Oon tuon 172cm. Onko lyhyt mieheksi sen pituinen?
Onko 172cm lyhyenläntä mieheksi?
8
63
Vastaukset
- on.usko.jo
Eikö tuota täsmälleen samaa pituutta kysytä vähintään kerran kuussa tällä palstalla? Miesten keskipituus Suomessa on 179cm niin onhan tuo tavallista lyhyempi
Sehän on tuon pituisen miehen mitta......ja kompaan edellistä kirjoittajaa siinä kohtaa, että tuota samaa mittaa joku jaksaa toistaa täällä jatkuvasti...
- pitkä_ja_komea_mies
Tappaisin saman tien itseni jos olisin tuommoinen hukkapätkä.
- lyhyt
On anteeksi vaan
- yks.vaan24
Lyhyt on. Itse en tapailisi noin lyhyttä miestä. Pitää olla miehen kokoinen ennen kun sytyttää mua. Ja tää on vaan mun mielipide... Ei hernettä nenään..
- Pano-Ori-Orimattilasta
Vääntäisin 172cm hintti-pätkän kontalleen ja astuisin (kuivana kakkoseen). Lyhyt mies on NAINEN minulle.
- Ei-väliä
Olen erittäin ihastunut suurin piirtein tuon pituiseen mieheen, itse olen 170 m. Hän on niin ihana, että pituus on sivuseikka. En tosin tiedä pitääkö hän minua liian pitkänä itselleen.
- Ei-väliä
Siis 170 cm! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 40464