Hei!
Olen kolmekymppinen rakennusalan toiminimimies Pirkanmaalta ja olen kiinnostunut työskentelystä Norjassa oman yritykseni kautta. Ydinosaaminen koostuu betoniraudoituksesta ja sitten teen myös remonttihommia monipuolisesti. Olen kuitenkin valmis tekemään kaikkea ihan apumiestöistä lähtien.
Voin toimia yksin tai urakkaporukan ahkerana jäsenenä 12h/6pv viikossa. Läjä omia laadukkaita sähkö- ja akkutyökaluja sekä pakettiauto. Olen riski ja reilu jätkä, jonka kanssa on aina hienoa olla hommissa ;)
Pari kysymystä olisi.
1. Minkälaisia vakuutuksia Norjassa tarvitsee ja miten laskutus toiminimellä siellä käytännössä hoidetaan?
2. Minkälainen on laskutustuntihinta apumiestöistä ja minkälainen esim. raudoitustöistä ja remonttitöistä?
3. Voinko hakea töitä vain marssimalla työmaatoimistoon vastaavan mestarin juttusille? Riittääkö englanti?
Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini [email protected].
Rakennustöihin Norjaan?
rebarworknorway
1
360
Vastaukset
- takasinnorjaan
Morjes, pitääks olla oma toiminimi mukana? meinaan vaan että noita vuokrafirmojahan on pari, ite olin vuokrafirman kautta norjassa 9 kk ja meen taas kohta takasin norjaan.
Ne jotka teki raudoitustöitä mun työmaalla niin niillä tais olle 200NOK tunti eli joku 23-26 euroa riippuen valuutta kursissta
kielestä voin sanoa niin paljon et minua kohdeltiin ihan eri tavoin koska opin norjan kielen nopeasti (pari KK) kuin niitä jotka puhuivat englantia tai kumpaakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247