sixpack 11v

ellu2004

Eli moi oon 11v ja täytän huhtikuus 12v oonks liian nuori? Haluisin sixpackin mut en käy saleil ja haluisin tehä normaalisti kotona.... Miten sen saa tai siis millä liikkeillä? Ja kauanko siinä kestää? Kiitos jo etukäteen kommenteista

11

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sixpackk

      Ei ole, kunhan et hanki sellaista bodari sixpackkia. Alotat ensiks sillä että jätät herkut ja roskaruo atpois. Ja vältä rasvaisia ruokia. Teet ihan perus istumaan nousuja. Linkkarit on tehokkaita ja kannattaa myös kokeilla että meet maahan selälteen makaan, pidät ylävartaloa irti maasta ja sitten laitat jalat yhteen ja nostelet niitä rauhallisesti ylös ja alas. Jos sulla on instagram tili niin mee seuraamaan HOME.ABS ja SKINNYBUNNYTEA. Hyviä kuntoilu videoita! Ja siinä että kuinka nopeesti saat sen näkyviin riippuu ensiks et minkä kokonen muuten oot ja kuinka ahkerasti treenaat. Älä kuitenkaan rasita ittees liikaa koska muuten lihakset EI kasva!!! Onnee treenaamiseen!

      • ellu2005

        Oon semmonen 148cm ja jotain 37/38kg ja en oo noi läski koska jonku verran lihaksii on koska harrastan juoksua ja käsivarsissaki on voimaa aika paljo ja näkyykin.en halua niin kauheen näkyviä lihaksia mahaan. Ja mulla on instagramtili


    • minulla oli 13vuotiaana jo kaljamaha.

      • ellu2004

        Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda


      • Kaljamaha888
        ellu2004 kirjoitti:

        Mulla ei enkä halya ja tiedoks oon tyttö ja en aijo ikinä juoda

        Katsotaanko parin vuoden päästä uudestaan


      • Anonyymi

        Hoh miksi just kalja maha


    • LäskiTyttö

      Hei moi Kaljajengiläinen!

    • vastetkaa

      ite oon 11v harrastan yleisurheiluu oon ryhmän parhaita painan 38 onn 152cm pitkä oonko ylipainoinen??

    • josmäihankauheasti

      pohdin olen aika varma että silloin tuon ikäisenä ei yhtään kellään ollut sixpäckiä vaikka oli oikeasti kovakuntoisia

    • NiceGuyWhoLikesThings

      Olen itse 13 aloin kuntoilla suunilleen 12 vuotiaan lopussa eli olen kuntoillut jo ehkä 5kuukautta Ja juu Six Pack näkyy (Kuntoilen kotona)
      Tärkeintä jos haluat saada sixpackin on syödä terveellisesti ja kuntoilla päivittäin mutta älä kuntoile liian paljon kosja se vähentää kehon taastumis kykyjä
      eli energija ei palaudu yhtä nopeasti suosittelen myös YouTubea koska sieltä löysin itse aika mahtavia videoita hakusanalla "sixpacktraining" ja muista käyttää eri liikkeitä koska ne vaikuttavat eri paikoilla kehoa esim "crunch" liike vaikuttaa melkein koko vatsaa paitsi ala osaa

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe