukselta. Jotain on pielessä.

      • syyskuu20

        haluat varmaan, että näytän siskolle tämän


    • tainaliisa

      Mihin ja kelle au pair-töitä hakeva laittaisi hakemuksen?

      Jos tarvitisisin au pairia etsisin ilmoitusta jossa hakija kertoo itsestään ja sen millaista työtä hakee...en istuisi odottamassa kotona jospa joku tajuaisi laittaa minulle hakemuksen jos tarvin au pair apua...vai ymmärsinkö jotain väärin?

      • lehtokannanpäät

        hyvin loukkaava. Siskoni näki äsken tämän viestin jonka kirjoititte


    • saimaahaimaa

      hölönpölöt...eihän se osaa edes lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe