Oletko nainen, joka ei koskaan anna? Kerro tarinasi, miten sinusta tuli pihtari.
Onko naisia, jotka eivät koskaan anna?
10
166
Vastaukset
- Jööööäöö
Se ei tarkoita Pihtaria jotkut on asexualeja en tiedä kirjoitetaanko noin mutta ainakin lausutaan tollein. Asexual on siis ihminen joka on esim. Ihan hetero mutta ei halua mitään esim. Seksiä ,tykkää halailla,pussailla,pitää kädestä ja ihan vaa söpöillä mutta ei tunne sitä seksuaalista tarvetta harrastaa seksiä. Esim. Mummoni on asexual hän on ollu oikeestaan aina mutta halusi lapsia joten harrasti seksiä mutta sitten lopetti kokonaan kun sai lapset.
- Göte
Tuo pitää paikkansa. Hellyyttä kaivataan ja luottamusta. Mutta mies ikääntyy eri tavalla kun nainen. Usein nainen on tyytyväinen vain lapsiinsa, eikä jaksa enää miehensä seksuaalisia odotuksia. Tasavertainen suhde ei perustu seksiin, seksi on loistava asia ja sen voi löytää missä iässä tahansa, tarkoitan intohimoa. Se syttyy, kestää ja sammuu. Tai sitten se se kestää ja kestää... se on hyvin hienovaraista älyllistä leikkiä, mutta myös vastuuntuntoista ja luottamuksellista.
- vittumitäpaskaaa
siis ihan sairasta.
- almasohvi
oon alma kuhmosta. 47v. Kukkaa ee oo koskaa pyytäny multa seksii, paetsi veljenj Eero jonka kanssa myö kahelleen asutaa tässä vanhemmilta jääneessä talossa.En oo koskaa ees seurustellu kenenkää kanssa ku ei oo kukkaa pyytäny, paetsi Eero. Ee Eerokkaa oo ollu koskaa naesen kanssa sillai ku en minäkää oo antanu. Ee kae sitä ny oman veljen kans sillai kuulu olla. Monta kertoo oon miettiny, että miltäköhä se tuntus olla miehen kanssa sillae. Vastaas kysymykseen on: oon pihtannu eerolta aenaski 200 kertoo jos ee oo enemmännii. Omasta tahosta en sitä tietysti tie.
- Siiiistäh
..??.....????? Mitä helvettiä
- expihtarisari
pihtasin ennen. sitten tuli munahimo. nyt annan kaikille. paitsi kaljuille, hyi
- miehetpihtaa
No miehethän ne pihtaa paljon enemmän, kun eivät anna rumille kurppa-akoille mulkkua.
Saakelin pihtarit! - Puutospena
Vaimo vois kertoa tuosta pihtaamisesta, sillä on riittävän monen vuoden kokemus asiasta.
- kuskitar
En anna miehelleni, koska hän nai kaikki saatavilla olevat naiset töissä
- Aisankannattelija
Mun vaimo antaa muille ,etenkin työpaikkansa myyntitykille, no eihän se siitä kulu,mut kun mie jään ilman Ei pihtareita ole olemassakaan, kyllä niiltä joku saa, se ei ainz vaan ole se oma mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719