Tapailen yhtä kivalta vaikuttavaa tyttöä, mutta hänessä häiritsee pahasti hänen epäaktiivisuutensa kaikkien asioiden suhteen. Joudun aina itse keksimään tekemiset, viestejä en saa ellen itse niitä laita, halaa vain kun itse halaan, suutelee vain kun olen aloittanut suutelun, tekemään aloitteet seksiin, ei flirttaile jne. Ihan kaiken! Hän on kyllä todella mukava, fiksu ja upean näköinenkin, mutta tuo passiivisuus tappaa kiinnostuksen.
En vain ymmärrä. Jos häntä ei kiinnosta niin eikö silloin hän vain olisi tapaamatta minua? Ja jos näkee minut vain kaverina niin välttelisi noita intiimejä juttuja?
Tyttö ei ole aktiivinen
25
178
Vastaukset
- simple.as.that
Oletko puhunut asiasta hänelle? Sano tuo mitä kirjoitit ja anna pakit jos asia ei muutu
- näin.oikeassa.elämässä
Ei naisten kanssa voi puhua asioista suoraan vaan niiden kanssa pitää pelata näitä monimutkaisia parisuhdepelejä
- PohPuhPuh
näin.oikeassa.elämässä kirjoitti:
Ei naisten kanssa voi puhua asioista suoraan vaan niiden kanssa pitää pelata näitä monimutkaisia parisuhdepelejä
Pelkään, että olet oikeassa.
- Bi-nainen
Se on ns. "kiltti tyttö" eli mukautuvuus-moodissa. Eli sä oot "ihan kiva" ja se "antaa sulle mahdollisuuden", mutta se ei aktiivisesti tykkää susta. Eli passiivinen vastarinta, koska se on liian kiltti sanoakseen suoraan, että ei nappaa.
Sä voit puhua suoraan, mutta sen tulee olemaan vaikea sanoa mitään "negatiivista". Silloin teot (ja niiden puute) puhuu.- päähän.lyöty
Olen miettinyt samaa asiaa tässä, mutta jos ei nappaa niin luulisi sitten, että keksisi edes jotain huonoja tekosyitä miksei ehdi tapaamaan? Mutta joo, epäilen itsekin vahvasti, että ehkä hän on vain liian "kiltti" sanoakseen asioita suoraan. Ehkä pitää ottaa vain asia puheeksi, etten kuluta aikaani turhaan.
- niinpäniinjoo
Ja vitut, laiska ja epävarma itsestään..
Siinä ei ole mitään kilttiä.
- Rose23
Minkä ikäisiä te olette ja millainen luonne tytöllä on? Onko hän esimerkiksi kovin ujo? Kuinka kauan olette tapailleet? Itse olen melko ujo kun en toista vielä kunnolla tunne ja siksi esimerkiksi aloitteiden tekeminen halaamiseen, suutelemiseen ja muuhun fyysiseen läheisyyteen oli minulle vaikeaa kun tapasin poikaystäväni. Ei niin, että en olisi halunnut. Pelkäsin vain, että tekisin jotain väärin ja nolaisin itseni miehen silmissä :D Ja mitä tekemisiin tulee niin jos suhde on kovin tuore, eivät kaikki uskalla tuoda omia mielipiteitään esille.
Tämä ei tietysti selitä sitä, jos tyttö ei viitsi edes viestejä lähettää... Mitä jos puhuisit hänen kanssaan asiasta? Jos hän on fiksu niin kuin sanoit, niin uskon hänen kuuntelevan. Joskus voi käydä niinkin, että muuttuu passiiviseksi, jos toinen on erittäin oma-aloitteiden. Tavallaan tottuu siihen, ettei itse tarvitse tehdä mitään.
Jos keskustelemisesta huolimatta tilanne ei muutu, suosittelen yhteydenpidon lopettamista tai ainakin yhteydenpidon vähentämistä. Turhaan ei kannata tuhlata aikaansa.- päähän.lyöty
Olemme jo parinkympin paremmalla puolella kummatkin ja hän ei vaikuta sinänsä ujolta, on hyvin sosiaalinen tapaus. Ei vaikuta sellaiselta jolla olisi traumoja tai mielenterveysongelmia, eikä vastustele noita läheisyysyrityksiä (osaan kyllä lukea kehonkieltä, jos esim. suutelu ei kiinnosta). Aluksi ajattelin, että ehkä hän on vain hieman ujo noissa asioissa ja alku-ujous ei minua haittaakaan (se on jollakin tavalla söpöäkin), mutta olemme kuitenkin tapailleet useamman viikon tässä jo ja edistystä asioissa ei ole oikeastaan tapahtunut.
Mutta joo, pitää puhua asiasta suoraan ja jos ei silloinkaan selviä asiat niin voin vain luovuttaa. - Rose23
päähän.lyöty kirjoitti:
Olemme jo parinkympin paremmalla puolella kummatkin ja hän ei vaikuta sinänsä ujolta, on hyvin sosiaalinen tapaus. Ei vaikuta sellaiselta jolla olisi traumoja tai mielenterveysongelmia, eikä vastustele noita läheisyysyrityksiä (osaan kyllä lukea kehonkieltä, jos esim. suutelu ei kiinnosta). Aluksi ajattelin, että ehkä hän on vain hieman ujo noissa asioissa ja alku-ujous ei minua haittaakaan (se on jollakin tavalla söpöäkin), mutta olemme kuitenkin tapailleet useamman viikon tässä jo ja edistystä asioissa ei ole oikeastaan tapahtunut.
Mutta joo, pitää puhua asiasta suoraan ja jos ei silloinkaan selviä asiat niin voin vain luovuttaa.Niinno vaikka ihminen olisi erittäin sosiaalinen niin suhdeasioissa voi olla ujo. Minä olin ujo nimenomaan suhteissa. Jos vain kaverillisesti olen niin voin olla heti hyvinkin puhelias, mutta kun kysymys on tapailusta niin olen erittäin ujo. Ainakin itse olin ensimmäisen kuukauden melko arka juuri fyysisen läheisyyden suhteen. En vastustellut mutta olin liian ujo tekemään kunnon ajoitetta. Onneksi mies ei pelästynyt :D No toisaalta olin sitten aloitteellinen muulla tavoin eli pidin paljon yhteyttä, lähetin viestejä ym. Miehelle oli koko ajan selvää, että minua kiinnostaa.
- päähän.lyöty
Rose23 kirjoitti:
Niinno vaikka ihminen olisi erittäin sosiaalinen niin suhdeasioissa voi olla ujo. Minä olin ujo nimenomaan suhteissa. Jos vain kaverillisesti olen niin voin olla heti hyvinkin puhelias, mutta kun kysymys on tapailusta niin olen erittäin ujo. Ainakin itse olin ensimmäisen kuukauden melko arka juuri fyysisen läheisyyden suhteen. En vastustellut mutta olin liian ujo tekemään kunnon ajoitetta. Onneksi mies ei pelästynyt :D No toisaalta olin sitten aloitteellinen muulla tavoin eli pidin paljon yhteyttä, lähetin viestejä ym. Miehelle oli koko ajan selvää, että minua kiinnostaa.
Jep, en itsekään valittaisi täällä, jos hän kuitenkin viestittelisi minulle usein, ihan oma-aloitteisesti. Jotenkin tuosta tulee mieleen, ettei häntä kiinnosta, mutta jostain kumman syystä ei kuitenkaan halua sanoa sitä tai ei edes halua keksiä jotain tekosyitä miksei nähtäisiin.
Rose23 kirjoitti:
Niinno vaikka ihminen olisi erittäin sosiaalinen niin suhdeasioissa voi olla ujo. Minä olin ujo nimenomaan suhteissa. Jos vain kaverillisesti olen niin voin olla heti hyvinkin puhelias, mutta kun kysymys on tapailusta niin olen erittäin ujo. Ainakin itse olin ensimmäisen kuukauden melko arka juuri fyysisen läheisyyden suhteen. En vastustellut mutta olin liian ujo tekemään kunnon ajoitetta. Onneksi mies ei pelästynyt :D No toisaalta olin sitten aloitteellinen muulla tavoin eli pidin paljon yhteyttä, lähetin viestejä ym. Miehelle oli koko ajan selvää, että minua kiinnostaa.
"Miehelle oli koko ajan selvää, että minua kiinnostaa."
Tuota nyt kuuluisikin odottaa, siis vastavuoroista kiinnostuksen osoitusta edes jollakin tavalla......muuten on kyllä turhauttavaa ja luultavasti myös monesti turhaa.
- 14plus5
Tyttö ei tod. näk. ole halukas koska kuuluu ennestään jonkun tatuoitukaluisen penetraattorin panoverkostoon. Sinä taas olet se kiltti ja turvallinen nallekarhu jonka kanssa tyttö voi asettua aloilleen sitten kun juoksut on juostu. Tyttö testaa sinua valmiiksi oletko sinä aviomiesainesta.
- päähän.lyöty
Vaikka tuo onkin palstan mukaisesti muotoiltu hieman tökerösti niin tämä voi olla lähellä totuutta. On ihan mahdollista, että hän tapailee jotain toista (kiinnostavempaa) miestä ja pitää minua varalta, jos sen kanssa asiat eivät sujukaan. Kyllähän tuota harrastavat niin miehet kuin naisetkin.
- miesukkeli
Minulla on taas ihan päinvastainen tyttöystävä. Se kyllä halaa ja pussaa ja keksii koko ajan tekemistä ja koko ajan pitäis olla menossa jonnekkin. Olen ehkä maailman onnekkain kun sain tälläsen naisen, on myös tosi romanttinen ja innokas aina seksiin
Voi luoja sinua, kilttiatm. Elätkö sinä ollenkaan todellisuudessa? Etkö tosissaan tajua kuinka helppo sinun kirjoitustyylisi on tunnistaa?
- drftyguhjiokp
Oletko kysynyt, mikä tytön mielestä olisi sopiva väli nähdä ja pitää yhteyttä? Ei ole ollenkaan harvinaista, että nainen on tapailun alussa empivä mutta lämpenee ajan mittaan. Voi myös olla vain tottunut miehen vievän asioita eteenpäin, tai haluaa olla suhteessa alistuva ja passiivinen osapuoli.
- päähän.lyöty
En ole tuota kysynyt, mutta siitäkin voisi keskustella. Hän on kyllä kertonut olevansa introvertti ja tarvitsee omaa aikaansa latautumiseen, mutta mielestäni en kuitenkaan kohtuuttomia vaadi, jos haluaisin edes jonkinlaisia huomionosoituksia.
Olen ollut suhteessa missä toinen osapuoli oli töissä 12 tuntia päivässä, mutta siitä huolimatta pystyi antamaan huomiota enemmän yhden päivän aikana kuin tämä tapailemani... no, koskaan. Tapaan hänen kanssaan lähipäivinä ja voidaan jutella asiasta, mutta luultavasti tämän jatkamisessa ei ole mitään järkeä ja pitää vain mennä eteen päin elämässä. Ärsyttävää, kun hän olisi muuten ollut niin samankaltainen kanssani...
- hänmiäs92
Ei kannata vielä huolestua! Itse olen sen verran monen tytön kanssa jutellut (ja aika syvällisestikin), että oon päässyt vähän ainakin jäljille naisten ajatusmaailmasta. Tosi moni on aika ujo ja epävarma, joten voi viedä pitkänkin aikaa, ennenkuin hän osaa rentoutua suhteessa. Kertomasi perusteella hän on kyllä kiinnostunut sinusta, koska naiset häipyy aika nopeasti jos ei nappaa. Hän vaikuttaa ihan kunnolliselta ja mukavalta, joten luultavasti hän on vain epävarma. Voi olla ettei hän ole oikein tottunut tekemään aloitteita. Viestittelykin riippuu paljon persoonasta: oon törmännyt moneenkin, jotka vain on vähän laiskoja laittamaan viestiä, vaikka ovatkin kiinnostuneita. Nyt kannattaa siis suoraan kertoa mitä ajattelet ja tunnet häntä kohtaan ja rohkaiset häntä tekemään aloitteita. :) Hän voi esimerkiksi olla hyvinkin kiinnostunut, mutta miettiä ootko sinä todella se oikea. Se selviää vain keskustelemalla!
- Fdslkölkfdlkfdsfdsfds
Tuo suhde ei tule kestämään. Simple as that. Lopeta suhde ja pelasta itsesi.
Pointti on siinä että tuo nainen ei anna sinulle pitkällä tähtäimellä hyvää suhdetta, se hetki kun väsyt ainaiseen vetojuhdan rooliisi on hetki jolloin tarvitset häntä kaikkein eniten - ja silloin hän pettää odotuksesi eikä jatka suhteen rakentamista. Tuo nainen elää vain itselleen, omia tunteitaan varten ja siksi sinä olet hänelle peili ja hän vastaa vain peililleen. Kun peili menee rikki tuo nainen ei tule välittämään pätkääkään siitä kuka oikeasti olet - vaan hän etsii uuden peilin jonka kautta voi jatkaa peilailuaa.
Jätä se nainen, kävele pois.- totta.puhut.veliseni
Jep, olen tavannut myös tuollaisen naisen joka haluaa, että mies koko ajan piirittää häntä ja nostaa jalustalle. Tasavertaisesta suhteesta tuollaiset naiset eivät tiedä mitään. He osaavat kyllä esittää niin kilttiä ja viatonta jotta mies pysyisi koukussa, mutta ovat hyvin itsetietoisia tekemisistään. AP on ilmiselvästi mies joka on jäänyt koukkuun, mutta ei tajua tätä edes itse.
Jätä se nainen ja etsi parempi. totta.puhut.veliseni kirjoitti:
Jep, olen tavannut myös tuollaisen naisen joka haluaa, että mies koko ajan piirittää häntä ja nostaa jalustalle. Tasavertaisesta suhteesta tuollaiset naiset eivät tiedä mitään. He osaavat kyllä esittää niin kilttiä ja viatonta jotta mies pysyisi koukussa, mutta ovat hyvin itsetietoisia tekemisistään. AP on ilmiselvästi mies joka on jäänyt koukkuun, mutta ei tajua tätä edes itse.
Jätä se nainen ja etsi parempi.Jatkaan tähän samaan ketjuun. Nuoret naiset ovat monesti juuri tuollaisia. Tottuneet miesten piiritykseen ja passiivisia perkeleitä. Vaikka olisikin fyysisissä asioissa ujo, pitäisi innostuksen ilmetä jollain muulla tavalla.
Lisäksi saattaa olla tosiaan joku muu/muita kierroksessa, joka on kiinnostavampi
En kehoita jatkamaan tuollaisen kanssa. Kyllä mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu. Muistan kun joskus nuorena miehenä eksyin sänkyyn n. 45 v. täti-ihmisen kanssa. En ollut yhtään viehättynyt hänen ulkonäöstään, mutta minut sytytti hänen peittelemätön himonsa minua kohtaan.
Vaikka täällä aina haukutaan vanhempia naisia, on heidän yksi etu se, että he ovat usein markkina-arvon laskiessa tajunneet vastavuoroisuuden periaatteen- eitoimieimillään
totta.puhut.veliseni kirjoitti:
Jätä se nainen ja etsi parempi.Tuollaiset naiset ovat kyllä maan vaiva, ovat olevinaan niin itsenäisiäkin vielä.
Kyllä näille kaikki mitä heille tarjotaan kelpaa, mutta miehelle eivät anna mitään takaisin.
Todella surullista, että jättävät kaiken ns. "miehen vastuulle". Eihän tuollainen pidemmän päälle toimi mitenkään. Ei kumpikaan parisuhteen osapuoli voi olla olemassa vain palvellakseen toista. Tuosta on yhtenäisyys ja tasa-arvo kaukana.
Toinen on vaan ns "verenimijä", ei hyvä. Ei tuollaiset ihmiset ansaitse mitään, olisivat vaan itsekseen. - hänmiäs92
Te oletatte aika paljon! Ei tuossa voi mistään päätellä, minkälainen tyttö on kyseessä. Ite oon useemmin törmännyt naisiin (myös nuoriin), jotka on ihan oikeasti kunnollisia ja kilttejä. Teillä tuntuu olevan kovin kyyninen ja negatiivinen asenne naisiin. Edelleenkin oon sitä mieltä, että tuo tyttö ei todellakaan vain käytä hyväksi aloittajaa, vaan kyse on epävarmuudesta ja ehkä vähän kokemattomuudesta. Kiinnostusta on, muuten hän olis jo häipynyt. Aloittajan täytyis vain ottaa asiat puheeksi ja keskustella kunnolla, koska vain siten asiat selviää. Tyttö ei selvästikään tohdi aloittaa keskustelua itse.
- elämänkokemust
Niin, kiinnostusta on alistaa mies palvelijakseen. Kyllähän näitä suhteita varmaan on, jossa mies on ihan tossun alla ja nainen tyytyväinen orjaansa.
Se ei kuitenkaan ole mikään tasa-arvoinen suhde, missä molemmat kunnioittavat ja arvostavat toisiaan vilpittömästi. - afdfdafaf
hänmiäs92 kirjoitti:
Te oletatte aika paljon! Ei tuossa voi mistään päätellä, minkälainen tyttö on kyseessä. Ite oon useemmin törmännyt naisiin (myös nuoriin), jotka on ihan oikeasti kunnollisia ja kilttejä. Teillä tuntuu olevan kovin kyyninen ja negatiivinen asenne naisiin. Edelleenkin oon sitä mieltä, että tuo tyttö ei todellakaan vain käytä hyväksi aloittajaa, vaan kyse on epävarmuudesta ja ehkä vähän kokemattomuudesta. Kiinnostusta on, muuten hän olis jo häipynyt. Aloittajan täytyis vain ottaa asiat puheeksi ja keskustella kunnolla, koska vain siten asiat selviää. Tyttö ei selvästikään tohdi aloittaa keskustelua itse.
Mutta jos tyttö ei pidä yhteyttä säännöllisesti edes tekstiviesteillä /whatsappilla niin ei sitä silloin voi laittaa enää ujouden piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205