paras kollageenivalmiste

ninabella

kerro mikä toimii parhaiten.

18

4945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkdfods

ultracoll on osoittautunut oikein hyväksi valmisteeksi!

• hyväihonen

Ruokavaliohoito

Kurpitsansiemenet sisältävät runsaasti sinkkiä, joka tasapainottaa ihon talin tuotantoa ja hidastaa ikääntymisen merkkien ilmenemistä tukemalla kollageenituotantoa.

Kurpitsansiementen sinkki ja seleeni auttavat vähentämään ihon epäpuhtauksia ja seleeni myös suojaa ilmansaasteiden ja liiallisen auringonoton vaikutuksilta.

Siemenet ovat hyvää pikkupurtavaa ja sopivat salaatteihin, mysliin, puuroon ja leivonnaisiin.

Löytyy ruokakaupoista.

http://personal.inet.fi/koti/magge/akne.htm

• Näin

Skingain kapselit . Toimii minulla :)

• Timminä

Ultracoll mun suosikki myös!

• näinennenvanhaan

Sian ja naudanluiden imeminen

• Janinae

2in1 missä ultracoll ja hyaluroni samassa.

• Karmiina

Gelatiini, eli liivate.Pelkkää kollageenia.

• Iholla71

Purkki kollageenista ei mitään hyötyä.hukkaan menee rahat

• tarukalenov
      • Anonyymi

Ihan pelkkää kusetusta

• Vikam

Ultracoll ja hyaluroni yhdessä.

• Hptrdggh

C-vitamiini edistää ihon normaalin kollageenin muodostusta. Samoin sinkki. Sinkkiä on esim. kurpitsan ja auringonkukan siemenissä.

• opana

Oletko kokeillut Biorevitalisaatiota? Välitettävästi iän myötä ihon sisältävän luonnostaan hyaluronihappoa määrä vähenee ja sen takia iho alkaa näyttää kuivalta ja ryppyiseltä. Biorevitalizatio on tehokas hyaluronihappohoito ihon ikääntymistä vastaan ja se sopii kaikille ihotyypeille ja kaikille ikäisille. Hoito kirkastaa, elvyttää, kosteuttaa ihoa, poistaa ryppyjä, parantaa ihon sävyä ja väriä. Menetelmän jälkeen ihon kunto paranee ja se näyttää nuoremmalta ja kiinteämmältä. Birevitalizatio hoito annetaan injektiona oikeaan syvyyteen dermikseen, käyttäen hyvin ohutta neulaa tai konetta. Silloin se toimii solutasolla niin, että fibroblastit elpyvät ja tehostavat kollageenin ja elastiinin uusiutumista, solunvälisen aineen koostumus paranee ja iho saa kosteutta ja ravintoa.
      Hoito sopii kasvolle, dekoltee-alueelle ja kämmenselkien iholle. Suosittelen, koska menetelmä on tehokas ja tulos voi kestää 6-12 kk.

• Anonyymi

Juu...ja mitä maksaa

• KUTINAA_IHOTTUMAA

VAROKAA SYÖMÄSTÄ KOLLAGEENIA HISTAMIINI REAKTIOITA: IHOTTUMAA JA KUTINAA.

NIIN NAUTA TYYPPI 2 KUIN KALA TYYPPI 1

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe