te kerran olisitte voinu mua auttaa,sillo te kaikki käänsitte selkänne mulle..jätitte mut kuoleen yksin...sinä ainoina kertana ku todella olisi tarvinnu "siskoa tai veljeä"...enää minä en teitä tarvitse..ei sen takia et olen nii ylpeä...vaan sen takia että tässä tilanteessa vain yksi voi enää auttaa...ja te parhaimmillaaki olette pelkkiä hänen käsiänsä..mutta te ja maailma jätitte mut yksi kuolemaa...ja sinne minä kuoli
et ehkä omalla tavallaan se kuuluu teille korjata sen minkä te hylkäsitte kuolemaan
ette te ihmiset voi nyt mua auttaa
11
<50
Vastaukset
- tehmies24v
ja sitte nyt tässä helvettie helvetissä tulee tänne sanomaa sinettisormus jotaki asiallista, näin mone vuode jälkee, niiku ihmine ihmiselle? nyt ku voi sanoa niiku ihmine ihmiselle...ei se oo oikee..mut en mä sen takia täällä kirjota et haluan teidä tukea vaan sanoa mikä mun mielestä on väärin
- tehmies24v
te jätitte mut yksin kuolee, mihi kuolin...nyt jopa sinettisormus antaa ensimmäisen kerra kaikkina vuosia kättä täälä vaikka vuosina täällä kirjoti....te jätitte mut yksin kuolee...nuoren miehe joka oli kovia kokenu, yksin,ainoana kertana ku tarvi siskoa tai veljeä...te jätitte mut
- kirkko_cafelainen
Älä katso ihmisiin - katso Jeesukseen. Hän on ainut kestävä turva ja apu.
- kirkko_cafelainen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015101020500789_uu.shtml
Ja katso muuanne, kun Jeesus ei auta. Survo Jeesus suohon ja ole oma Herrasi - kirkko_kafelainen
kirkko_cafelainen kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015101020500789_uu.shtml
Ja katso muuanne, kun Jeesus ei auta. Survo Jeesus suohon ja ole oma HerrasiMoi. Kiva tavat toinen saman niminen ;)
Mukavaa, että hengelliset palstat kiinnostavat sinua. Se osoittaa, että Jumala vetää tänäänkin vielä ei-uskovia puoleensa.
- Mikko.A
Älä ole niin dramaattinen, vaan suuntaa nyt katse eteen päin ja hylkää tuo katkeruus muita kohtaan.
Rakkaus peitää paljotkin synnit.
Muistettaan rakastaa ja elää hyvää elämää. - tehmies24vv
totta oma vastuu...mut sinä ainoana elämän aikana mä oikeesti halusi et joku olis mustanu välittäny, edes tulla haukkumaa pystyy...pyhä henki ei voinu vaikuttaa muhu koska esti siltä pääsy..ketää ei kiinnostanu, ei edes nuhtelua ei mitää...nytkö te autatte mua ku ei ole edes mahdollisuutta nyt nousta? nytkö te autatte minua? nytkö te olette viisaita mulle, vähä "langenneelle" veljelle? nytkö tulee viisautta?
- kirkko_kafelainen
Olen lueskellut jo jonkin aikaa rukouspalstaa ja mielestäni monikin on yrittänyt auttaa sinua, Tehmies. Monet lukevat näitä viestejä ja rukoilevat puolestasi, vaikkeivat kirjoittaisikaan mitään näihin ketjuihin. Ei sinua ole hylätty.
Muista kuitenkin, että ennen kaikkea suuntaa katseesi Jeesukseen. Älä tuijota liikaa ihmisiin. Jos olet kokenut elämässäsi, että sinut on jätetty, sekin on tullut Herran kädestä. Hän haluaa senkin kautta puhua jotain sinulle. Hän haluaa, että juurtuisit ja kasvaisit ennen kaikkea Häneen. - tehmies24v
sinä et tiedä minusta ihminen mitään...et edes syytä miksi kirjotan näin tai miksi näin kauan, tai edes miksi täällä...sinä et tiedä mitään...
- Jumalassa.elämämme
kaikilla ihmisillä ja myös aloittajalla. Ano hyvää Jeesuksen nimessä ja annetaan jokaiselle varmuudella, mutta samoin ihmisen itse myös hyvä omalta puoleltaan pyrkiä hyvään.
Okei, bye...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa742770- 562691
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172313- 412032
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761962Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211281- 371106
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01040Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95976