hotelli inari

kolmekertaa

Sainpa taas niin kyvää palveluan, että ei paremmasta väliä.

30

755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierrellyt

Samaa mieltä kansssi. Homma hanskassa.

• joskusnäinkin

Vastaanottotiskillä yhtä hymyä. Itsekin jouduin tasapuolisuuden vuoksi hymyilemään.

• samsonnitte

Neljä yötä ja loistavaa palvelua. Kiitos Hot Inari.

• eikäolemuutatekemistä

palvelisit asikkaita etkä kirjoittelis tänne potaskaa....

• ilostunut

Jaanallakin niin komea hymy.

• saara5678

Tää eukko sopis hyvin pohjoiskorean uutisten lukijaksi hymynsä kanssa!

• seireeni45

Onko botoksit pistäny kestohymyn päälle?

• Matkailija2

Olin joitain viikkoja sitten Hotelli Inarissa. Huone ok. Jäi vain vaivaamaan se teennäinen ystävällisyys etenkin (ilmeisesti) paikan emännällä. Myös tunnelma isäntien ja henkilökunnan välillä oli kireän tuntuinen, ei varmaan työntekijät viihdy. Ainakin jäi sellainen vaikutelma minulle. Ruoka oli ihan hyvää.

• palveluako.vai

Hyvää palvelua saa ilmeiseti pärstäkertoimen mukaan. Bongasin juuri Facebookista (en kopioi tekstiä tähän) kuinka kynttiläalusena olleen pilttipurkin rikkoontumisesta nousi metakka ja rikkojan olisi pitänyt lähteä kaupasta ostamaan lastenruokaa jotta saisi uuden purkin. Raha ei kelvannut korvaukseksi jne. Jotain taitaa olla vialla isäntien ja henkilökunnan suhteissa, kuten tuossa edellä viitattiin. Ei ole kuitenkaan millään tavalla perusteltua purkaa omaa vitusta asiakkaisiin, oli he paikallisia tai ei...

• Hyvääjoulumieltä

Tämä kertoo hyvin tämän paikan omistajista:

Mummo oli siskonsa kanssa odottamassa linkkua ranta-marilla jotta pääsevät tätini luo Ivaloon. Mummo vahingossa potkaisi kumoon pilttipurkin jonka sisällä oli kynttilä ja purkki särkyi. Rehellisenä naisena mummo tietenkin meni kertomaan vahingostaan henkilökunnalle ja tarjoutui maksamaan sen takaisin. Sen sijaan tiskillä mummo sai hyvin tökeröä kohtelua ja käskyn ostaa heille uusi piltti purkki koska niitä on muuten niin hankala saada. Mummo yritti tarjota rahaa mutta se ei kelvannut. Mummolle ja hänen siskolleen myös kerrottiin että heistä on jo kanneltu tiskille vaikka muita asiakkaita ei ollut paikalla. Mummosta näki kuinka pahoilla mielin hän oli kun tästä mulle kertoi. Että käykääpä viemässä ranta-marille piltti purkkeja jos inarissa päin liikutte
      kun niitä on niin hankala saada että pitää mummoillekkin aukoa päätä

TODELLA SAIRASTA TOUHUA!!!!
      PITÄÄ VARMAAN LÄHETTÄÄ PARI PILTTIPURKKIA JOULULAHJAKSI
      SAA OMISTAJA HYVÄN MIELEN!!!!
      HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!

• pilttipurkkijaana

Kuulemma ensinmäiset pilttipurkin viety jo tälle huutajallle..... :-D

• entinen.inarilainen

Ettei vain tätä ketjua ole aloittanut itse hotellin pitäjä? Toinenkin otsikko tästä aiheesta oli eikä kovin paljoa myönteistä ihmisillä ollut sanottavana... Jos tässä nyt kuitenkin on vastakkainasettelua paikalliset vs turistit niin toivotaan kuitenkin ettei yksi (tai toinenkin) yrittäjä anna Inarista matkailijoille huonoa kuvaa. Täytyy kylläkin tunnustaa etten ole käynyt nykyisessä Hotelli Inarissa ja kaikki "tietoni" on peräisin kuulopuheista ja nettikirjoittelusta. En ole tainnut menettää pajoakaan?

• 3875

Mummo sai hyvää palvelua, että ei paremmasta väliä.

• käynytkerran

Omista on voinut aloittaa tämän ketjun. Pahoin pelkään.

• 739846346

no kukapa muu....

• Mistäjohtuu

työntekijät vaihtuu viikon välein??? Mistä moinen???

• 9736422

Olen pannut saman merkille?

• Anna3455

Varmaan kiva paikka!

• turistikeskisuomesta

Kävin tänään syömässä.kohtuu hintainen ja hyvä ruoka.ystävällinen palvelu.voin suositella kaikille.

• hymyähuulessa

Hyvä paikka ei voi moittia. Jaana on niin kohtelias ja seksikäs. Käyn muutaman kerran viikossa nauttimassa tuosta ilosta.

• mitenhänkäy

Huononeekohan palvelu kun omistaja vaihtuu?

• kuokkavieto

Voi huononntua

• 675singer

Tai parantua. Aika näyttää.

• jroioru

Hyvä että omistaja vaihtui. Se entinen oli niin amatööri että toivottavasti hotelli saa nyt ammattitaitoisen jatkajan.

• 09843

Hyvää Jatkoo VAAN JA ONNEE HEILLE.....

• eteläkorea

Jaana menee kuulemma Pohjois-Koreaan uutistenlukijaksi.

• 09348

Tervemenoa! Tuskin tulee kellään ikävä.....

• ininipimp

Saako raavas mies inarisa pimppaa??

• pierru-niila

Ei saa, mutta poromiehen peräaukkoa saa.

• HomppeliAsla

Niin aika väljä perse on poromiehellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe