Eli moi oon 11v ja täytän huhtikuus 12v oonks liian nuori? Haluisin sixpackin mut en käy saleil ja haluisin tehä normaalisti kotona.... Miten sen saa tai siis millä liikkeillä? Ja kauanko siinä kestää? Kiitos jo etukäteen kommenteista
sixpack 11v
11
1670
Vastaukset
- sixpackk
Ei ole, kunhan et hanki sellaista bodari sixpackkia. Alotat ensiks sillä että jätät herkut ja roskaruo atpois. Ja vältä rasvaisia ruokia. Teet ihan perus istumaan nousuja. Linkkarit on tehokkaita ja kannattaa myös kokeilla että meet maahan selälteen makaan, pidät ylävartaloa irti maasta ja sitten laitat jalat yhteen ja nostelet niitä rauhallisesti ylös ja alas. Jos sulla on instagram tili niin mee seuraamaan HOME.ABS ja SKINNYBUNNYTEA. Hyviä kuntoilu videoita! Ja siinä että kuinka nopeesti saat sen näkyviin riippuu ensiks et minkä kokonen muuten oot ja kuinka ahkerasti treenaat. Älä kuitenkaan rasita ittees liikaa koska muuten lihakset EI kasva!!! Onnee treenaamiseen!
- ellu2005
Oon semmonen 148cm ja jotain 37/38kg ja en oo noi läski koska jonku verran lihaksii on koska harrastan juoksua ja käsivarsissaki on voimaa aika paljo ja näkyykin.en halua niin kauheen näkyviä lihaksia mahaan. Ja mulla on instagramtili
minulla oli 13vuotiaana jo kaljamaha.
- ellu2004
Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda
- Kaljamaha888
ellu2004 kirjoitti:
Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda
Katsotaanko parin vuoden päästä uudestaan
- Anonyymi
Hoh miksi just kalja maha
- LäskiTyttö
Hei moi Kaljajengiläinen!
- vastetkaa
ite oon 11v harrastan yleisurheiluu oon ryhmän parhaita painan 38 onn 152cm pitkä oonko ylipainoinen??
- josmäihankauheasti
pohdin olen aika varma että silloin tuon ikäisenä ei yhtään kellään ollut sixpäckiä vaikka oli oikeasti kovakuntoisia
- NiceGuyWhoLikesThings
Olen itse 13 aloin kuntoilla suunilleen 12 vuotiaan lopussa eli olen kuntoillut jo ehkä 5kuukautta Ja juu Six Pack näkyy (Kuntoilen kotona)
Tärkeintä jos haluat saada sixpackin on syödä terveellisesti ja kuntoilla päivittäin mutta älä kuntoile liian paljon kosja se vähentää kehon taastumis kykyjä
eli energija ei palaudu yhtä nopeasti suosittelen myös YouTubea koska sieltä löysin itse aika mahtavia videoita hakusanalla "sixpacktraining" ja muista käyttää eri liikkeitä koska ne vaikuttavat eri paikoilla kehoa esim "crunch" liike vaikuttaa melkein koko vatsaa paitsi ala osaa - Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602