Ihmettelin kaverin tyylittömyyttä, ruma kello!

teräskellotrumia_

Kaverini kävi tänä iltana kylässä. Kolmikymppinen mieshenkilö ja ranteessa aivan saatanan ruman näköinen harjattu teräskello. Kysyin, että miten kaveri voi pitää sellaista hirvitystä ranteessaan, kun en itse koskaan suostuisi moista setäkelloa ranteeseeni laittamaan.
Teräskello nyt ei istu nykyaikaiseen kadun tyyliin ollenkaan, eikä sovi oikein minkään normaalin arkivaatteen kanssa yhteen sitten millään tavalla ja toiseksi saa aikaiseksi vaikutelman 60-vuotiaasta setämiehestä.
Itse en suostu käyttämään kuin kokonaan mustaa muovista Casion peruskelloa tai mustaa muovista Casio G-Shockia, joka on liikkuvan miehen moderni ja nuorekas kello. Olen itsekin kolmekymppinen, mutten halua näyttää missään tapauksessa miltään sedältä vaan nuorekkaalta, aktiiviselta ja tekevältä mieheltä.

19

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankielämäreppana

      Olipa taas säälittävä trolli.

    • on_tää

      Titaanikellot on TITAANIA. En ikinä voisi pitää ranteessa jotain lasten lelukelloa (G-shock tai jotain). Aika mies pitää titaanista automaattikelloa (tritiumilla tietenkin).

    • Businessjet

      Minulla on tilaustyönä valmistettu hiilikuitukuorinen ja rannekkeinen automaattikello
      huippuluokan koneistolla. Formuloiden ja ilmailutekniikan parissa työskennellyt hiilikuituammattilainen suunnitteli ja toteutti hiilikuituosat ja eräs hyvin tunnettu sveitsiläinen kelloseppä suunnitteli koneiston, ja rakensi kellon.

      Kello herättää kovasti mielenkiintoa erinäisissä palavereissa ja tapaamisissa ja käyttäjä on enemmän kuin tyytyväinen sporttiseen ulkonäköön, kellon keveyteen, rannetuntumaan sekä käynnin tarkkuuteen.

      • hienoyksilösulla

        Varmasti hieno kello ja uniikki kappale! Itse olen tyytyväinen Casio G-Shockiin sekä ulkonäön että käytännöllisyyden puolesta. Kello sopii käyttööni käytännössä täydellisesti.


      • harhakuvatOnSairaus

        melkoinen unikuva, no saahan sitä poikaset unelmoida.


      • Makkone
        harhakuvatOnSairaus kirjoitti:

        melkoinen unikuva, no saahan sitä poikaset unelmoida.

        Kaveri o rahamies oon nähny ton kellon


    • yksakka

      tosimies ei kellolla koreile.setäkello herättää naisten huomion ja antaa sympaattisen kuvan kantajastaan

      • setäkellot_pois

        No ei anna vaan kuvan 50v ukkelista. Setäkellot on ihan hirveitä metallimöykkyjä ja ikäviä pitää ranteessa. Kankainen nato-hihna ja sotilaallisen näköinen muovikello ovat kova juttu.


      • aivotKehitysvaiheessa

        Aivan, sopii reisitaskuhousuiselle keskenkasvuiselle itseään etsivälle amikselle.


      • muoviaranteeseenvaan

        Casio G-Shock nyt sattuu olemaan suosittu palomiesten, sotilaiden, ensihoitajien, metsästäjien, lentäjien, SPR:n ensiapuvapaaehtoisten, VPK-miesten, ulkoilijoiden, urheilijoiden sekä fyysistä työtä ylipäätään tekevien ihmisten keskuudessa. Ja mitä helvetin vikaa taktisissa taistelureisitaskuhousuissa ja taktisissa taistelumaihareissa pukeutumistyylinä ylipäätään on? käytän lisäksi päivittäisenä vaatteena armeijan varsin särmää villapaitaa ja M65 kenttätakkia, joka on maailman paras käyttötakki.


      • korkoraudet_ja_ketjut

        Sinö oletkin melkoinen taktinen nato-ohjus, ei vais, säälittävä itsensä korostaja joka koittaa tehdä itsestään miestä army-lookilla. On muuten niin 60-lukua ja jälkeenjääneen rytkyjä että hävettää. No tietysti nuo uusnatsitkin koittavat näyttää miehiltä noine kuteineen ja kaljuineen, säälittäviä luusereita.


      • hisbollahJuu
        muoviaranteeseenvaan kirjoitti:

        Casio G-Shock nyt sattuu olemaan suosittu palomiesten, sotilaiden, ensihoitajien, metsästäjien, lentäjien, SPR:n ensiapuvapaaehtoisten, VPK-miesten, ulkoilijoiden, urheilijoiden sekä fyysistä työtä ylipäätään tekevien ihmisten keskuudessa. Ja mitä helvetin vikaa taktisissa taistelureisitaskuhousuissa ja taktisissa taistelumaihareissa pukeutumistyylinä ylipäätään on? käytän lisäksi päivittäisenä vaatteena armeijan varsin särmää villapaitaa ja M65 kenttätakkia, joka on maailman paras käyttötakki.

        Onko poika edes armeijaa käynyt, taitaa olla sivari.


      • niinpäniiin
        muoviaranteeseenvaan kirjoitti:

        Casio G-Shock nyt sattuu olemaan suosittu palomiesten, sotilaiden, ensihoitajien, metsästäjien, lentäjien, SPR:n ensiapuvapaaehtoisten, VPK-miesten, ulkoilijoiden, urheilijoiden sekä fyysistä työtä ylipäätään tekevien ihmisten keskuudessa. Ja mitä helvetin vikaa taktisissa taistelureisitaskuhousuissa ja taktisissa taistelumaihareissa pukeutumistyylinä ylipäätään on? käytän lisäksi päivittäisenä vaatteena armeijan varsin särmää villapaitaa ja M65 kenttätakkia, joka on maailman paras käyttötakki.

        Eikä tarvitse erikseen tulla kaapista ulos :D

        http://www.asos.com/G-Shock/G-Shock-Bright-Pink-Strap-Watch/Prod/pgeproduct.aspx?iid=825212&r=2


    • slfkjskjfsljsd

      Olen itse nelikymppinen ja silloin jos käytän rannekelloa niin laitan mustan digitaaliCasion ranteeseen muistuttamaan 80-luvusta jolloin Suomikin oli vielä hyvä maa. Ja kellon pitää olla nimenomaan digitaalinen eikä mikään wiisarinäyttöinen museovehjas.

    • 1111voittaja1111

      Totuuden sanoja, muovikuorinen Prolegue on voittajan valinta.
      Pläkkipelti oli Käkisalmen raamisahan johtan kädessä tyylikäs valinta sata vuotta ennen muovin keksimistä.

      Maailman parhaat autotkin on komposiittikuorellisia, maailman parhaat kypärät on komposiittia, maailman parhaat kellot on komposiittia.

      Pläkki on vanhainkodin dementiaosastolla tätä päivää.

    • tämäkelpaisiehkä
      • juurinoin

        siinäpä kunnon hinttikello :D


      • Lei-jo-na

        Rumat paksut viisarit!


    • heisunhaisu

      Mitähän järkeä tässäkin keskustelussa. Valittujen Palojen mainoskello se vasta ruma onkin. Heisun heiluvilles

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe