Varo rahanpesua Kemi-Tornio alueellasi.

Kemiläinen86

Rahanpesua,korttivarkauksia automaateilta jne.

Ole varovainen käteisen kanssa tällä hetkellä meri-lapin alueella.

5

115

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätköhän mitä rahanpesu tarkoittaa? Aika harvalla sitä liikaa on, vai onko joku yrittäny käyttä sinua "muulina"?

• taavitti

Hei, hankitaan sulle yhdessä apua jos tuollaista luulet tapahtuvan. Jos sitä et kaipaa, ehkä sun kannattaa jättää lompakko kotiin hyvään piiloon ja käydä haukkaamassa raitista ulkoilmaa. Jätä puhelinkin kotiin - saattaisit nauttia hetken hiljaisuudesta, tutustua ihmisiin ja kertoa tarinasi heille. Ei tarvitse täällä turhia murehtia, sillä ei tuollaista kertakaikkiaan voi tapahtua - edes Kemissä.

• Kemisti_82

"ei tuollaista kertakaikkiaan voi tapahtua - edes Kemissä."
        Aivan varmasti tapahtuu kaikkialla. Rikollisuus lisääntyy koko ajan. Ei Kemi ole poikkeus. Rikkolliset kiertelevät ympäri Suomea. Kun käyt pankkiautomaatilla, tarkista, että pankkiautomaatin vieressä ei ole joku jo odottamassa rahojasi. Toinen juttu on sitten kaikki lisälaitteet, joita rikolliset kiinnittävät pankkiautomaatteihin. Lue sanomalehtiä, niin tiedät enemmän

• Kemiläinen86

Kuhan katsoin, että lähteekö kukaan messiin kaunokirjoitukseen.

Kyllä kyse ei ole rahanpesusta vaan väärennetyistä seteleistä jotka liikahtelee meri-lapin alueella. Vesileimat puuttuu. Kannattaa varsinkin baari-illan jälkeen katsoa et millasta seteliä tulikaan saatua takaisin tiskiltä.

Pankissahan ne ei väärennettyä seteliä vaihda vaan ottavat itselleen ja sitten ilmoitus poliisille.

• yleisesti.tiedossako

Hyvähän se on, että rahanpesijöitä varoitetaan tulemasta tänne. Kuulisin mielelläni, että miksi. Onko Kemin tilanne niin hyvä, ettei tänne kannata tulla rahaa pesemään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1770
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1320
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      965
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      887
    5. 55
      796
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      747
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      745
    8. 89
      711
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      658
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      613
    Aihe