ja muutkin ystäväni ja nekin,jotka eivät voi sietää idioottimaaisia kirjoituksiani:-)))Doe lähtee lomalle naapurikaupunkiin jouluksi,eikä häiritse enempää teitä.Älkää nauttiko liikaa alkoholia,kuten minä teen;=)))
Man+Mysteerinen
29
633
Vastaukset
- yks typy
sinulle vaan Doe. Mutta se on niin, että idiootti pitää aina myös muiden idioottien kirjoituksista :=))) Äläkä nyt kovin paljon sitä jouluglögiä kuitenkaan ota. Palaillaan joulun jälkeen :=)))
- Doe-10
..ja pullo päiivässä.Eikösh Irwin niin sanonut:=))?Bye now,typy,ja pidä se äijä kurissa:-)))
- Carmencita
Myöskin sinulle Doe!
Eläkä sinäkään liikaa juo!
Tulee vaan kova krapula ja mitä siitäkään sitten seuraa... ;-))- Doe-10
sulle ja myös muille huuhaapalstan tytöille:-)))Kun kunnon krapula iskee,ei edes vesi mene alas...heippa:-)))
kirjoituksiasi: nyt kuitenkin joulurauhaa myös Sinulle - palaillaan sitten joskus, kuitenkin vielä tämän vuoden puolella, vai mitä? T. MM. P.S. Älä ota liikaa - kohtuus kerjätessäkin, siispä myös "alkon" otossa..........
- Doe-10
yritän noudattaa neuvoasi..nämä ihmissuhteet vain joskus..Mut widuako siitä.Takataan roos;=)))
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
yritän noudattaa neuvoasi..nämä ihmissuhteet vain joskus..Mut widuako siitä.Takataan roos;=)))
Doe ja koitappas vähän hillitä,joulurauhaa vaan sinullekkin :))
- kippari
joulua sinulle Doe ja äläkä perkule vedä sitä prenkkua liikaa;=))Kipparikin on aina ollut joulut selvänä vaikka aikoinaan menikin kovaa välillä ja välillä heräsi mistä milloin ja ei tiennyt miten oli sinne joutunut:=))
- Carmencita.
sinullekkin Kippari!!
Ja jouluinen halaus päälle. ;-)) - kippari
Carmencita. kirjoitti:
sinullekkin Kippari!!
Ja jouluinen halaus päälle. ;-))vaan kovasti ja oikein hyvää joulua sinulle myös ja halaus kanssa kipparilta:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
vaan kovasti ja oikein hyvää joulua sinulle myös ja halaus kanssa kipparilta:=)))
joulunviettoon on hiljennetty? Minä typy se vielä tulin vähäks aikaa, kun tässä nyt joutilaana huomiseen asti. Oletkos Kippari sinä vielä paikalla?
:=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
joulunviettoon on hiljennetty? Minä typy se vielä tulin vähäks aikaa, kun tässä nyt joutilaana huomiseen asti. Oletkos Kippari sinä vielä paikalla?
:=))))typy ja fiilis hyvä kun tietää ettei tarvii mennä duuniin vähäänaikaan;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
typy ja fiilis hyvä kun tietää ettei tarvii mennä duuniin vähäänaikaan;=)))
ajattelin, että oletko enää täällä. :=)))
Mutta kyllähän se näin on, että ystävä hädässä tunnetaan. Tais muut huuhaanaiset, niinkuin myös miehet alkaa kinkunpaistajaisvalvomisen. Onkohan tuo sana edes yhdyssana, kun niin pitkä oli? :=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
ajattelin, että oletko enää täällä. :=)))
Mutta kyllähän se näin on, että ystävä hädässä tunnetaan. Tais muut huuhaanaiset, niinkuin myös miehet alkaa kinkunpaistajaisvalvomisen. Onkohan tuo sana edes yhdyssana, kun niin pitkä oli? :=)))kippari jaksaa odotella ja tiedän että tulet tänne aina vaikka olisi millainen juhla niin huuhaata ei jätetä eikä kaverii;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
kippari jaksaa odotella ja tiedän että tulet tänne aina vaikka olisi millainen juhla niin huuhaata ei jätetä eikä kaverii;=))
Ei niin suuria ja jaloja juhlia tule, ettei huuhaalle ole aikaa.:=)) Minä tässä en kinkkua tosiaan tänä jouluna paista. Ällöttää koko kinkku. Mutta hirvenpaistia laitan kyllä. Lihaahan sekin tieten on, mutta ei niin ravaista ja on kotimaista hirveä, jos ei sitten itä-rajalta juossutta :=))
- kippari
yks typy kirjoitti:
Ei niin suuria ja jaloja juhlia tule, ettei huuhaalle ole aikaa.:=)) Minä tässä en kinkkua tosiaan tänä jouluna paista. Ällöttää koko kinkku. Mutta hirvenpaistia laitan kyllä. Lihaahan sekin tieten on, mutta ei niin ravaista ja on kotimaista hirveä, jos ei sitten itä-rajalta juossutta :=))
ajattele mikä on parempi lahja hyvälle ystävälle kuin toinen ihminen joka sinusta välittää,kipparin mielestä se on paras lahja mitä voi saada:=)))Mä hommasin pikkusen kinkun kun nää syöjät on täällä aika vähissä,mut pitäähän jotain hyvää jouluna napostella ja nauttia tästä rauhasta:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
ajattele mikä on parempi lahja hyvälle ystävälle kuin toinen ihminen joka sinusta välittää,kipparin mielestä se on paras lahja mitä voi saada:=)))Mä hommasin pikkusen kinkun kun nää syöjät on täällä aika vähissä,mut pitäähän jotain hyvää jouluna napostella ja nauttia tästä rauhasta:=)))
on tosiaan parasta mitä voi saada. Hyvä vain, että syöjät on vähissä. Kamala laittaa ruoka kahdeksalle hengelle. Mutta toisaalta onhan se kivakin kun porukkaa on. On nykyään niin hiljaista, ettei kukaan ehdi edes töiltään kylässä käymään. Toista se oli ennen, kun nuoria oltiin :=))))
- kippari
yks typy kirjoitti:
on tosiaan parasta mitä voi saada. Hyvä vain, että syöjät on vähissä. Kamala laittaa ruoka kahdeksalle hengelle. Mutta toisaalta onhan se kivakin kun porukkaa on. On nykyään niin hiljaista, ettei kukaan ehdi edes töiltään kylässä käymään. Toista se oli ennen, kun nuoria oltiin :=))))
oikeassa ennen tosiaan kävi kavereita moikkaamassa ja itsekkin kävi tuttuja moikkaamassa,mut ei tää ole enää sitä mitä silloin aikoinaan:=((Joo helpolla tässä nyt pääsee ei ole kuin mä tytär ja koira jotka ruokaa kaipaavat täällä:=))Mut on tää joulu ollut aina sellainen mukava juhla saa lepää syödä ja nauttia tästä hiljaisuudesta mitä alkaa kyllä kaipaamaan kun ikää tulee lisää:=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
oikeassa ennen tosiaan kävi kavereita moikkaamassa ja itsekkin kävi tuttuja moikkaamassa,mut ei tää ole enää sitä mitä silloin aikoinaan:=((Joo helpolla tässä nyt pääsee ei ole kuin mä tytär ja koira jotka ruokaa kaipaavat täällä:=))Mut on tää joulu ollut aina sellainen mukava juhla saa lepää syödä ja nauttia tästä hiljaisuudesta mitä alkaa kyllä kaipaamaan kun ikää tulee lisää:=)))
eihän meille vielä liikaa ole sitä ikää tullut?
Parhaassa iässä ollaan. "Siitäkin" osaa vasta nyt nauttia kunnolla. Hups. Nyt taitaa typy olla vähän maistissa :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
eihän meille vielä liikaa ole sitä ikää tullut?
Parhaassa iässä ollaan. "Siitäkin" osaa vasta nyt nauttia kunnolla. Hups. Nyt taitaa typy olla vähän maistissa :=))))sitä ikää liikaa ole nyt sitä osaa nauttia tästä elämästä pikkusen erilailla kuin silloin nuorempana:=))jaaha sitä on otettu snadit punkut;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
sitä ikää liikaa ole nyt sitä osaa nauttia tästä elämästä pikkusen erilailla kuin silloin nuorempana:=))jaaha sitä on otettu snadit punkut;=)))
Ai mitkä? Snadit? Mitä se on? No nyt on typy vähän juonut, mutta eihän se mitään haittaa. Yritän tässä kirjoittaa, että selvää saa :=)))
Voi kun olisit Kippari täällä mun kans pukkua ottamassa. Mutta nyt otan kyllä siideriä, kun punkku meni siihen marinaadiin :=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Ai mitkä? Snadit? Mitä se on? No nyt on typy vähän juonut, mutta eihän se mitään haittaa. Yritän tässä kirjoittaa, että selvää saa :=)))
Voi kun olisit Kippari täällä mun kans pukkua ottamassa. Mutta nyt otan kyllä siideriä, kun punkku meni siihen marinaadiin :=)))ottanut pienet punaviinit;=))Olishan se kiva olla nyt sinun kanssa ja ottaa viiniä kynttilänvalossa ja kyllä sidukkakin voisi mastuu vaikka en sen ystävä oikein olekaan;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
ottanut pienet punaviinit;=))Olishan se kiva olla nyt sinun kanssa ja ottaa viiniä kynttilänvalossa ja kyllä sidukkakin voisi mastuu vaikka en sen ystävä oikein olekaan;=))
se kiva ottaa yhdessä kynttilänvalossa :=)))
Ja mä voisin tarjota sulle tosi hyvää punkkua. Tykkäätkö siitä? - yks typy
kippari kirjoitti:
ottanut pienet punaviinit;=))Olishan se kiva olla nyt sinun kanssa ja ottaa viiniä kynttilänvalossa ja kyllä sidukkakin voisi mastuu vaikka en sen ystävä oikein olekaan;=))
Ja mä voisin tarjota sulle tosi hyvää punkkua. Tykkäätkö siitä? - kippari
yks typy kirjoitti:
Ja mä voisin tarjota sulle tosi hyvää punkkua. Tykkäätkö siitä?parilasii punkkua maistuu joskus,mutta nykyään otan niin harvoin kun ei sitä hyvää seuraa niin usein ole ja yksin en viitsi ottaa;=))Ja huonossa seurassa en ota;=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
parilasii punkkua maistuu joskus,mutta nykyään otan niin harvoin kun ei sitä hyvää seuraa niin usein ole ja yksin en viitsi ottaa;=))Ja huonossa seurassa en ota;=))
huonossa seurassa ota. Siks otankin nyt yksin :=)))
Tai nyt otan Kippari sun kanssa. Ja sinä et ole huonoa seuraa :=)) - kippari
yks typy kirjoitti:
:=))))kipparikin voisi nyt ottaa punkkua kun on hyvää seuraa;=)))
- yks typy
kippari kirjoitti:
kipparikin voisi nyt ottaa punkkua kun on hyvää seuraa;=)))
että olet jo simahtanut. Mutta onneks et vielä :=))
Tunsin jo niin yksinäiseksi oloni. Eikö sulla ole punkkua missään? Tuu tänne , mä tarjoan :=))) - kippari
yks typy kirjoitti:
että olet jo simahtanut. Mutta onneks et vielä :=))
Tunsin jo niin yksinäiseksi oloni. Eikö sulla ole punkkua missään? Tuu tänne , mä tarjoan :=)))ole punkkua yhtään jotain valkkaria taitaa olla kaapissa mut ei nyt maistu se;=))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720