Olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden. Varsinaista intohimoa ei ole alun perinkään ollut, mutta poikaystävän muut hyvät ominaisuudet ovat "kompensoineet" tätä. Nyt kuitenkin kun seksihalut ovat kadonneet lähes kokonaan, tilanne on todella alkanut ahdistaa. Kun olen pohtinut syitä tähän, olen tullut siihen lopputulokseen että miehen vartalotyyppi ja olemus eivät vain sytytä. Fyysinen kosketus ei tunnu kiihottavalta vaan korkeintaan turvalliselta. Olen puhunut ongelmasta poikaystäväni kanssa, mutta tuntuu että asia on siitä jopa mutkistunut ja olen alkanut stressaamaan entistä enemmän siitä, miten saisin itseni kiihottumaan. Tiedän mistä tykkään seksissä, mutta edes nämä asiat eivät näytä auttavan. En haluaisi erotakaan, mutta mitä voin oikein tehdä? Tilanne on mennyt siihen pisteeseen että "säpsähdän" aina kun poikaystäväni tulee lähelle ja kosketus tuntuu epämiellyttävältä.
Fyysinen vetovoima puuttuu
Marya_
4
1529
Vastaukset
- Himot_on
Valitettavasti tuo suhde tulee päättymään eroon ennemmin tai myöhemmin.
Jos ei intohimoa ole koskaan ollutkaan, ei se syty ajan kanssakaan. Itseasiassa juuri päinvastoin.- japahemmaksivainmuuttuu
Samaa mieltä.
- kjhfdrt
Leikkikalu kehiin.
- Ajattelehäntäkin
Kannattaa lopettaa suhde mieluummin kuin kitua. Se on sellaista teeskentelyä vain sitten jatkossakin, ja sitäkö kumppanisi sinulta toivoo ja odottaa? Ei varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2083242- 582746
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk172409Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I192386- 2422354
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2602085Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve621845Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841820Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401802Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161769