Aidolla naisella on kurveja?

Nainenmyös

Eli tämä yleinen lause näkyy mm. Facebookissa joka päivä! Minusta naiselliset muodot ovat kauniita, sitä en kiellä!
Nyt toisesta näkökulmasta. Jotenkin se kolahtaa minuun, itse olen aina ollut laiha tyttö, pituutta 170cm ikää 24vuotta ja paino 51kg. Olen hoikka luonnostaan, lantio 88cm ja rinnat a-b. Syön normaalisti. En voi mitään että olen hoikka ja lause AIDOLLA naisella kuulostaa omaan korvaan oudolta.
Jos joku sanoo lihavalle että olet läski on yhtä loukkaavaa kun sanoa luonnostaan hoikalle että oletpas laiha:/

En ole koskaan laskenut kaloreita mutta perus päivä :
Aamupala: pari leipää, kahvia, mysliä välillä
Lounas: esim. Pastaa ja jauhelihakastiketta ehkä 400g
Välipala: pasteija, jugurttia, leipää, mitä nyt löytyy kaapista
Päivällinen: 5 lihapullaa ja muusia
Illalla: yleensä päivällisen jämiä

Ikinä en ole ollut yli 56kg enkä ikinä ole ollut dieetillä.. Enkö siis ole aito nainen -.-

6

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JopeJ

Olet yhtä "aito" kuin kuka tahansa nainen.

• HullunTuhti

Haluaisin ihan oikeasti sen ihmisen pään pölkylle, joka aloitti tämän trendin, että AIDOLLA naisella on sitä tätä ja tuota. Ei helkkarissa. Meikä plösöpehva kertoo nyt Sinulle tämän: olet aivan yhtä aito kuin kuka tahansa muu nainen. Kurviesi määrä tai puute ei määrittele naiseuttasi, eikä se todellakaan vaikuta ihmisarvoosi. Olet AITO nainen siinä missä minäkin. Ole ylpeä itsestäsi, ajattele itsestäsi kauniisti ja arvosta iseäsi, koska ansaitset sen. Me olemme kaikki kauniita. Naamakirjalle voit sitten tokaista, että nyt naama kiinni, törppö.

• aivantotta

Aivan totta.
        Kummallinen trendi tämä, että julistetaan kovaan äänen, millainen toisen ihmisen pitää olla.

• Pötkylä

Samaa mieltä aloittajan kanssa; myös tuo väite aidon naisen kurveista on syrjivä ja voi aiheuttaa esim. ulkonäköpaineita. Tarkoituksena kai on se, että ei tarvitse olla superhoikka ja laihduttaa koko elämäänsä ollakseen kaunis jne. Useimmille kai helposti kertyy ylimääräistä (toki voi myös olla kurvikas ilman ylikiloja). Voin kertoa, että itsellä ylimääräinen ei kerry kauniiksi kurveiksi (lähinnä naama turpoaa ja maha kasvaa), joten mieluummin olisin sitten hoikka.

• positiivinennainen

Itse olen sitä mieltä että vaikka tuolla mediassa julistetaan sitä että aidolla naisella on kurveja niin miksi helvetissä vaate mainoksissa on sitten niitä s-xs kokoisia naisia? Sen takia vaan koska ei isommat naiset myy niitä vaatteita. Se on vaan kurja totuus. Ihme paasailua siitä että ole oma itsesi mutta älä hemmetti kuitenkaan ole ja ole kurvikas mutta voisit silti vaan laihduttaa. Tästä asiasta jauhetaan ihan liikaa ja oikeesti vaate kaupoissakin on vaan niitä laihoja mallinukkeja. Joo on niitä isojen tyttöjenkin ja miehienkin kauppoja mutta ovat harvassa. Ja sekin että paheksutaan malleja jotka ovat laihoja. No joo jos joku ihminen nyt vaan haluaa olla laiha (siis sillä tavalla että ei nyt kuitenkaan kuolemaa tee) niin voi hitto saa kai se olla. Ja jos joku on ylipainoinen niin antaa olla. Hirmu venytys ja vanutus näiden välillä että ole hoikka ja samalla kurvikas. Joo ehkä toi ei kaikilla vaan onnistu ja sekös pistää kaiken sekaisin. Eikö kaikki voi olla vaan niin että: " nainen lopeta ongelmien etsiminen ulkonäöstäsi ja keskity itseesi ja siihen että onko sinulla hyvä olla." Ja tuollakin meinasin sitä että jatkuvaan syytetään mediaa anoreksioista ja ylipainosta. Niin kauan kun ihmiset antaa sen median vaikuttaa niin pitkään se vaikuttaa. Jos nyt vaan päättää että lakkaa valittamasta vaan siitä kuinka joku ihminen on hoikka ja päässyt muotilehteen eli päässyt tekemään töitä koska se on mallien työtä myydä ja mainostaa vaatteita. Jos oikeesti risoo se kuinka ihminen tekee työnsä eikä sillä vahingoita ketään niin voi olla että itsessään on vika. Nyt naiset ja miehet oikeesti peiliä käteen ja loppuu se valitus ja alkaa tekemään niitä asioita mitkä on itselleen hyväksi! Tää oli aika radikaalinen vastaus mutta itse kun lopetin valituksen niin eipähän nuo hoikat oo haitannu! Terveisin vähän ylipainoinen ja tällä hetkellä silti hyvin voiva ihminen joka aikoo saada viimeisetkin ylipainot pois VAIN terveyden takia! Hyvää sunnuntaita kaikille ! :)

• positiivinennainen

Ai niin vielä sekin että älkää nyt hyvänen aika olko katkeria ihmisille jotka ovat luonnostaan hoikkia! Mikä järki? Vie vaan voimat kun itkee ja valittaa siitäkin. Eikö olisi helpompaa jos annettaisiin iloa eikö vaan pahaa oloa muille? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4203
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe