Mistä saatte motivaatiota?

motivaationpuutetta

Te joiden mielestä työ on ihanaa ja jaksatte tehdä sitä mitä teette, niin mistä ihmeestä revitte sen motivaation ja energian? Mikä teitä motivoi työssänne? Itse olen kärvistellyt samassa työpaikassa monta vuotta ja olen nyt pattitilanteessa. Tuntuu ettei kyseinen ala enää kiinnosta, mutta ei kiinnostaisi alkaa opiskella uutta alaakaan. Ainakaan nykyinen työpaikka ei enää anna minulle mitään muuta kun ikäviltä tuntuvia työtehtäviä. Täällä ei motivoi mikään. Jopa kotiaskareet alkavat tuntua ikäviltä. Apua!

6

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IT-CEO

kyllähän sitä motivaatiota kauhotaan tilille useita tuhansia joka kuukausi

• Kikka7879

Mahdollisuudet kehittyä itse ja kehittää työtänsä. Nämä mahdollisuudet löytyvät käytännössä jokaisesta työstä, joten motivoituminen on kiinni omasta asenteestasi.

• motivaationpuutetta

Minulla ei sitten ole asenne kohdallaan, koska ei minua kiinnosta mikään tässä nykyisessä työssäni! Joka päivä täytyy esittää mukamas kiinnostunutta ja ahkeraa, alkaa käymään jo henkisen kantin päälle. En pysty kehittymään työssäni sille tasolle, mihin olen halunnut enkä pysty kehittämään työtäni yhtään paremmaksi.

• rohkeaa
      • motivaationpuutetta

Vähä huono video äänenlaadun suhteen, mutta ihan ok pointti. Niin, mikä sitten on se syy..

• trallallei

itse vi-ha-sin työtäni koko edellisvuoden. valmistuin vuosi sitten sosionomiksi ja "pääsin" kehitysvammaisohjaajaksi töihin. Työ oli kamalaa, asukkaat olivat kamalia, työyhteisö oli akkavaltaista ja vaikka viihdyin monien kanssa on minulla enemmän negatiivista kuin positiivista sanottavaa työyhteisöstä.

Irtisanouduin työstä ja löysin onnekseni aivan ihanan työn jossa on super kivoja työkavereita ja minulle paaaljon paremmin sopiva asiakasryhmä ja viihdyn ja arvostan työtäni kamalan vuoden jälkeen paljon enemmän kuin jos olisin heti alkuun napannut unelmaduunin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe