Slanka laihduttajia

tsemppipäällä

Hei. Aloitin Slanka laihdutuskuurin kaksi viikkoa sitten ja paino on tippunut jo viisi kiloa. Eli syön kolme slanka-ateriaa päivässä ja kolme litraa vettä. Ihan hyvänmakuisia, paljon parempia kuin kaupasta ostetut nutriletit yms. tuotteet joilla olen myös yrittänyt laihduttaa. Ne vaan on niin pahan makuisia. 10 kiloa olisi vielä pudotettavaa. Olisi kiva jos löytyisi muitakin slanka laihduttajia!
Voitaisiin jakaa kokemuksia. :)

11

2955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppipäällä

Viikko mennyt viime päivityksestä ja 1.5 kiloa tippunut lisää eli jo 6.5 kiloa. Aloittelen seuraavaa vaihetta eli 3 slanka ateriaa ja n. 500 kcal muuta ruokaa. Ihanaa kun saa tavallista ruokaa slankan lisäksi, jos jaksaisi kuntoillakin nyt enemmän. En olisi uskonut että paino tippuu näin hyvin, tosin nythän voi hieman hidastua kun syö enemmän.
      Kaikenlaisia dieettejä olen aiemmin yrittänyt, eikä paino ole pahemmin tippunut.
      Harmi kun ei tunnu olevan muita slanka laihduttajia.

• slankailija

huhuu onko ketään slankailijoita????

• Anonyymi

Slankan käyttäjiä ei taida Suomessa juuri olla. Täysin kuolleet facebooksivut. Esimerkkinä ulkomaisia painonpudottajia. Netistä löytyy haulla pari Slankan jälleenmyyjää... Että kun vertaa esim. Cambridgeen, niin eipä vaikuta kovin koordinoidulta tää Slanka-touhu.

• Anonyymi

21.10.2015 11:00

Täysi jojoilu päällä.
      Mistä näitä tolloja siunaantuu????

• Anonyymi

Nääntymiskuuri (VLCD) joilla ei ikinä ole saatu kestäviä tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nääntymiskuuri (VLCD) joilla ei ikinä ole saatu kestäviä tuloksia.

Niinpä, ei ketoosi johda pysyviin tuloksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ei ketoosi johda pysyviin tuloksiin.

"Niinpä, ei ketoosi johda pysyviin tuloksiin."

Mitä muuta olet käsittänyt täysin väärin???

• Anonyymi

Minä jäin nyt kyllä ihmettelemään tämän Slankan kohdalla samaa kuin muittenkin ihmekuurien kohdalla; mitä sen jälkeen? Vai onko tarkoitus elää tällä kuurilla lopun ikää?
      Nimittäin kun ja jos sitten koittaa se päivä jolloin palataan normaaliin ruokailuun, onko opittu oikea painonhallinta tapa? Onko pään sisällä tapahtunut mitään? Jos ei, ei tällaiset kuurit ole muuta kuin kuureja, laihdutaan hetkeksi ja sitten taas paisutaan entiselleen jos ei enemmänkin.
      Olisi mielenkiintoista kuulla tällaisten kuurien läpi käyneiltä miten saivat saavutetun painon pysymään? Eikä vain hetken vaan pysyvästi.

• Anonyymi

"Nimittäin kun ja jos sitten koittaa se päivä jolloin palataan normaaliin ruokailuun, onko opittu oikea painonhallinta tapa?"

NÄLKÄ voittaa aina!

• Anonyymi

näillä slankan tuotteilla tarkoitus laihtua ja vähitellen jättää korvikkeet pois ja lisätä normi terveelisempi ruoka tilalle itse läpi käyneenä ohjauksessa aikanaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe