Deittailin todella ihanan miehen kanssa. Rakastuin todella mieheen ja luulin jo että joku jopa voisi pitää minusta. Sainkin kuulla että mies ei haluakaan minua. Kaverina OK, muuten ei. Se oli kuin puukonisku sydämeen, siltä se tuntui. Kaverisuhde riittää minulle myös jos se on mahdollista. Pidän miehestä myös kaverina. Mutta pelottaa että en kelpaa edes kaveriksi. Miten tunteet muka voi "piilottaa"? Jos tiemme eroavat, en kestä sitä. Mikä minussa on vikana? Ehkä voisin tehdä jotain toisin. Haluan vielä joskus olla hänen kanssaan. Olotila on ahdistava, tuntuu että mieluummin kuolisin kun kestäisin tällaista. Niin se vain on; torjutuksi tullut ei pääse koskaan yli. Se on totuus.
Torjutuksi tulemisesta ei voi päästä yli
6
150
Vastaukset
- kaikkea-aikansa
Kyllä yli ääsee, kun aikaa kuluu. Löytyy uusia miehiä.
- ergr
totta, totta mutta kyllä sen kanssa oppii elämään, meinaan selvitään sitä pahemmastakin.
- OotVaanNiinIhana
Minut on torjuttu monta kertaa, mutta jostain syystä tämä torjunta on kaikista pahin. Tuntuu etten vain voi päästä yli. Kukaan ei ole niin ihana kuin hän on.
- näinpnjoo
Kyllä siittä pääsee yli, ja ajan kanssa näät ettei hän ole niin ihana, luulit vaan kun et saanut.
- Älämietipaljon
Puoli vuottaa ja ohi
- Eikannata
Älä lähde kaverisuhteeseen ..minä tein sen virheen ja satutin itseäni paljon pahemmin. Säilytä itsekunnioitus ja siirry syrjään. Kadun etten tehnyt niin sillä nyt on tosi tosi paha olla kun toinen pyörii naikkosten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673