Te joiden mielestä työ on ihanaa ja jaksatte tehdä sitä mitä teette, niin mistä ihmeestä revitte sen motivaation ja energian? Mikä teitä motivoi työssänne? Itse olen kärvistellyt samassa työpaikassa monta vuotta ja olen nyt pattitilanteessa. Tuntuu ettei kyseinen ala enää kiinnosta, mutta ei kiinnostaisi alkaa opiskella uutta alaakaan. Ainakaan nykyinen työpaikka ei enää anna minulle mitään muuta kun ikäviltä tuntuvia työtehtäviä. Täällä ei motivoi mikään. Jopa kotiaskareet alkavat tuntua ikäviltä. Apua!
Mistä saatte motivaatiota?
6
138
Vastaukset
- IT-CEO
kyllähän sitä motivaatiota kauhotaan tilille useita tuhansia joka kuukausi
- Kikka7879
Mahdollisuudet kehittyä itse ja kehittää työtänsä. Nämä mahdollisuudet löytyvät käytännössä jokaisesta työstä, joten motivoituminen on kiinni omasta asenteestasi.
- motivaationpuutetta
Minulla ei sitten ole asenne kohdallaan, koska ei minua kiinnosta mikään tässä nykyisessä työssäni! Joka päivä täytyy esittää mukamas kiinnostunutta ja ahkeraa, alkaa käymään jo henkisen kantin päälle. En pysty kehittymään työssäni sille tasolle, mihin olen halunnut enkä pysty kehittämään työtäni yhtään paremmaksi.
- rohkeaa
no jos motivaatio on hukassa ni kato tä:
https://www.youtube.com/watch?v=dY5tKKybX08
itellä ainakin se avas ymmärrystä siitä mitä mä haluan ja autto rohkasemaan- motivaationpuutetta
Vähä huono video äänenlaadun suhteen, mutta ihan ok pointti. Niin, mikä sitten on se syy..
- trallallei
itse vi-ha-sin työtäni koko edellisvuoden. valmistuin vuosi sitten sosionomiksi ja "pääsin" kehitysvammaisohjaajaksi töihin. Työ oli kamalaa, asukkaat olivat kamalia, työyhteisö oli akkavaltaista ja vaikka viihdyin monien kanssa on minulla enemmän negatiivista kuin positiivista sanottavaa työyhteisöstä.
Irtisanouduin työstä ja löysin onnekseni aivan ihanan työn jossa on super kivoja työkavereita ja minulle paaaljon paremmin sopiva asiakasryhmä ja viihdyn ja arvostan työtäni kamalan vuoden jälkeen paljon enemmän kuin jos olisin heti alkuun napannut unelmaduunin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070