Nuoruuden rakastettu

Pohtija-

En ole varma kuuluuko tämä kysymys tälle palstalle, mutta tavallaan se sopii tänne. Tämä koskee miestä, johon olen ollut aikoinani hirveän rakastunut ja hän tiesi tunteistani, mutta ei tuntenut samoin. Olen päässyt hänestä yli 10 vuotta sitten enkä usko että koskaan voisin rakastua häneen uudestaan , mutta se ei tarkoita että kiintymykseni häntä kohtaan olisi kokonaan loppunut. Nyt haluaisin kysyä kuulumisia, vanhana koulukaverina. Miten varmistan ettei hän käsitä yhteydenottoa väärin ja luule, että vanha suola on alkanut janottaa? Kyseessä ei ole kyllä mikään tyhmä mies, joten ehkä hän ymmärtää oikein mutta en ole varma.

8

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaahymyillen

      Onko mahdollista, että ollaan vain käsi kädessä aivan hiljaa?

    • koulututtuja

      Onko tuossa mitään mahdollisuutta ymmärtää väärin? Ellet sitten kysele kuulumisia kaikilta (tai useammalta) vanhoilta koulukavereilta.

      • En-tajua

        Miten se lisää väärinymmärtämistä, jos kyselee muiltakin kuulumisia?


    • 1vaan

      Moikka,
      Olen vähän vastaavanlaisessa tilanteessa, mutta se toinen osapuoli. Eli minuun oli yksi henkilö ihastunut ja olin myös häneen, mutta jostain syystä menin ihan lukkoon kun hän lopultakin lähestyi ja varmasti luuli, että minua ei kiinnostanut yms. Monen vuoden jälkeen pari kertaa satunnaisesti tavattu ja olisi mukavaa tavata uudelleenkin. Molemmat ollaan tahoillamme ihan hyvissä parisuhteissa (ainakin luulen niin). Itse en olettaisi mitään sen kummempia vaikka toinen ottaisikin yhteyttä. Ja vaikka olisikin jotain muuta taustalla kuin pelkkä kuulumisten kysely niin mitäs sitten.. Ainahan sitä kysellä voi :)

      Jospa kohtalolla on sormensa pelissä ja puhumme toisistamme ;)

    • Pohtija-

      Otin yhteyttä ja aluksi hän vastasi viesteihini, mutta lopetti yhtäkkiä vastaamisen. Jäin vähän ihmettelemään miksei hänestä enää kuulunut mitään, mutta oli mukavaa saada selville että hänellä menee hyvin.

    • Anonyymi

      Löysin vanhan aloitukseni täältä.
      Kirjoitin aloituksessa, että en enää ole rakastunut siihen mieheen, mutta siinä olin kyllä ihan väärässä.
      Yhteydenpito jatkui sitten kuitenkin, aina miehen kuolemaan asti. Mitään suhdetta siitä ei tullut, mutta minulle riitti kirjoittelu.

    • Anonyymi

      Nuoruuden rakastettu 42 vuoden takaa otti yhteyttä somen kautta ,sitten soiteltiin ja jutut alkoi heti siittä mihin 42 vuotta sitten ne päättyi ,ihan kun tuota 42 vuotta ei olisi välissä ollutkaan , molemmat ollaan tahoilamme eronneet ja uudelleen avioituneet ja lapsia ,nekin jo aikuisia molemmilla sekä lapsen lapsia ,tuntui oudolta keskustella hänen kanssaan lapsenlapsista ,hän ei ollut ensirakkauteni mutta häneltä sain kuulla myös mitä ensirakkaudelleni kuuluu koska olivat ja ovat yhä hyviä ystäviä.Nyt olisi tarkoitus kahden kuukauden sisään tavata ja koska välimatka välillämme on monta sataa kilometriä niin tapaaminen on hieman järjesteltävissä oleva asia.

    • Anonyymi

      Lohduttavaa lukea täältä vastaavia kaipaavia vuosikymmentenkin takaa. Minulla kylläkin määristä johtuen on jäänyt useasta muutama positiivinen kysymysmerkki, viime vuosikymmenen perään jopa EHKÄ IHKA UUS(yksipuolinen?) erinlainen speciaali KAIPAUSKIN🤎...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      186
      1839
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      61
      1265
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1033
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      147
      918
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      44
      883
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      77
      741
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe