sixpack 11v

ellu2004

Eli moi oon 11v ja täytän huhtikuus 12v oonks liian nuori? Haluisin sixpackin mut en käy saleil ja haluisin tehä normaalisti kotona.... Miten sen saa tai siis millä liikkeillä? Ja kauanko siinä kestää? Kiitos jo etukäteen kommenteista

9

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sixpackk

      Ei ole, kunhan et hanki sellaista bodari sixpackkia. Alotat ensiks sillä että jätät herkut ja roskaruo atpois. Ja vältä rasvaisia ruokia. Teet ihan perus istumaan nousuja. Linkkarit on tehokkaita ja kannattaa myös kokeilla että meet maahan selälteen makaan, pidät ylävartaloa irti maasta ja sitten laitat jalat yhteen ja nostelet niitä rauhallisesti ylös ja alas. Jos sulla on instagram tili niin mee seuraamaan HOME.ABS ja SKINNYBUNNYTEA. Hyviä kuntoilu videoita! Ja siinä että kuinka nopeesti saat sen näkyviin riippuu ensiks et minkä kokonen muuten oot ja kuinka ahkerasti treenaat. Älä kuitenkaan rasita ittees liikaa koska muuten lihakset EI kasva!!! Onnee treenaamiseen!

      • ellu2005

        Oon semmonen 148cm ja jotain 37/38kg ja en oo noi läski koska jonku verran lihaksii on koska harrastan juoksua ja käsivarsissaki on voimaa aika paljo ja näkyykin.en halua niin kauheen näkyviä lihaksia mahaan. Ja mulla on instagramtili


    • minulla oli 13vuotiaana jo kaljamaha.

      • ellu2004

        Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda


      • Kaljamaha888
        ellu2004 kirjoitti:

        Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda

        Katsotaanko parin vuoden päästä uudestaan


    • LäskiTyttö

      Hei moi Kaljajengiläinen!

    • vastetkaa

      ite oon 11v harrastan yleisurheiluu oon ryhmän parhaita painan 38 onn 152cm pitkä oonko ylipainoinen??

    • josmäihankauheasti

      pohdin olen aika varma että silloin tuon ikäisenä ei yhtään kellään ollut sixpäckiä vaikka oli oikeasti kovakuntoisia

    • NiceGuyWhoLikesThings

      Olen itse 13 aloin kuntoilla suunilleen 12 vuotiaan lopussa eli olen kuntoillut jo ehkä 5kuukautta Ja juu Six Pack näkyy (Kuntoilen kotona)
      Tärkeintä jos haluat saada sixpackin on syödä terveellisesti ja kuntoilla päivittäin mutta älä kuntoile liian paljon kosja se vähentää kehon taastumis kykyjä
      eli energija ei palaudu yhtä nopeasti suosittelen myös YouTubea koska sieltä löysin itse aika mahtavia videoita hakusanalla "sixpacktraining" ja muista käyttää eri liikkeitä koska ne vaikuttavat eri paikoilla kehoa esim "crunch" liike vaikuttaa melkein koko vatsaa paitsi ala osaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe