au pairiksi haluava

tinsemaarit

Olen monesti hakenut perhettä joka tarvitsee au pairia. Mutta vielä ei ole onnistanut. Sillä uskoisin, ettei kukaan perhe palkkaa au pairiksi henkilöä joka on yli 40 vuotta, eikä omista ajokorttia. Mikäli joku palkkaa niin tulen mielellään, pystyn olemaan 2 vuottakin teillä. Kokemusta on pojista ja tytöistä.
Leikin lasten kanssa kaikkia leikkejä mitä he haluavat ja lisäksi teen niitä kotitöitä joita perheen kanssa sovimme. Voitte asua ihan missä maassa vaan mikäli teille kelpaa yli 40 vuotias au pairiksi. Otan myös yksinhuoltajat huomioon

T. Tiina

9

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essim32

Mä olen nähnyt monta sun omaa ilmoitusta ja viestejä näillä sivuilla. Pyydät aina perheidenkin ilmoituksissa heitä ottamaan sinuun yhteyttä. Sinun täytyy laittaa heille viestiä, ei toisinpäin!

• leeenu

Ilmoituksesi oli hyvin loukkaava

• Essim32
        leeenu kirjoitti:

Ilmoituksesi oli hyvin loukkaava

Eihän tuo nyt mitenkään loukkaava ollut. Tosi asia vaan. Kommentoit täällä ilmoituksia useilla nimimerkeillä. Perheet on laittanut itse sähköpostinsa ilmoitukseen ja aina sinä laita vaan oman sähköpostisi alle ja pyydät heitä ottamaan yhteyttä. Ei niin haeta mitään työtä oikeassa elämässä. Ihan jo osoittaa omatoimisuutta ottaa itse yhteyttä heihin. Minulla on useiden vuosien kokemus au pairina olosta, perheistä, uuden au pairin hakemisesta ja au pairien välittämisestä perheille. Au pairia valitessa, vaikka perhe sitten sinuun ottaisikin yhteyttä, pisteet kyllä laskee jo siinä vaiheessa kun pyydät heitä ottamaan yhteyttä. Onnea etsintään! Voidaan keskustella sähköpostilla lisää, jos haluat vinkkejä hakuprosessiin?

• lehtokangans

kyllä on hyvin loukkaava

• mikähäo

Ihan en innostuisi au pairiksi haluavasta, joka hakee paikkaa tällä forumilla. Muuten arvostaisin yli 40-vuotiasta, jos on sopivat syyt sille, ettei ole päässyt normaaliin työelämään.

Vaikuttaa jotenkin ongelmatapaukselta. Jotain on pielessä.

• syyskuu20

haluat varmaan, että näytän siskolle tämän

• tainaliisa

Mihin ja kelle au pair-töitä hakeva laittaisi hakemuksen?

Jos tarvitisisin au pairia etsisin ilmoitusta jossa hakija kertoo itsestään ja sen millaista työtä hakee...en istuisi odottamassa kotona jospa joku tajuaisi laittaa minulle hakemuksen jos tarvin au pair apua...vai ymmärsinkö jotain väärin?

• lehtokannanpäät

hyvin loukkaava. Siskoni näki äsken tämän viestin jonka kirjoititte

• saimaahaimaa

hölönpölöt...eihän se osaa edes lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1101
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      820
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      573
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      504
    8. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      476
    Aihe