kaikille huuhaalaisille,Man of Mystery, Kippari,Doe,Pertti,Otso,Työn orja,Carmecita,Yks Typy...kaikille jotka on lukeneet,kiva on ollut teidän kanssa kirjoitella :))
Nyt hiljenee mieli jo jouluun :)
Rauhallista Joulua
9
461
Vastaukset
kuten myös itsellesi, t. MM.
- NIVANELIVETO
HYVÄÄ JOULUA&ONNELLISTA UUTTAVUOTTA!saanen liittyä joukkoon hurjaan:))
- devil in self
kiitos samoin
- devil_poor
Nyt aika teknologian ohi on jo käynyt, suljemme koneen, sujemme puhelime, otamme ovikellon irti... Joulupukki oveen koputtaa, ei sitä tietsikalla voi hoputtaa...
siirryn joulun viettoon ääreen pöydän, kunhan nurkista tyttöni ja rakkaan vaimoni mä löydän...
toivon teille kaikille hyvän mielen ja makuja mahtavia päälle kielen....
joulumieltä sinulle suurella rakkaudella toivoo pikkupiru, pirutar ja ½piru
palataan taas mahtavien viestien ääreen jälkeen pyhien !!!!
PS. mäpäs saan paremman lahjan kuin kukaan teistä.... läl läl lääää
(halata mun omia rakkaita, hihihiii) - kippari
hyvää joulua sinulle myös ja huuhailu jatkuu myöhemmin:=)))
- Carmencita.
on jo joulun viettohon..hyvää joulua kaikille!!
- Doe-10
sydänystävä.Lisäksi Iso Hali ja Rutistus sulle:-)))
- yks typy
Myös sinulle sydänystävä. Minulla jäänyt tämä sun toivotus lukematta, kun tuo viini kait vei vähän näkökykyä :=)))
- sydänystävä
olette IHANIA koko klaani :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122389Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062014Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461508Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251417Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126