Paha Tyttö Lyrics Hyvä Kaille
(No other information is available for this lyric - would you like to add something
today?)
show more
Play Music
SUBMIT CORRECTIONS CANCEL
Samaan tahtiin li sydmet sekaiset taustallaan valot kaupungin illan
Katse lysi katseen joukosta muiden onkijoiden rakkauden sillan
Huulesi lysi mun kun katsoit mua silmiin hmmentyneisiin s vei multa jrjen
Vastustaa en voinut sua huultesi kutsua ja m luulin et olit sukua enkelten
Mut hyvkses vain kytit mun rakkauttain kuka mua nyt auttaa paha tytt satuttaa
Kaksin ksin sun rakkautees tartun menneisyyden turvallisen tieltsi sylkisen
Sin iltana olin lytnyt vihdoinkin sen ihmisen jota koskaan hylkis en
Et koskaan s soittanut vastannut kirjeisiin niin anoviin olin sulle vain leikkii
Sillat poltettuina takana seln ootin vain rakkautta enkelini kun samalla katsees jo
kietoutui sydmeen toiseen
S hyvk...
S olit se leffojen femmefatale alla thtien mut loitsit juonella katalalla
S huijasit mua vahinkoko tied en silmisssi katse ikuisen rakkauden
Hei nkemiin girl you're such a mean girl nin m yksinn nyt laulan paha tytt satuttaa
S hyvkses vain vain paha tytt
Read more: Tehosekoitin - Paha Tyttö Lyrics | MetroLyrics
***PAHA TYTTÖ
PAHA-TYTTÖ
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060