Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko naisia, jotka eivät koskaan anna?

jättijomo

Oletko nainen, joka ei koskaan anna? Kerro tarinasi, miten sinusta tuli pihtari.

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööööäöö

      Se ei tarkoita Pihtaria jotkut on asexualeja en tiedä kirjoitetaanko noin mutta ainakin lausutaan tollein. Asexual on siis ihminen joka on esim. Ihan hetero mutta ei halua mitään esim. Seksiä ,tykkää halailla,pussailla,pitää kädestä ja ihan vaa söpöillä mutta ei tunne sitä seksuaalista tarvetta harrastaa seksiä. Esim. Mummoni on asexual hän on ollu oikeestaan aina mutta halusi lapsia joten harrasti seksiä mutta sitten lopetti kokonaan kun sai lapset.

      • Göte

        Tuo pitää paikkansa. Hellyyttä kaivataan ja luottamusta. Mutta mies ikääntyy eri tavalla kun nainen. Usein nainen on tyytyväinen vain lapsiinsa, eikä jaksa enää miehensä seksuaalisia odotuksia. Tasavertainen suhde ei perustu seksiin, seksi on loistava asia ja sen voi löytää missä iässä tahansa, tarkoitan intohimoa. Se syttyy, kestää ja sammuu. Tai sitten se se kestää ja kestää... se on hyvin hienovaraista älyllistä leikkiä, mutta myös vastuuntuntoista ja luottamuksellista.


      • vittumitäpaskaaa

        siis ihan sairasta.


    • almasohvi

      oon alma kuhmosta. 47v. Kukkaa ee oo koskaa pyytäny multa seksii, paetsi veljenj Eero jonka kanssa myö kahelleen asutaa tässä vanhemmilta jääneessä talossa.En oo koskaa ees seurustellu kenenkää kanssa ku ei oo kukkaa pyytäny, paetsi Eero. Ee Eerokkaa oo ollu koskaa naesen kanssa sillai ku en minäkää oo antanu. Ee kae sitä ny oman veljen kans sillai kuulu olla. Monta kertoo oon miettiny, että miltäköhä se tuntus olla miehen kanssa sillae. Vastaas kysymykseen on: oon pihtannu eerolta aenaski 200 kertoo jos ee oo enemmännii. Omasta tahosta en sitä tietysti tie.

      • Siiiistäh

        ..??.....????? Mitä helvettiä


    • expihtarisari

      pihtasin ennen. sitten tuli munahimo. nyt annan kaikille. paitsi kaljuille, hyi

    • miehetpihtaa

      No miehethän ne pihtaa paljon enemmän, kun eivät anna rumille kurppa-akoille mulkkua.

      Saakelin pihtarit!

    • Puutospena

      Vaimo vois kertoa tuosta pihtaamisesta, sillä on riittävän monen vuoden kokemus asiasta.

      • kuskitar

        En anna miehelleni, koska hän nai kaikki saatavilla olevat naiset töissä


    • Aisankannattelija

      Mun vaimo antaa muille ,etenkin työpaikkansa myyntitykille, no eihän se siitä kulu,mut kun mie jään ilman Ei pihtareita ole olemassakaan, kyllä niiltä joku saa, se ei ainz vaan ole se oma mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe