Onko naisia, jotka eivät koskaan anna?

jättijomo

Oletko nainen, joka ei koskaan anna? Kerro tarinasi, miten sinusta tuli pihtari.

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööööäöö

Se ei tarkoita Pihtaria jotkut on asexualeja en tiedä kirjoitetaanko noin mutta ainakin lausutaan tollein. Asexual on siis ihminen joka on esim. Ihan hetero mutta ei halua mitään esim. Seksiä ,tykkää halailla,pussailla,pitää kädestä ja ihan vaa söpöillä mutta ei tunne sitä seksuaalista tarvetta harrastaa seksiä. Esim. Mummoni on asexual hän on ollu oikeestaan aina mutta halusi lapsia joten harrasti seksiä mutta sitten lopetti kokonaan kun sai lapset.

• Göte

Tuo pitää paikkansa. Hellyyttä kaivataan ja luottamusta. Mutta mies ikääntyy eri tavalla kun nainen. Usein nainen on tyytyväinen vain lapsiinsa, eikä jaksa enää miehensä seksuaalisia odotuksia. Tasavertainen suhde ei perustu seksiin, seksi on loistava asia ja sen voi löytää missä iässä tahansa, tarkoitan intohimoa. Se syttyy, kestää ja sammuu. Tai sitten se se kestää ja kestää... se on hyvin hienovaraista älyllistä leikkiä, mutta myös vastuuntuntoista ja luottamuksellista.

• vittumitäpaskaaa

siis ihan sairasta.

• almasohvi

oon alma kuhmosta. 47v. Kukkaa ee oo koskaa pyytäny multa seksii, paetsi veljenj Eero jonka kanssa myö kahelleen asutaa tässä vanhemmilta jääneessä talossa.En oo koskaa ees seurustellu kenenkää kanssa ku ei oo kukkaa pyytäny, paetsi Eero. Ee Eerokkaa oo ollu koskaa naesen kanssa sillai ku en minäkää oo antanu. Ee kae sitä ny oman veljen kans sillai kuulu olla. Monta kertoo oon miettiny, että miltäköhä se tuntus olla miehen kanssa sillae. Vastaas kysymykseen on: oon pihtannu eerolta aenaski 200 kertoo jos ee oo enemmännii. Omasta tahosta en sitä tietysti tie.

• Siiiistäh

..??.....????? Mitä helvettiä

• expihtarisari

pihtasin ennen. sitten tuli munahimo. nyt annan kaikille. paitsi kaljuille, hyi

• miehetpihtaa

No miehethän ne pihtaa paljon enemmän, kun eivät anna rumille kurppa-akoille mulkkua.

Saakelin pihtarit!

• Puutospena

Vaimo vois kertoa tuosta pihtaamisesta, sillä on riittävän monen vuoden kokemus asiasta.

• kuskitar

En anna miehelleni, koska hän nai kaikki saatavilla olevat naiset töissä

• Aisankannattelija

Mun vaimo antaa muille ,etenkin työpaikkansa myyntitykille, no eihän se siitä kulu,mut kun mie jään ilman Ei pihtareita ole olemassakaan, kyllä niiltä joku saa, se ei ainz vaan ole se oma mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe