Millaista seutua se on? Metsolantie 8 tarjottiin kämppää mutta itse oon tosi epäileväinen sitä seutua kohtaan.. Jos joku asuu siellä tai on asunut nii kertokaa kokemuksia. Ja onko siellä paljon näitä pakolaisia ja maahanmuuttajia?
Metsolantie asuinpaikkana
17
236
Vastaukset
- oogtyhl
Enemmän olisin huolissani siitä vedetäänkö naapurissa viinaa ja huumeita ja onko bileet käynnissä yötäpäivää kuin siitä kuka naapurissa asuu.
- Muuttoedessa
No oon huolissani kaikesta
- jänkhäjonas
No enpä minä ainakaan menisi sinne asumaan.
Sosiaalipummeja, ja muita sekoäisiä sekakäyttäjiä vaan on siellä.. - KESKUSTA
Tule Juhannussaareen on aina kesä ja Grilli auki.
- muuttoedessa
no läheks grille messii jos tuun ;)
- ohops
muuttoedessa kirjoitti:
no läheks grille messii jos tuun ;)
Grillille*
- apin
Viereinen mielisairaala suljettu ja hoidokit asutettu kyseisiin kerrostaloihin . Lisäksi runsaasti alkoholisteja , huumeveikkoja . Huippuna tulevat nämä maahanmuuttajat , joita on runsaasti . Kuljailevat öisin pitkin pihoja kymmenen miehen porukoissa karjahdellen ja remuten . Mikäli itse on työssäkäyvä tulee pysytellä kaukana koko alueelta .
- Hoitsja
Itse asiassa ne on siirretty putaalle krantaan jätettiin pakolaisille kerrostalot
- Muuttoedessa
Opiskelija olen. Miksi krunnilta tarjotaan tommosta opiskelijalle..? En taija muuttaa sinne siis
- vinkkejä
Ei kannata muuttaa sinne, siellä ei rauhaa opiskella. Kysele opiskelija-asuntoja Krunnilta kaupungista. Tornion Putaalta Aarnintieltä tai Kallioputaalta, Kokkokankaalta Suvannontieltä (jos sulla auto, Kokkokangas kauempana), Juhannussaaresta ja Kivirannan joenpuoleiselta alueelta (mutta ei punaisista tiilitaloista) voi löytyä asuntoja, jossa on rauha opiskella. Tosin, koskaan ei voi tietää mikä remuaja naapurissa asuu. Mielummin vaikka maksaa vähän enemmän, että saa rauhallisen paikan. Ja jos opiskelijana töitä tarvit niin tuli juuri mainos että ssm hakee lehden/mainoksien jakajia.
- muuttoedessa
joo laitoin sinne viestiä etten uskalla muuttaa sinne että oisko jotain muuta:D eikä se edellinen asukas anna tulla kattoo sitä kämppää ja vaa 4pv aikaa päättää nii vaikea sitä ois ees ottaa ku ei nää sitä.
- kokemustaon
muuttoedessa kirjoitti:
joo laitoin sinne viestiä etten uskalla muuttaa sinne että oisko jotain muuta:D eikä se edellinen asukas anna tulla kattoo sitä kämppää ja vaa 4pv aikaa päättää nii vaikea sitä ois ees ottaa ku ei nää sitä.
En suosittele. On vähän rauhaton, Siellä mamuja ym muuta. Suosittelen keskeltä kaupunkia, käy ihmeessä katsomassa, ennenkuin teet vuokrasopimuksen.
- Muuttoedessa
Nii onko tuolla iha asuntojaki näky olevan liikekiinteistöjä vaa netissä.
- mörrin
eiköhän siellä ihmisiä asu myös kuin sinunkin kylästäsi .....
- geigis
Niin, eiköhän 99% kaupunginasuntojen asukkaista ole ihan ok. Huonolla tuurilla voi saada naapurikseen jonkun juoppuhullun tai narkkariidiootin. En niitä tarvitse olla kuin se yksi, niin siinä voi mennä asumismukavuus.
- Kivirantalainen
Asun Metsolantiellä ja enpä voi oikein moittia aluetta. Jokaisella alueella on hyviä ja huonoja puolia. Ei ole tarvinnut öisin valvoa minkään metelöinnin takia. Aivan rauhallista on ollut. Pian 10 vuotta olen asunut.
- puuhaseppoo
kanada
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889