Miesten ihannenaisen koko!

alelerr

Perkele!
Tein sen virheen ja menin googlen hakuun kirjoittamaan "165 cm paino" ja sieltähän löytyi viimosen päälle motivoivaa tekstiä.
Useiden miesten mielestä 165 cm pitkä nainen saisi painaa maksimissaan 55 kiloa. Ja osa varsin tiukkaan sävyyn kirjoitti että ei grammaakaan enemmän tai on jo "tuhti".

Olen nyt saanut pudotettua 9 kiloa ja vielä tuohon "ihannepainoon" olisi matkaa toinen samanmoinen. Aiemmin tänään mietin että olisin varsin tyytyväinen myös 58 kiloon, mutta noiden juttujen lukemisen jälkeen tuntuu että mikään ei riitä ja mielessä pyörii vain tuo että jos olen yli 55 kg, niin olen TUHTI!

Argh.

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipis

pyhpah! ihan eriltä ne kilot näyttää eri ihmisten yllä. :) oot varmasti kaunis tuommosena ku oot, joten älä koskaan kenenkään mieliksi laihduta.

• Fariborz

Osatko kertooa rajoita sokerin saantisuositukset

• näinonjuu

Aivan sama mitä jotkut muut ajattelee-olet hienosti saanut painoa alaspäin ja ole tyytyväien itseesi.Miksi välittäisit sinulle viereitten mielipiteistä muutenkaan?

• Pinnallistaporukkaa

Kai sinä tiiät, että hyvin harva ihminen osaa oikeasti sanoa pelkän ulkonäön perusteella paljonko painat ja sitä numeroa ei tarvitse kenellekkään kertoa. Hyvä paino sulle on just tasan sillon ku susta itestä niin tuntuu.

• HullunTuhti

Ensinnäkin, onnea onnistuneesta pudotusprojektista. :) Toiseksi, kehotan olemaan miettimättä muiden mielipidettä. Helpommin sanottu kuin tehty, tietty. Itsearvostuksen pitäisi mielestäni kuitenkin perustua johonkin aivan muuhun, kuin ulkopuoliseen hyväksyntään. Ymmärrän kuitenkin, että jollain tasolla varmasti jokainen yrittää jollain lailla miellyttää saadakseen hyväksynnän. Kuitenkin kolme kiloa on sellainen määrä, että ei kukaan huomaa eroa.

• terveelämä

Jos laihduttaisin itseni 55 kiloiseksi joutuisin sitten jo sulattamaan lihaksenikin pois. Ei hyvä. En ala miksikään riutuneeksi ja voipuneeksi rääpäleeksi.
      Älkää lukeko ja kuunnelko kaikenmaailman jorinoita. Ps. Vyötärönympärys on usein parempi mittapuu kuin vaa´an lukemat. Pyri saamaan ja pitämään vyötärösi korkeintaan 80 senttisenä tai vähän alle sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe