Palstalaisten huomioon jotka minut tuntevat;

Hep-

Täällä on niitä jotka kaikenlaisia pässejä tuntevat.

Jos joku muistaa minua, niin haluan sanoa lyhyesti että olen kahden kesän jälkeen kuusikymppinen ukko, ja minun nuoruuteni päivät olivat 1970 - 1980 luvuilla.
Tuolloin sattui monenlaista tapahtumaa, oli ahkeraa työntekoa ja yliopistokursseilla kouluttautumista minulla. Mutta myös joskus kaljan kanssa läträämistä ja monenlaista sekoiluakin.
- Kymmenien vuosien takaisiin asioihin minulla ei ole moraalista eikä juridista syyllisyyttä!
Ainoa temppu temppujen joukossa joka minun koko elämäni aikana täyttää rikoksen tunnusmerkit on ollut rattijuopumus 1985. (1985)
Tämä kannattaa sitten uskoa.
> Olen kymmenien vuosien ajan ollut korkeamoraalinen mies joka on kymmeniä vuosia noudattanut armaan Suomen maan lainsäädäntöjä.
Minulle ei pärjää lakituvassa tässä asiassa että kannattaa pitää nätisti suuta supussa ja tyytyä ilmoitukseeni. Ihmisten kunnian loukkaaminen on aina rangaistava teko riippumatta kenenkään tavoista.
Nuorten hankalien aikojen käytöshäiriöt eivät ole asioita joista ihmisten elämää olisi kohtuullista haitata vuosikymmenestä toiseen.
Olen ollut 1980 luvulla maksimissaan 30 vuotias, ja kaikenlainen piku töppäily mahtuu minun elämäni riisiaikaan 1985-1990.

Olen ollut aina peroona joka ei kulje mielihaluissaan laittomuuksien perässä laittomuuksia tekemässä.
Laittomuuksien ja rikoksen tekijöitä voitte tavata maksemasta sakkolappujaan, istumassa himassa ehdollisia tuomioitaan ja kaltereitten takana.
Kaltereitten takaa tapaatte pedofiilejäkin mm.

Minä olen korkeamoraalinen mies joka on ollut nuoremmilleen vanhempi- en seksikumppani.
Kannattaa uskoa mitä sanon. Kaikki hyvin.

Minun "hengellisiä kirjoituksia" ei ole ollut esipuhetta. Nyt on;
Täällä voit lukea esipuheen hengellisiin kirjoituksiini;
http://jarinhotelli.blogspot.com/p/tekijanoikeuksista.html
En ole pyytänyt luottamuksia keneltäkään. Blogini on 100% minun, -ja linkit luonnollisen yksityishenkilön kotisivujen linkkikokoelmaa.
En pidä esimiehiä eläkepäivilläni eikä kukaan ole ollut halukas vuorovaikutukseen kanssani.

Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija

25

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiainajaksalukea

Se on kaikille selvää jo että olet törppö. Joka viikko sitä ei kannata tänne tuoda. Jos ensi vuonna muistutat meitä siitä seuraavan kerran.

• Hep-

Kiitos kohteliaisuudesta. Jos jotakin on jäänyt epäselväksi niin yhteys minuun joku viikko kauniina päivänä.
        Olen luonnollinen kompetentti oikeushenkilö. -En holhottavissa koskaan ollut aikuispäivilläni, -eikä kukaan ole koskaan maksellut laskujani aikuispäivilläni. Sänkyni alle ei pääse puhaltamaan pillillä naimisen tahtia.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• Nuoret tekevät temppunsa ja ovat aikojen asioita joilla ei päiväjärjestysmerkitystä enää vuosikymmeniin ole ollut nuorten -nuorten aikuisten käytöshäiriöillä.
      EI rikoksia vaan käytöshäiriöitä.

Minä en ole jehovantodistaja koskaan ollut ja minua ei ole missään aikamuodossa sitonut 1986 edesmenneen sukulaiseni Jehovantodistajuus. Minä en missään aikamuodossa ole puhunut ainokaistakaan sanaa uskon asioita ko. 1986 edesmenneen sukulaiseni kanssa.
      Minä en seiso taivaan portilla avainnippu tai miekka kädessä, enkä ota niin korkeita ihmispersoonia palvelukseeni. Jehovantodistajaksi en muutu, sillä ajattelen teologian asioista niin paljon eri tavalla.
      En ole kenenkään uskoa koskaan arvostellut. En pahaa puhunut koskaan uskon vuoksi ristin sieluistakaan. Raamatun teologiassa olen aina pysytellyt. Työnantajistani ja asiakkaistani/työnantajieni asiakkaista olen elämäni varrella puhunut korkeintaan työhön liittyviä asioita.

Törppönä saa rauhassa eläkepäivillään olla.

Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

• Joo;-

Jotkut ovat tehneet vuosikymmeniä vanhoista 1970 - 1980 luvun naisseikkailuistani ja yhdestä 1980 luvun käytösmielenhäiriöstä modernisoimalla eilisen päivän asiaa.
      On kuitenkin vuosikymmenien takana käytöshäiriöt. Rikoksista ei ole kyse.
      Olen elämässäni yhden kerran syyllistynyt tekoon jossa on rikoksen tunnusmerkit, ja se oli rattijuopumus 1985. (1985)
      Minä en ole puhunut ainokaisenkaan persoonan vyötäröistä elämässäni koskaan missään sanaakaan.

Minulla ei ole moraalista -omantunnon eikä juridista syyllisyyttä olemassa mistään.

Olen perseestä neitsyt ja ei erektiokykyä peräsuoleen, ja ei ainokaistakaan peräsuoleen millään muotoa perustuvaa rakkaussuhdetta ole minulla ollut elämässäni.

En Jehovantodistaja ollut koskaan enkä koskaan muutu sellaiseksi.
      En ole näidenkään piirien moralisoitavissa millään muotoa.

Olen aina ollut persoonallisuus joka ei kulke laittomuuksien perässä. 2,98 promillen humala vei harkinnan tuolloin. Sen jälkeen olin asiassa tunnollinen. Siihen aikaan ajeltiin aamukrapuloissa maakuntahotelleista illanvietoista jotka päättyivät klo 4 aamulla -aamulla sitten liikemiehet klo 8 autonrattiin yleisen silloisen tavan mukaan.

Olen työnantajstani, työkavereista, asiakkaistani puhunut elämäni varrella korkeintaan työhön liittyvää.

Nuoremmilleni olen ollut vanhempi. En seksikumppani.
      Olen kieltäytynyt 30-57 vuotiaana teinien ja nuorten aikuisten seksitarjoiluista.
      En ole puhunut kenenkään tarjoiluista sanaakaan koskaan missään.

Modernisointi 1980 luvun temppuihin ei auta. On vuosikymmeniä vanhaa.

Tämä selvä.

Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

• Hep-

Olen uskoon tullut hissunkissun 1995 alkaen, ja vasta 200 luvulla adventtiliikkeen jäsen.
        Jäsenyydessä on ollut lepoaikoja.
        En sido taivaan kirjoja ja minkäänlaisen järjestön- yhdistyjksen jäsenkirjoja ehdottoman yhteen liittyviksi.

Seurakunta-toiminta on oikein ja hyvin, tarkoituksenmukaista ja aina suositeltavaa.
        On inhimillisiä ja maantieteellisiä syitä miksi ei laumassa joka sorkka; Joh 10:16.
        Adventtikirkko seisoo tulevasti Kristus kalliolla josta kirkko teologiassaan ei koskaan hievahda piiruakaan maailman synnin puolelle.
        Ihmisiä on yksilöllisellä taipaleellaan; Dan 12:10, San 24:16, Matt 13.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija
        ingen pappi
        Kurpan torpan sepän pojanpoika

• Lisäys;

En ole antanut koskaan valtuuksia antaa itsenäisiä lausuntoja -itsenäisiin toimiin jotka minua koskevat henkilökohtaisista asioistani. -Olla ratsastelemassa minun oletetuilla tai luuloteluilla tunteillani ihmisten yksityis- perheasioissa.
      En ole puhunut kenenkään yksityis- intiimi- perheasioita. Sukulaisistanikin vain kärrynrakentaja-historian ihmisistä olen puhunu ja kirjoitellut.

Olen kompetentti eli täysivaltainen oikeustoimikelpoinen ns. luonnollinen oikeushenkilö. En julkinen oikeushenkilö.
      En ole holhottavissa koskaan ollut aikuispäivilläni eikä kukaan ole koskaan laskujani ilmoittautunut makselemaan.

Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

• Ei.lasten.palsta

Kuka sä oikein olet. Ihan sekaisin ainakin näytät olevan. Oletko vanhemmiltas pyytänyt edes lupaa kopioida heidän kirjoitelmiaan tänne palstalle? Vanhempiesi pitäisi hiukan valvoa touhujasi.

• Exap

Jari, et kenties edes itse muista montako kertaa olet elämääsi tilittänyt tänne, samojakin asioita aina uudestaan. Rattijuopumuksesta kerrot nytkin aloituksessa 07:36 ja taas uudestaan 7 tunnin sisään lähes samoin sanoin, kello 14:22.
      Jos uskot nuo saaneesi anteeksi Jumalalta nuo asiat, et ole aikuisen oikeasti meille tilivelvollinen, ja jotenkin minusta tuntuu että ihan yksin oleminen, noiden asioiden mitä ilmeisemmin painaessa mieltä, ei taida kuitenkaan olla paras keino, eikä nettikirjoittelukaan taida tuoda oikeasti apua siihen mikä mieltä painaa.
      Kuulepa Jari, olisi ehkä aika käydä lääkärissä ja jutella hieman asioista ?

• Hei-

Kuule- Ihmiset ovat foorumeilla oman mielensä mukaan. Ei moisia diagnooseja kuulemassa, eikä Sinun ehdoillakaan koskaan.
        Katso ensin onko nimeäsi postisi alla ennen kuin lähestyt moisilla asioilla julkisilla foorumeilla.

Minä osaan terveyteni huolehtia, kaikki on hyvin. Juoksijan ja matkapyöräilijän kunnossa.
        Että kuuleppa- en ole Sinun pössöö enkä tarvitse tähän lääkäriä.
        En ota vastaan nimettömiä moralisointejakaan.

Olen foorumeilla ollut vuodesta 1995.
        Sinulla on varmaan paljon läheisiä seurapiireissäsi minne saat pössöttää.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• Understoodjne
        jarinhotelli kirjoitti:

Hei-

Kuule- Ihmiset ovat foorumeilla oman mielensä mukaan. Ei moisia diagnooseja kuulemassa, eikä Sinun ehdoillakaan koskaan.
        Katso ensin onko nimeäsi postisi alla ennen kuin lähestyt moisilla asioilla julkisilla foorumeilla.

Minä osaan terveyteni huolehtia, kaikki on hyvin. Juoksijan ja matkapyöräilijän kunnossa.
        Että kuuleppa- en ole Sinun pössöö enkä tarvitse tähän lääkäriä.
        En ota vastaan nimettömiä moralisointejakaan.

Olen foorumeilla ollut vuodesta 1995.
        Sinulla on varmaan paljon läheisiä seurapiireissäsi minne saat pössöttää.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

Niin mutta kyllä se nyt normaalit sensorit omaavalle ihmiselle menee kerrasta jakeluun kun sille joku sanoo että on ajanut kännissä autolla vuonna -85. Sinä toistat noissa viesteissäsi samat asiat uudelleen ja uudelleen ja sekavalla tavalla.

• Muista käydä lääkärissä säännöllisesti juttelemassa niin et yritä loukata ihmisiä tuollaisia vihjailuilla. Minun voinneissani ei ole vikaa ja et voi tietää minkälainen tauti Sinua itseäsi kohtaa.

Minä en ole kenenkään potilas, ja potilaaksi voi ottaa vain palvelutiskin kautta, ei muita laillisia mahdollisuuksia.
        Jos joku käy väkivaltaiseksi on ainoa keino ja mahdollisuus siirtää ihminen toiseen paikkaan vastoin ihmisen omaa tahtoa.

Olen matkapyöräilijän ja juoksijan kunnossa vielä 57 vuotiaana. Lepopulssi 46/krr/min. 57 vuotiaana. Kyllä: 46.

Foorumeilla vuosikausia liikkuvat ihmiset ovat välittömiä. Tottuvat tiettyyn välittömyyteen.

Miunun on ollut pakko toistaa samoja asioita niin kauan että ne tukevat selviksi.

Toistan tulevaisuudessakin samolja asioita tarvittaessa, ja ajan asiani vaikka tuomioistuimessa elleivät ne tule selviksi.

Toisilla on ihanaa viihdytellä itseään ja nauttia seurapiirinsä lumoista, pistää ihmisiä vertikaaliseen arvovalta-nokkimisjärjestykseen, ajaa oman perhepiirinsä etuja luottamustehtävissäänkin, olla autuaan tietämätön mitä ryhmän toiminnan funktioihin kuuluu hyvän hallintotavan mukaan, ihanaa pyytää omaa kunniaansa -Kristukselle kuuluvaa kunniaakin pyytää, ihanaa potkaista jos toisen pää hiukan notkahtaa ja nostaa sitten omaa leukaa_

On aivan totta että varmasti minun kirjoituksiani ovat monet saaneet sellaisella tavalla aiheetta ettei mitään tekemistä ole ollut missään muodossa.
        Olenkin toki maininnut että on ihmisiä jotka jollakin tavalla ovat minut tunteneet uskon asioiden piirissä, mutta eivät ole koskaan pitäneet mitään yhteyttä eivätkä antaneet palautetta.

Olen opettanut demokratian, yhdistystoiminnan, hallinnon- leadership/esimiestaitojen, hyvien vuokratapojenkin, funktioiden hyviä normeja, kun minulle elämäni varrella kertyi kokemusta 15:sta luottamustehtävän hoidosta.
        Työtehtävistä joissa alaistaitoja vaadittiin. Työkokemusta myös esimiestehtävistä vastaten hallinnosta, myynnistä ja ostoista, lukuisia asumisen ja hengellisen yhdistystoiminnan- sekä kunnallisen hallinnonkin luottamustehtävistä.
        Vaikka kokemukset eivät olleet kovin pitkäkestoisia niistä sai kokemusta.
        Olen lukenut useampia yliopistokursseja joissa kyse esimies, hallinnon, yhteiskunnan palvelu-hallintokulttuurin funkitoiden- julkisen johtamisen- hallintotieteen yliopistokursseja. Minulla on näistä perustiedot, ja em. kokemusta.

En ole arvostellut minkään seurakunnan seurakuntalaisia- en minkään kirkon kirkkolaisia, enkä ole puhunut ainokaisestakaan ihmisyksilöstä yksityis- henkilökohtaisia, perhe- intiimi- asioita, -en suhteistaan toimielimiinsä.
        Sama koskee yhtiöiden ja yhdistyksien jäseniä. En ole em. sisäisiä asioita kertoillut eli kokouksien asiakirjoihin liittyviä asioita. Sama koskee lähiöiden ihmisiä- naapurustoja missä olen asunutkin elämän varrella. Työnantajistani ja asiakkaistani olen puhunut elämäni varrella vain työhön liittyviä asioita.
        En ole puhunut naisista jotka eivät liiku seurassani sanaakaan. En ole puhunut ainokaisenkaan ihmisen vyötäröistä elämäni aikana sanaakaan.
        - Olen näin fiksu mies. En juoruakka.
        Viranhaltija- luottamushenkilö- toimihenkilö- työntekijä tason ihmiset ovat kaikki tehtävissään vaitiolovelvollisia ihmisten henkilökohtaisista yksityisasioista mitä tehtävissään tietävät. Naapurustojensa yksityiselämän paljastelu mm. lähiön maitokaupoissa ja pihamailla ei ole laillista puuhaa sekään.

Jouduin evankeliumin vuoksi lujille. Monet tahtoivat kaivaa vuosikymmeniä vanhoja nuoruuden 1970 - 1980 lukujen seikkailuja eilisen päivän valoon modernisoiden eilisen päivän asioiksi kun olen jonkun mielestä "joku saatanan adventti." On minulla blogi kertynyt isoksi. En ole kenenkään yksityis- henkilökohtaisia asioita kirjoitellut en puhunut.

Minun on ollut pakko näitä toistella koska arkipäivää monelle on ollut 1970- 1980 lukujen nuoruuden päivät- kymmeniä vuosia vanhat asiat.
        Minun nuoruuteni päivien ja koko elämäni ainoa rikoksen tunnusmerkit täyttävä tapahtuma on rattijuopumus 1985. (1985)
        olen korkeamoraalinen mies joka noudattanut maan lainsäädäntöjä vuosikymmenien ajan.

Ihmisiä elää uskossakin Herransa yhteydessä ja rakkaudessa (Joh 10:16) niin että jokainen sorkka ei ole aina siinä samassa laumassa missä itse istuu.
        Taivaan kirjat (Ilm 20:12-15) ei ole sama asia kuin seurakuntayhdistyksien jäsenrekisterit.

Adventtikirkko seisoo tukevasti Kristus kalliolla teologiassaan. Adventtikirkko ei koskaan tule hievahtamaan vähääkään teologiassaan maailman synnin puolelle.
        Yksilöillä on oma persoonallinen kivikoinen ja pluikas baana jokaisella per/nuppi; Dan 12:10, San 24:16.

Jos on inhimillisiä syitä että ei jaksa olla ryhmässä ei mikään mahti maailmassa pakota. Minä olin niin ahkera suorittaja seurakuntayhdistyksen toiminnassa aikoinaan että en sitten pystynyt lepäämään seurakunnan penkillä.
        Oli pakko ottaa eroa. Olen tehnyt toki omat virheenikin.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• Understoodjne kirjoitti:

Niin mutta kyllä se nyt normaalit sensorit omaavalle ihmiselle menee kerrasta jakeluun kun sille joku sanoo että on ajanut kännissä autolla vuonna -85. Sinä toistat noissa viesteissäsi samat asiat uudelleen ja uudelleen ja sekavalla tavalla.

Että tättärää jokainen yksilöpersoona on saanut olla aina kaikessa ajassa minun arvostelultani rauhassa. Olen jokaiselle ykislöpersoonalle kertonut mitä olen puhunut jos olen yksilöpersoonasta puhunut ettei tämä olisi vaikeuksissa ympäristönsä kanssa ihmissuhteissaan minua vuoksi.
        '> Olen puhunut ja kirjoittanut aina korkeintaan yleisiä integriteetti- ja legitiimiysasioita. Minulla ei ole nais- eikä miespuolisoa ollut joille olisi kuulunut mennä henkilökohtaisia asioitani.
        Olen perseestä neitsyt -ei erektiokykyä koskaan ole ollut peräsuoleen, ja ei ainokaistakaan peräsuoleen perustuvaa rakkaussuhdetta ole ollut elämässä enkä voi neitsytperseenkään vuoksi ajatella miestä puolisoksi uskovaisena miehenä.
        Minun sänkyni alle ei pääse puhaltamana pillilla naimisen tahtia, ja minun viimeiset rakkaudet liihottivat muualle 50- villityksessäni. Olisi kernaasti halunnut elämänkumppanin 50- villityksessä.

Se että jotkut persoonat pitävät nuoruuden hullutustemppuja kestävinä elämäntapoina vuosikymmenestä toiseen, -toivon että ihmiset joskus kasvavat omien erehdyksiensä ja harkitsemattomuuksiensa kautta.

Minä en ole holhottavissa. Olen kompetentti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö.

Jos jollakin on jonkunlaisen päällikön paikka -kuvittelee itseään sellaiseen vastuuseen, niin itsensä viihdyttämisen- oman perhepiirinsä etujen ajamisen-
        oman kunniansa pyytämisen- sijasta pitäisi oppia aivan ensimmäiseksi vuorovaikutusasiat.

Luottamustehtävissä on ihmisiä joilla on isin opettamat 1920 luvun metodit, Karjalaisen ompelimon, Jurvalaisen vajan tai Pohjalaisen hieromon asiantuntentemus ja kasvatus- -Demokratia on sellaista- mutta on tärkeätä että päätökset tehdään toimielimissä aina hyvän hallintotavan mukaisesti, toimielin kantaa aina juridisen vastuunkin ja toimielimen jäsenet henkilökohtaisenkin juridisen vastuun.
        Olisi tärkeätä ettei suvaittaisi mielivallan käyttäjien funktioita hypätä ihmisten henkilökohtaisilla asioilla itsenäisesti sen mukaan miten kauan on hieronut takapuoltaan kirkon penkissä, tai paljonko on harmaita hapsia päässä. Harmaat hapset ovat petolliset nuoremmille usein jotka jonkun harmaisiin hapsiin luottavat. Ihmiset tänään pitävät omat ehtonsa 100% uhrautumisen sijasta.
        Hengellisissä palvelutehtävissä olisikin 100% uhrautuminen edellytys, mutta ihmiset joutuvat jakamaan itseään niin paljon pakostakin leipänsäkin eteen ja yhdistystoiminta tarvitsee suorittajia joille ei voi vaatimuksia kovin paljon asettaa.

Minä en ole arvostellut ketään ja olen aina sellaisella metodilla asennoitunut etten evankeliumille vahinkoa. Monet tietävät mitä tämä tarkoittaa, ettei evankeliumille vahinkoa.

Seurakuntien ja kirkon pastori- pappiskunta on koulutettu teologisissa tiedekunnissa. Nämä eivät muusta tiedä. Teologisissa tiedekunnissa nämä opiskelevat kahta kotimaista, ja yhtä ulkomaista kieltä hebrean ja kreikan kieliä, sekä teologian tutkinnon perus- ja aineopinnot ja nykyisin pitää olla teologian maisteri että mennään sitten yhä syvemmälle ja kvalifikoituen jonnekin em. aihepiirin tietoon.
        Ei nämä pappisparat muusta tiedä. Joku voi juuri ja juuri tietää ettei hevosta saa potkaista.

En ole arvostellut seurakuntia- kirkkoja, en jäseniä näissä!
        huom. se mitä kirjoitin kaikkki, ja täällä on toden totta ihmisiä jotka minun hengellisistä piireistä tuntevat ja tietävät- eli pyydän sisäistämään mitä kirjoitin.
        Minä en ole mielivallalle velvollinen. Päätökset pitää tehdä toimielimissä aina.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija
        ingen pappi
        Kurpan torpan sepän pojanpoika

• Osoitin niille jotka minut tuntevat.

Muista käydä lääkärissä hieman keskustelemassa. Pohdi vaikka lääkärisi kanssa oletko kaikessa viisas vai vajaa ja rajoitettu?

Hieman.............pohtia ........?!

Kolesteroli ja sokeriarvot kannattaa mitata med samma.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• Sorvan.kylässä

"Täällä on niitä jotka kaikenlaisia pässejä tuntevat."
      Niin juuri. Sinun ankea ja tylsä elämäsi Jari ei ketään täällä kiinosta. "Huristele vain Sorvan kylään" tarinoidesi kanssa. Parempi kun keskityt vain fillarilla polkemiseen.

• VoiJariparkaa

Palstalainen Jari on paras esimerkki adventtikirkon vaikutuksesta yksilön henkiseen tilaan. Jos ette halua psyykkisia ongelmia, pysykää adventtikirkosta kaukana. Jos menette lahkoon silti, olette täällä vanhuudenpäivinä tilittämässä hölmöyksiänne ja pidätte sitä normaalina.

• Hep-

Adventtikirkko seisoo tukevasti Kristus kalliolla eikä siitä teologiassaan hievahda koskaan piiruakaan maailman synnin puolelle. Aamen.
        Jaak 4, 1 Joh 2:15-17, Hebr 12:14, Ilm 12:17/14:12, Joh 14, 1 Tim 3:15.

Yhteisien asioiden hoito ei välttämättä tarkoita kielteistä aidon hengellisyyden kanssa. Ihmisen on yksilönä vaan pidettävä hengelliset arvot; Hebr 14:12, että persoona kaikissa arjen toimissaan on Jumalan kanssa sovussa, siis että homioi ensin Jumalan tahdon kaikissa toimissaan.
        Jumalan laki Room 3:20,31 ja Jeesus Kristus- Raamatun uskonnon evankeliumin arvo pitää olla persoonalla ensisijainen kaikessa arjessakin siis.

Siellä missä ihmisiä ryhmissä on aina ristiriitojakin. Tämä johtuu ihmisyksilöiden rajoittuneisuudesta vastakohtana taivaan joukkojen pyhyys.

Siellä missä ihmisiä on aina asioitakin hoidettava. Yhdistystoiminnan funktiot on iso urakka johon aina jäsenien jokaisen evän heilahdus on arvokas vaivannäössään.
        Elämän varrella yksilöpersoonilla on erilaisia voimavaroja yhdistyksen hyväksi, ja ennenkaikkea evankeliumin Jeesus Kristus mission Matt 28:18-20 metodin arvojen tavoitteiden ja toiminnan funktioissa.

Minä suositan Adventtikirkon seurakuntia lämpimästi.
        Ihmisiin ei saa katsoa koskaan vaan katse pitää suunnata taivasta kohti- solmia rakkaussuhde Jumalan kanssa itse per/ nuppi.
        Ihmisiin -ihmiseen katsominen on varmin tapa tuhota oma usko.
        Vain Jeesus Kristus kelpaa esimerkiksi hengellisissä funktioissa ja -arvoissa.

Hengelliset ryhmät -järjestöt- yhdistykset- ovat hyvin arkoja ihmisyksilön kannalta sellaisella tavalla että hengelliset arvot ja yksilön tarpeet eivät aina joka hetki kohtaa. Vain tästä syntyy sitten ristiriitoja. Kivikkoinen polku on kivikkoinen, ja baana on pluikas luiskahtaa.
        Jumala on luvannut rakkaudessaan oman itsensä Hengen voiman ja tuen, koulutuksen, kasvatuksen, nuhtelun kaikille niille jotka ovat vilpittömiä tavoitteissaan suhteessaan suhteessaan Raamatun Jeesus Kristus evankeliumin uskontoon ja kaikkeen arvoon ja opetukseen; Ilm 3:19-21, Hebr 8:10, 10:12-18. mm.
        - Ihminen voi saavuttaa palkinnon vain omalla suhteellaan Jeesukseen Kristukseen- ei ihmis-harmaahapsien uskollakaan saavuteta mitään itse per/ nuppi.

Blogini oikeassa yläreunassa on kirjoutuksiani kristinuskon kysymyksistä -sellaisista joita ihmiset pähkäilevät tavallisesti tiedustellen ja ihmetellen; -Raamatun jakeista löytyy vastaukset, ja olen pyrkinyt tarkastelemaan mahdollisiimman hyvin kirjoituksieni otsikon näkökulmasta asioita, ja samasta aiheesta löytyy vielä toisista näkökulmasta lisää tietoa;
        http://jarinhotelli.blogspot.com

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        keskustelija

• Yleensä jätän yksintein lukematta nämä hotellin tuotokset, koska kokemukseni on ollut, että en saa niistä mitään irti ja aikaa vain menee turhaan lukemiseen.

Nyt kuitenkin kurkkasin. Minua hämmentää se, että kirjoittajan aihe ei ole Adventismi eikä mikään siihen lilittyvä, vaan kirjoittaja itse.

Ihan oikeasti, kiinnostaako tuollainen ekshibitionismi ketään? Käsi ylös. Minä en nosta tassuani eikä se johdu kunnon puutteesta. Justiinsa tuossa tuuppasin 30 etunojan sarjan lämpimikseni. Apua! Tämä tautihan tarttuu…

• Hei, kiitos!

Oletko koskaan kuullut yksityisistä kotisivuista?
        Niitä on alettu tehdä heti kun tietokoneita on alkanut olla.
        Blogialustat ovat sama asia.

Tällaisesta on kysymys; Luonnollisen henkilön yksityiset kotisivut/ blogi. Sellaisia on satoja tuhansia Suomessa ja miljoonia maailmalla.

Minulla on luonnollisen henkilön blogissa useita erilaisia aiheita.
        Hengellinen metodi kulkee hengellisissä kirjoituksissani sekä linkkikokoelmani muodossa.
        Tämä on sellaista luonnollinen henkilöpersoonan yksilökeskeistä-yksilökohtaista missiota Matt 28:18-20.
        Tiedän hyvin että on valtaosa kristityiksi tunnustautuvia jotka eivät koskaan kykene näkemään mitään omaa Matt 28:18-20 arvossa ja tavoitteissa, ei se tavatonta ole, ja sitten ei ymmärrä toisen sellaista toimintaakaan.
        Olen Raamatun näkökulmassa kirjoituksissani, -en seurakuntarajojen vartijana-.

Tämmöstä että. Olen iloinen jos pysyt poissa sieltä jos ei mitenkään miellytä toisen sivut!

Heitän niskaperseestä pihalle heti hotellistani jos joku yrittää sinne esimieheksi.
        Kotisivu-blogini on 100% minun.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        keskustelija

• jarinhotelli kirjoitti:

Hei, kiitos!

Oletko koskaan kuullut yksityisistä kotisivuista?
        Niitä on alettu tehdä heti kun tietokoneita on alkanut olla.
        Blogialustat ovat sama asia.

Tällaisesta on kysymys; Luonnollisen henkilön yksityiset kotisivut/ blogi. Sellaisia on satoja tuhansia Suomessa ja miljoonia maailmalla.

Minulla on luonnollisen henkilön blogissa useita erilaisia aiheita.
        Hengellinen metodi kulkee hengellisissä kirjoituksissani sekä linkkikokoelmani muodossa.
        Tämä on sellaista luonnollinen henkilöpersoonan yksilökeskeistä-yksilökohtaista missiota Matt 28:18-20.
        Tiedän hyvin että on valtaosa kristityiksi tunnustautuvia jotka eivät koskaan kykene näkemään mitään omaa Matt 28:18-20 arvossa ja tavoitteissa, ei se tavatonta ole, ja sitten ei ymmärrä toisen sellaista toimintaakaan.
        Olen Raamatun näkökulmassa kirjoituksissani, -en seurakuntarajojen vartijana-.

Tämmöstä että. Olen iloinen jos pysyt poissa sieltä jos ei mitenkään miellytä toisen sivut!

Heitän niskaperseestä pihalle heti hotellistani jos joku yrittää sinne esimieheksi.
        Kotisivu-blogini on 100% minun.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        keskustelija

Hei Jari,

kysymyshän ei ollut ollenkaan yksityisistä kotisivuistasi. En ole niitä käynyt katsomassa eikä tarvitse pelätä, että kävisin jatkossakaan.

Kysymys oli tästä palstasta ja kirjoittelustasi täällä. Tämä ei ole sinun yksityinen blogisi.

On semmoinen vanha suomalainen sananparsi, että itsestään paha pappi saarnaa. Voitto Viro kirjoitti joskus 60-luvulla sen nimisen kirjankin.

On outoa, että viittaat lähetyskäskyyn tässä yhteydessä. Henkilöhistoriasi vuolas julkistaminen sopii siihen ainakin minusta kovin huonosti. Mutta voihan olla muitakin mielipiteitä.

Vaan ihan sama. Jatkan tästä edespäin aiemmalla linjalla ja jätän juttusi lukematta.

• Eilisättävää

Yhdyn tähän täysin.

• v.aari kirjoitti:

Hei Jari,

kysymyshän ei ollut ollenkaan yksityisistä kotisivuistasi. En ole niitä käynyt katsomassa eikä tarvitse pelätä, että kävisin jatkossakaan.

Kysymys oli tästä palstasta ja kirjoittelustasi täällä. Tämä ei ole sinun yksityinen blogisi.

On semmoinen vanha suomalainen sananparsi, että itsestään paha pappi saarnaa. Voitto Viro kirjoitti joskus 60-luvulla sen nimisen kirjankin.

On outoa, että viittaat lähetyskäskyyn tässä yhteydessä. Henkilöhistoriasi vuolas julkistaminen sopii siihen ainakin minusta kovin huonosti. Mutta voihan olla muitakin mielipiteitä.

Vaan ihan sama. Jatkan tästä edespäin aiemmalla linjalla ja jätän juttusi lukematta.

Hei!

Minä en ole koskaan luullut tätä foorumia taikka foorumin osiota omaksi henkillökohtaiseksi bogikseni. Nk. huomasit blogini on toisaalla.

Olen melko lailla hyvin perillä perusasioista mitä liittyy erilaisiin legitiimiys- ja integriteetti asioihin -hallinnan ja vallinnan- palveluhallintokulttuurin- asioihin.
        -Erilaisiin suhteisiin mitä tulee luonnollisten ja julkisten oikeushenkilöiden integriteettiasioihin- ja sopimuksellisuuteen ja sopimuksiin.

Älä toki luule minua niin pössöksi että tätä foorumia omaksi blogikseni luulisin.

Jumalan siunausta
        Jari Laurila
        keskustelija vuodesta 1995
        hotellin itsenäinen autoritaarinen päällikkö

• "Oletko koskaan kuullut yksityisistä kotisivuista?"
      Olen kyllä, mutta ei niillä sivuilla yleensä "oman mulkun" kanssa huiskita "laseja huuruisiksi" ja kerrota kuinka on jäänyt perse lähes neitseelliseksi elämän varrella ja kuinka 60 "neitsyttä" on tarjoutunut puuronkeittäjäksi, mutta kenenkään huttu ei ole loppupeleissä kelvannut? Joku rotihan omissa vuodatuksissa pitää olla, kun niitä julkisesti esittelee?
      Usein on niin, että kun yksinäisyys vaivaa siellä kotipiirissä, niin pitää silloin tuoda itsestään esiin julkisuuteen jotain "ainutkertaista" ja samalla hartaana toivoa, että joltain toiselta palstan urpolta saisi osakseen sääliä, myötätuntoa ja hyväksyntää tekosilleen ja tekemättä jättämisilleen?

• Hei!

On ollut kyse avoimesta informaatiosta koskien omia henkilökohtaisia asioita että en ole saanut palautetta koskaan sellaisesta tahosta mikä olisi asiassa legitiimi ollut.
        On ihan totta että tietty yksinäisyys asiassa on olemassa, sillä yksinäiset ihmiset joilla ei ole piireissään tyydyttäviä ihmissuhteita tai omaa perhettä tukenaan ovat heikoilla ja lujilla. Tähän minun urputukseen liittyy lisäksi se että olen ollut evankeliumin maallikko-yhdistystoiminnan- ja monen muunkin luottamustehtäväni vuoksi arvostelun kohteena, -että myös varsin olevainen osallisuus evankeliumin sanan käyttäjänä keskustelijana.

Olen vain halunnut että olen tullut ymmärretyksi, ja selitin hiukan sellaista näkemystä mistä minulle on kertynyt perustietoa että olen asiaoissa itse legitiimi ja kompetentti kaikessa. Minun naimisiani, seksuaalisuus analyysejä, naimisia ja naimattomuuksiani ei voi missään myöskään itsenäisesti kukaan spekuloida ja tehdä päätöksiä.
        - On hyvä tietää että en ole istunut sellaisessa pöydässä kasvokkain yli 25 vuoteen missä olisin neuvotellut naimisesta perheen tyttären, mammansa tai paaparaisen kanssa eli asianomaisten kanssa. En ihmisten yksityis.- intiimi- perheasioita puhu tai kirjoittele koskaan minnekään.
        En jakele ja keskustele ihmisten tyttäriä ja omaisuuksia kaupungin yleisten saunojen lauteilla esim. -ihmiset tänään jakavat toisen ja kolmannen persoonan yksityis- henkilökohtaiset asiat -tyttäret ja omaisuudetkin saunojen lauteiden lisäksi lähiöiden maitokaupoissa ja pihamailla. Minulla ei lystissä mitään tekemistä ole eikä ainokaistakaan hyvää tai onnellista päivää.
        Lähiöiden ihmissuhteet elämäni varrella on ollut pakko sanoa lyhyesti: "Ei parisuhdeasiousta, ja asia asianomaisten välillä sovittu kahden." -Ettei kukaan päiväkahveja pelkällä päiväkahvilla, lapsenvahdin hommia, tai kotitalousteknisiä avustamisia kaakattaisi parisuhteena. Olen ollut ikävässä tilanteessa jossa runsas ympäristö on heti yhden ovikellon painalluksen jälkee alkanut molottamaan naima- tai persejuttua kahden yhdessä otetun tavallisen lähiön tuttavuuden askeleen jälkeen. Olen ollut liian lujilla ja integriteettiäni on liikaa loukattu.
        Elämäni varrella ei lähiöissä ole ollut niin kiinostavia kaksijalkaisia että olisi parisuhdeasioita- Olin 50- villityksessä valmis sopivan elämänkumppani kanssa jakamaan loppuelämäni rakkauden metodissa, ja tuollaisessa räkätyksessä sitten ei minkäänlainen ihmissuhde voi hyvin, ja mielekkäät asiat kaikkoavat mahdollisimman pitkälle kauas.

Jotkut kaiken lisäksi luulevat että vuosikymmeniä sitten edesmenneiden sukulaisten uskonto pitäisi joka paikassa tunnustaa missä arvon persoonat liikkuvat, taikka/ja että nämä olisivat oikeutettuja moralisoimaan joka mahdollisessa asiassa henkilökohtaisia asioita.

Olen lukenut ilmiantajan tekstejä. Ihan hyvä että olet kriittinen.
        Kuitenkin pitää varoa ettei yleistä yksilöiden mukaan ääritapauksia.
        -Muistaa lisäksi että erilaisia aatteiden ja arvojen asioita -monenlaisia "protestisivuja" kirjoitellaan maailmassa suuret määrät ilman että mistään selviäisi tekijän nimeä ja yhteystietoja.
        Minä olen yksityisellä blogillani matkassa, mutta se on yksityisehnkilön -minun luonnollisen henkilön- ei julkisen oikeushenkilön kotisivutila.
        - Että olen omalla nimelläni mm. siitäkin syystä etten itse koskaan lue ainuttakaan riviä mistään sivusta mistä ei heti käy ilmi sivun tekijä.
        Vähitellen foorumeihin tottuu, arkuus mikä on alkuun jokaiselle kaikkoaa kun 20 vuotta foorumeilla kirjoittaa.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• Hei Jari, JOS nyt joku Suomi 24 palstalainen siellä sinun omilla sivuillasi törttöilee (mikä tietenkin on ihan mahdollista) niin heitä hyvä mies ulos sellaiset törttöilijät - eikä siinä sen kummempaa. Jo nämäkin sivut osoittavat, että muutamat ovat netissä vain omia sisäistä sekamelskaansa purkamassa ja vinoilemassa kun eivät muutakaan ole elämäsään oppineet (mistä se sitten johtuukin?).. ankeasta lapsuudesta tai liiasta juopottelemisesta tai mistä milloinkin.

Yleensähän on nimittäin niin, että ei normaali ihminen kaivele samoja vanhoja asioita vuodesta toiseen tai syyttele ihmisiä yleensäkään ja siksi sellaisilla ihmisillä on tavallisesti itsellään vaikeaa ja haluavat sisimmässään että joku tulisi ja olisi heille ikäänkuin Jumalan asemassa ja silittäisivät heidän päätänsä että soojaa soojaa .. (silmät tietenkin ummessa ja sen enempää tukalan olon syitä kyselemättä) .. joten ei näistä kannata välittää ..

alex

• Hei!

Kiitos. Siinä on iso asia!

En ole lausunut enkä kirjoitellut syytöksiä koskaan minnekään.

Olen aina joka paikkaan pysytellyt yleisissä integriteetti- legitiimiysasioissa mitä näihin kuuluu, -hallinnon, demokratian, yhdistystoiminnan, johtamisen, ja hyvien vuokratapojen- hevosajokalujen- ja Raamatun asioiden ympärillä.

En ole koskaan sortunut niin alas että olisin syytellyt taikka puhunut/ kirjoittanut kenenkään yksityis- intiimi- perheasioita, tai syyttänyt jonkun uskoa.

Minulla ei velvollisuutta kenenkään mielivallalle jäsenyyksissä tai jäsenyyksien ulkopuolella.

Alamaisia itsellensä ei saa Suomessa laillisesti sopimuksilla tai/ja rahallakaan.
        Yhteystyökykyisiä ja -haluisia kumppaneita voi korkeintaan saada.

Yhdistyksissä ei pääse esimiesasemaan suhteessa toiseen ihmiseen.
        Yhdistyksissä on vain tasa-arvoisia jäseniä.
        Kaikki pätökset kuuluu tehdä toimielimessä hyvän hallintotavan mukaisesti.
        Subjektia ei voi koskaan ohittaa subjektin henkilökohtaisissa asioissa, -sellaista virkaa ei missään ole.

Viimeiset alamaiset olivat Suomessa ennen itsenäistymisen aikaa.
        Siitä lähtien on vallinnut informaalisuuden ja sopimuksellisuuden velvolllisuudet.

Kaikki ryhmät missä ihmisiä on oltava informaalisuuden ja vuorovaikutuksen velvollisuudet ja arovot. Lehmiä voi paimentaa -päättää itsenäisesti autoritaarisella tavalla, -ei ihmisiä.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5504
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1555
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      14
      1013
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      64
      920
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      878
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      857
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe