Tässä on tullut muutamana päivänä mieleen, että sanalla "sinkku" on ehkä muiden mielestä jotenkin hohdokas sana. Luullaan, että sinkuilla on aina menoja ja bileitä ja kiinnostavia ihmisiä ympärillään. Kaikkea muuta! Ei ole mitään kamalampaa, kuin tulla tyhjään kotiin, jossa kukaan ei odota sua, kukaan ei kaipaa tai soita, korkeintaan sun iäkkäät vanhempasi. "Eronnut" saa usein sääliviä puheita ja katseita osakseen. Menet juhliin yksin, teatteriin, elokuviin yksin jos et saa kavereita mukaasi ja ehkä et saa, sillä heillä on kumppani tai perhe. Sinua jätetään tietoisesti ulkopuolelle, voithan olla vaarallinen ja viekoitella ystäväsi miehen tuosta noin vain. Mä en vaan jaksa yksinäisyyttä. Mietin usein, että keitä tulisi hautajaisiini jos kuolisin nyt. Reilun vuoden aikana oon menettänyt kuusi ihmissuhdetta, rakkaita ja ystäviä. Ei, kukaan heistä ei ole kuollut. He ovat vain kääntäneet minulle selkänsä. Syytän kaikesta itseäni ja vain itseäni.
Sinkkuuden hohdottomuus
4
<50
Vastaukset
Eihän siinä sen enempää ole hotoa kuin sanalla varattu/avioliitto sanallakaan.
Kyse on vaan siitä mikä elämäntapa kenellekkin sopii. Itse tykkään vapaudesta, huolettomuudesta ja sitä paitsi minulla ei oikeastaan ole aikaakaan seurustelulle. Pitäisi jäädä töistä pois, et olis aikaa ottaa uusia "harrastuksia"= parisuhde ja pitää entiset nykyisellään ilman, että rentoutumiseen ja vain olemiseen tarkoitettu aika pysyisi vakiona. Päivittäin kuulen kuinka lapsiperheissä unet jää vähiin kun aamuisin laitetaan lapsia kouluun ja kuletellaan harrastuksiin, sairaalaan ym. Nää kaikki ajat jää sinkulla omaan käyttöön.- pahkasikaM
Tämä on totta. Jäin sinkuksi keväällä ja vaikka aluksi oli ihan kiva käydä treffeillä niin huomasinkin, että joko itse en ollut kiinnostunut deitistä tai hän ei ollut minusta. Joskus ehkä vähän kumpaakin. Sitten kun niillä treffeillä ei jaksanutkaan enää käydä useiden pettymysten takia niin huomasi miten yksinäistä ja tylsää oma elämä voi olla. On minulla toki harrastuskia missä tapaa treenikavereita, mutta jos olisi jotain kivoja tapahtumia, mutta niihin ei välttämättä saa aina kaveria mukaan ja yksin niissä on vähän outoa olla, kun en muutenkaan tutustua tuntemattomiin ihmisiin niin helposti.
Ei se olekaan välttämättä hohodokasta varsinkaan kaikille, mutta hohdokkaampaa se aina verrattuna huonoon suhteeseen.....
- KivenKovaFakta
Sinkkunaisesta kaikki ajattelevat pelkkää positiivista.
Sinkkumiehestä kaikki ajattelevat pelkkää negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205