Onko pillun saaminen elämänne tärkein asia

Karvamuna

Vai onko tärkeimpiä juttuja mitä tavoittelette?

17

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urmas_Iso-Kyrpänen

      Pillu ja viina. Viina ja pillu. Se vähän vaihtelee että kumpi on tärkeämpi tavoiteltava.

    • VitttuFan

      Pillu se on aina mielessä mutta harrastuksista piirtäminen ja liikunta ja tietokoneet ovat kans aina mielessä ... mutta kyllä PILLU on se superior ja paramounttti unelma...ihan vaan rohkeasti PILLU, PILLUN NUOLEMINEN JA MAISTAMINEN HIEROEN SIIHEN KOKO KASVOJANI!! AAAAAAH AAAAH AAAAAAAAAAAAHHHH!!

    • Turhaelämä

      Yksi häneltä puutuu ja sen myötä kaikki. Kun ei saa pillua, on elämä ihan tyhjää ja merkityksetöntä

    • 711

      Ostakaa nyt hyvänen aika se tekopillu itsellenne, niin pääsette tuosta tuskasta!

      • entykkää

        Ei se tunnu hyvältä.


    • Darwin

      Jos ihan tieteelliseltä kannalta ajatellaan niin lisääntyminen ja selviytyminen (ravinto) ovat ainoat tärkeät asiat.

    • lelekelelelle

      Tarkoittaako pillu=rakkaus?

      • Kaikkionhuoria

        Eiku se on se reikä huoran haarovälissä!


      • Anonyymi

        Eikös se juuri ole sitä. Jos ukot haluaa köyriä jotain, niin ne tykkää siitä.


    • happy.if

      Itse haluan tosirakkautta naisen kanssa joka kestäisi lopun elämän ajan ja lapsen.

    • Luuseri-atmi

      Ei kun rahan tienaaminen. Tilillä 157 230.34

    • hc-ätämi_

      No ei todellakaan. Vaan ihan kokonaisen naisen haluan jota voisin rakastaa ja olla itte rakkauden kohteena. Tämän lisäksi haaveissa olisi ainakin muutama hyvä ystävä ja merkityksellinen vakiduuni. Mutta ihan ensimmäisenä haluaisin löytää elämälleni jonkin tarkoituksen.

    • Ujoatm26v

      Pillun saanti on koko elämän päätarkoitus ja jos ei saa pillua niin koko elämä on täysin turhaa. Joka muuta väittää niin valehtelee itselleen. Sama se olis vaikka tappaa itsensä vetämällä yliannostuksen Lyricoita ja viinaa kun tällaista turhaa elämää kukaan jaksa vuodesta toiseen.

      Toisaalta haluaisin kyllä ensin laittaa naiset vastuuseen siitä että tekivät elämästäni helvettiä tekemällä heidän elämästään helvettiä. Pierin muuten tänään verta että kai olen jo saanut jonkun vatsasyövän ja luonnonvalinta kohdistuu minuun kun en kerran koskaan voi pillua saada eikä naiset tykkää musta. Se voi olla maailman pelastus jos kuolen johonkin sairauteen ennenkuin ehdin katkeroitua liikaa ja päätän kostaa naisille julmimmalla mahdollisella tavalla.

    • eikun rahan, millä sitä voi ostaa.

    • Anonyymi

      Onhan se

    • Anonyymi

      Seksin antaminen on miehen olemassaolon ainoa tarkoitus. Naisen ei, minkä todistaa jo se, että naiset elävät puolet aikuiselämästään ilman lisääntymismahdollisuutta.

    • Toisaalta on, kun ilman ei saa lapsia. Mutta kun en koskaan oo saanu, niin sitten toinen suunnitelma. Eli aloin kirjottaan kirjaa. Nykyään kun se on kelle tahansa mahdollista. Oon kirjottanut jo 13 vuotta, mutta kyllä siitä valmista tulee. Hankalasti tää leipätyö vaan hidastaa asiaa. Ja jatkuuvuuden voi muuten varmistaa. Esim. Itse oon kuukausilahjoittaja ja sitä suosittelen kaikille joilla ei omia lapsia oo. Noista kahdeksan tunnin työpäivistä jää välisinkin ylimääräistä rahaa ja ei niitä sinkkujen kannata mihinkään säästellä. Tuhlaaminen on typerää, mutta piheys on sairaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe