Te joiden mielestä työ on ihanaa ja jaksatte tehdä sitä mitä teette, niin mistä ihmeestä revitte sen motivaation ja energian? Mikä teitä motivoi työssänne? Itse olen kärvistellyt samassa työpaikassa monta vuotta ja olen nyt pattitilanteessa. Tuntuu ettei kyseinen ala enää kiinnosta, mutta ei kiinnostaisi alkaa opiskella uutta alaakaan. Ainakaan nykyinen työpaikka ei enää anna minulle mitään muuta kun ikäviltä tuntuvia työtehtäviä. Täällä ei motivoi mikään. Jopa kotiaskareet alkavat tuntua ikäviltä. Apua!
Mistä saatte motivaatiota?
6
211
Vastaukset
- IT-CEO
kyllähän sitä motivaatiota kauhotaan tilille useita tuhansia joka kuukausi
- Kikka7879
Mahdollisuudet kehittyä itse ja kehittää työtänsä. Nämä mahdollisuudet löytyvät käytännössä jokaisesta työstä, joten motivoituminen on kiinni omasta asenteestasi.
- motivaationpuutetta
Minulla ei sitten ole asenne kohdallaan, koska ei minua kiinnosta mikään tässä nykyisessä työssäni! Joka päivä täytyy esittää mukamas kiinnostunutta ja ahkeraa, alkaa käymään jo henkisen kantin päälle. En pysty kehittymään työssäni sille tasolle, mihin olen halunnut enkä pysty kehittämään työtäni yhtään paremmaksi.
- rohkeaa
no jos motivaatio on hukassa ni kato tä:
https://www.youtube.com/watch?v=dY5tKKybX08
itellä ainakin se avas ymmärrystä siitä mitä mä haluan ja autto rohkasemaan- motivaationpuutetta
Vähä huono video äänenlaadun suhteen, mutta ihan ok pointti. Niin, mikä sitten on se syy..
- trallallei
itse vi-ha-sin työtäni koko edellisvuoden. valmistuin vuosi sitten sosionomiksi ja "pääsin" kehitysvammaisohjaajaksi töihin. Työ oli kamalaa, asukkaat olivat kamalia, työyhteisö oli akkavaltaista ja vaikka viihdyin monien kanssa on minulla enemmän negatiivista kuin positiivista sanottavaa työyhteisöstä.
Irtisanouduin työstä ja löysin onnekseni aivan ihanan työn jossa on super kivoja työkavereita ja minulle paaaljon paremmin sopiva asiakasryhmä ja viihdyn ja arvostan työtäni kamalan vuoden jälkeen paljon enemmän kuin jos olisin heti alkuun napannut unelmaduunin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027