Äsken se löi mua ja meinas tehä kaikkea kamalaa. Nyt oon vaan itkeny koko illan.
Vihaan mun äitiäni yli kaiken
6
64
Vastaukset
- oooooooo1
Voimia. Älä anna vihalle tilaa. Pysy rauhallisena. Yritä keskittyä ja koota voimasi, tee se mitä täytyy, mitä voit, sillä mitä sulla on, ja siellä missä olet. Minne suuntaan pitäisi mennä? Eteenpäin. Luota itseesi, älä pelkää. Edessä on iloa enemmän kuin osaat kuvitellakaan. Rohkeutta ja onnea matkaan.
- eiolepakkokestää
Jos olet lapsi eli alle18v -mene heti maanantaina koulun terveydenhoitajalle tai omallle opettajalle puhumaan-että äitisi lyö sinua-sitä kukaan vanehmpi ei saa tehdä.Olisi tehtävä lastensuojeluilmoitus. Jos olisin tämän itsekin ymmärtänyt lapsena-olsin päässyt helpommalla asumalla jossain turvallisessa kodissa.Muista että taivaan isä rkakstaa sinua ja enkelisi on alati vierelläsi.
- eiolepakkokestää
toki jos pelkäät etttä äitisd käy kimppuusi-soita poliisi-pääset turvakotiin heti jos henkeäsi uhataan.Asia ei odottamalla parane.
- 3t35ty
heti maanantaina koluterkkarin juttusille ja kerro lyömisestä , pääset pois kodistasi turvalliseen paikkaan melko varmasti. Jos nyt paha tilanne - soita tosiaan poliisille niin saat apua nopeammin.
- omakokemus
Kannattaa kertoa jollekkin.soita vaikka nimettömänä mll nuorten puhelimeen.tosi asia on että äitisi ja sinä tarvitset apua.itse sain apua kun sosku puuttui asioihin.se ei tarkoita että teidät erotettaisiin
- toppaus
Lyöminen on heikon ihmisen hätähuutoa. Äitisi on menettänyt jaksamisen. En ota kantaa niihin lukuisiin syihin jotka johtavat tähän. Sinun ei kuitenkaan tarvitse kestää sitä. Sinulla on oikeus parempaan elämään. Ymmärrän että äiti on äiti, vaikka olisi huonokin. Ja paremman hetken tullessa annat taas anteeksi...uudelleen ja uudelleen. Lopputulos ei kuitenkaan siitä muutu. Lyömiset lisääntyy. Mikset siis suoraan mene asian loppuun. Tee siitä loppu. Kuten edellä neuvottu. Hae apua. Äitisikin saa samalla apua. Jossain vaiheessa te molemmat olette päätökseen jonka sinä teet, tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818