Vuokratyöstä 4 e tunnissa käteen!

Tällaista_menoaaaaaaa

Olen nyt " painanut" hommia vuokrafirman kautta jonkin aikaa ja huomannut ettei se oikein lyö leiville.
Tällä vuokrafirmalla ei ole mitään jatkuvampaa hommaa tiedossa kun noita 1-3 päivän hommia silloin tällöin.

Jos olen kokonaan mitään tekemättä saan rahaa seuraavalla tavalla - Työmarkkinatukea 524 asumistukea 269 käteen eli mitään tekemättä tulee hynää 793 euroa kk. käteen.

- Jos olen työssä päivän niin saan työmarkkinatukea 524 asumistukea 269 palkkaa 88 euroa eli käteen tulee 881 euroa kk

- Jos työssä 2 päivää niin työmarkkinatuli on 524 asumistuki 269 palkkaa 176 euroa eli käteen kuussa tulee 969 euroa kk

- Jos työssä 3 päivää niin työmarkkinatukea saan 524 asumistuli 269 palkkaa 263 euroa eli yhteensä rahaa tulee 1056 euroa kk.

Tämä 3 päivää kuukaudessa on maksimi mitä kannattaa satunnaistöitä tehdä sillä sen jälkeen alkaa leikkuri leikata asumistukea ja työmarkkinatukea kovalla kädellä.

Jos esimerkiksi olen työssä vaikkapa 10 päivää niin saan rahaa seuraavalla tavalla työmarkkinatukea 279 euroa asumistukea 171 euroa ja palkkaa tulee noin 850 euroa eli rahaa tulee yhteensä 1300 euroa käteen, kun 3 päivän töillä rahaa tulee käteen se 1056 euroa, eli hyöty on olematon ja kun ajatellaan että tuo erotus kolmen ja kymmenenpäivän töissä on 244 euroa eli näiden 7 päivän palkka nettona on tuo 244 euroa joka taas tarkoittaa tuntia kohden noin 4 euroa tuntipalkkaa!!!!!

Tästä lähtien teen vain 3 päivää kuussa töitä vuokrafirman kautta.

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
        Maailman menoa
        130
        3867
      2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
        Tunteet
        8
        3179
      3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
        Maailman menoa
        33
        2867
      4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
        Rakkaus ja rakastaminen
        12
        2732
      5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
        Maailman menoa
        133
        2441
      6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
        Suomussalmi
        45
        1992
      7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
        Maailman menoa
        61
        1225
      8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
        Maailman menoa
        89
        1201
      9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
        Ikävä
        36
        1119
      10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
        Ikävä
        78
        1109
      Aihe