Rakennustöihin Norjaan?

rebarworknorway

Hei!

Olen kolmekymppinen rakennusalan toiminimimies Pirkanmaalta ja olen kiinnostunut työskentelystä Norjassa oman yritykseni kautta. Ydinosaaminen koostuu betoniraudoituksesta ja sitten teen myös remonttihommia monipuolisesti. Olen kuitenkin valmis tekemään kaikkea ihan apumiestöistä lähtien.

Voin toimia yksin tai urakkaporukan ahkerana jäsenenä 12h/6pv viikossa. Läjä omia laadukkaita sähkö- ja akkutyökaluja sekä pakettiauto. Olen riski ja reilu jätkä, jonka kanssa on aina hienoa olla hommissa ;)

Pari kysymystä olisi.

1. Minkälaisia vakuutuksia Norjassa tarvitsee ja miten laskutus toiminimellä siellä käytännössä hoidetaan?

2. Minkälainen on laskutustuntihinta apumiestöistä ja minkälainen esim. raudoitustöistä ja remonttitöistä?

3. Voinko hakea töitä vain marssimalla työmaatoimistoon vastaavan mestarin juttusille? Riittääkö englanti?

Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini [email protected].

1

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takasinnorjaan

Morjes, pitääks olla oma toiminimi mukana? meinaan vaan että noita vuokrafirmojahan on pari, ite olin vuokrafirman kautta norjassa 9 kk ja meen taas kohta takasin norjaan.

Ne jotka teki raudoitustöitä mun työmaalla niin niillä tais olle 200NOK tunti eli joku 23-26 euroa riippuen valuutta kursissta

kielestä voin sanoa niin paljon et minua kohdeltiin ihan eri tavoin koska opin norjan kielen nopeasti (pari KK) kuin niitä jotka puhuivat englantia tai kumpaakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe