Olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden. Varsinaista intohimoa ei ole alun perinkään ollut, mutta poikaystävän muut hyvät ominaisuudet ovat "kompensoineet" tätä. Nyt kuitenkin kun seksihalut ovat kadonneet lähes kokonaan, tilanne on todella alkanut ahdistaa. Kun olen pohtinut syitä tähän, olen tullut siihen lopputulokseen että miehen vartalotyyppi ja olemus eivät vain sytytä. Fyysinen kosketus ei tunnu kiihottavalta vaan korkeintaan turvalliselta. Olen puhunut ongelmasta poikaystäväni kanssa, mutta tuntuu että asia on siitä jopa mutkistunut ja olen alkanut stressaamaan entistä enemmän siitä, miten saisin itseni kiihottumaan. Tiedän mistä tykkään seksissä, mutta edes nämä asiat eivät näytä auttavan. En haluaisi erotakaan, mutta mitä voin oikein tehdä? Tilanne on mennyt siihen pisteeseen että "säpsähdän" aina kun poikaystäväni tulee lähelle ja kosketus tuntuu epämiellyttävältä.
Vastaukset 4
- Himot_on
Valitettavasti tuo suhde tulee päättymään eroon ennemmin tai myöhemmin.
Jos ei intohimoa ole koskaan ollutkaan, ei se syty ajan kanssakaan. Itseasiassa juuri päinvastoin.- japahemmaksivainmuuttuu
Samaa mieltä.
- kjhfdrt
Leikkikalu kehiin.
- Ajattelehäntäkin
Kannattaa lopettaa suhde mieluummin kuin kitua. Se on sellaista teeskentelyä vain sitten jatkossakin, ja sitäkö kumppanisi sinulta toivoo ja odottaa? Ei varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574