Rakennustöihin Norjaan?

rebarworknorway

Hei!

Olen kolmekymppinen rakennusalan toiminimimies Pirkanmaalta ja olen kiinnostunut työskentelystä Norjassa oman yritykseni kautta. Ydinosaaminen koostuu betoniraudoituksesta ja sitten teen myös remonttihommia monipuolisesti. Olen kuitenkin valmis tekemään kaikkea ihan apumiestöistä lähtien.

Voin toimia yksin tai urakkaporukan ahkerana jäsenenä 12h/6pv viikossa. Läjä omia laadukkaita sähkö- ja akkutyökaluja sekä pakettiauto. Olen riski ja reilu jätkä, jonka kanssa on aina hienoa olla hommissa ;)

Pari kysymystä olisi.

1. Minkälaisia vakuutuksia Norjassa tarvitsee ja miten laskutus toiminimellä siellä käytännössä hoidetaan?

2. Minkälainen on laskutustuntihinta apumiestöistä ja minkälainen esim. raudoitustöistä ja remonttitöistä?

3. Voinko hakea töitä vain marssimalla työmaatoimistoon vastaavan mestarin juttusille? Riittääkö englanti?

Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini [email protected].

1

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takasinnorjaan

      Morjes, pitääks olla oma toiminimi mukana? meinaan vaan että noita vuokrafirmojahan on pari, ite olin vuokrafirman kautta norjassa 9 kk ja meen taas kohta takasin norjaan.

      Ne jotka teki raudoitustöitä mun työmaalla niin niillä tais olle 200NOK tunti eli joku 23-26 euroa riippuen valuutta kursissta

      kielestä voin sanoa niin paljon et minua kohdeltiin ihan eri tavoin koska opin norjan kielen nopeasti (pari KK) kuin niitä jotka puhuivat englantia tai kumpaakaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe