Eli moi oon 11v ja täytän huhtikuus 12v oonks liian nuori? Haluisin sixpackin mut en käy saleil ja haluisin tehä normaalisti kotona.... Miten sen saa tai siis millä liikkeillä? Ja kauanko siinä kestää? Kiitos jo etukäteen kommenteista
sixpack 11v
9
371
Vastaukset
- sixpackk
Ei ole, kunhan et hanki sellaista bodari sixpackkia. Alotat ensiks sillä että jätät herkut ja roskaruo atpois. Ja vältä rasvaisia ruokia. Teet ihan perus istumaan nousuja. Linkkarit on tehokkaita ja kannattaa myös kokeilla että meet maahan selälteen makaan, pidät ylävartaloa irti maasta ja sitten laitat jalat yhteen ja nostelet niitä rauhallisesti ylös ja alas. Jos sulla on instagram tili niin mee seuraamaan HOME.ABS ja SKINNYBUNNYTEA. Hyviä kuntoilu videoita! Ja siinä että kuinka nopeesti saat sen näkyviin riippuu ensiks et minkä kokonen muuten oot ja kuinka ahkerasti treenaat. Älä kuitenkaan rasita ittees liikaa koska muuten lihakset EI kasva!!! Onnee treenaamiseen!
- ellu2005
Oon semmonen 148cm ja jotain 37/38kg ja en oo noi läski koska jonku verran lihaksii on koska harrastan juoksua ja käsivarsissaki on voimaa aika paljo ja näkyykin.en halua niin kauheen näkyviä lihaksia mahaan. Ja mulla on instagramtili
minulla oli 13vuotiaana jo kaljamaha.
- ellu2004
Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda
- Kaljamaha888
ellu2004 kirjoitti:
Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda
Katsotaanko parin vuoden päästä uudestaan
- LäskiTyttö
Hei moi Kaljajengiläinen!
- vastetkaa
ite oon 11v harrastan yleisurheiluu oon ryhmän parhaita painan 38 onn 152cm pitkä oonko ylipainoinen??
- josmäihankauheasti
pohdin olen aika varma että silloin tuon ikäisenä ei yhtään kellään ollut sixpäckiä vaikka oli oikeasti kovakuntoisia
- NiceGuyWhoLikesThings
Olen itse 13 aloin kuntoilla suunilleen 12 vuotiaan lopussa eli olen kuntoillut jo ehkä 5kuukautta Ja juu Six Pack näkyy (Kuntoilen kotona)
Tärkeintä jos haluat saada sixpackin on syödä terveellisesti ja kuntoilla päivittäin mutta älä kuntoile liian paljon kosja se vähentää kehon taastumis kykyjä
eli energija ei palaudu yhtä nopeasti suosittelen myös YouTubea koska sieltä löysin itse aika mahtavia videoita hakusanalla "sixpacktraining" ja muista käyttää eri liikkeitä koska ne vaikuttavat eri paikoilla kehoa esim "crunch" liike vaikuttaa melkein koko vatsaa paitsi ala osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848