Miten ja missä ihmiset oikein tutustuvat ja pariutuvat???
Tuntuu, että jokainen seurustelee, mutta minä en.
Olen 24vuotias ja olen ollut 24 vuotta sinkkuna.
Kaverit on menneet menojaan suhteiden ja opiskeluidensa myötä ja minä olen jämähtänyt nuolemaan näppejäni. Olen toki vakituisessa työssä, mutta työpaikallani ei ole ketään kiinnostavan oloista naista, johon edes haluaisin tutustua.
Arkena sellaisia ulkoisesti viehättäviä näen pilvinpimein, mutta tuntuu, että lähes kaikki niistä seurustelee ja jos vähänkään näyttää siltä, ettei seurustelisi, on juttelemaan meneminen helvetin hankalaa! Mistä aloitan keskustelun?? Pää lyö vaan tyhjää ja kaikki mitä päähän juolahtaa saa itseni vaikuttamaan idiootilta tai pillunperässä juoksevalta panomieheltä, joten tyydyn katselemaan, mutta se ei koskaan johda mihinkään. Yksikään nainen ei ole koskaan ollut aloitteellinen suhteeni, vaikka saankin paljon katseita minne ikinä menenkin ja tiedän olevani ihan hyvännäköinen ja pukeudun siististi ja hygienia-puolikin kunnossa.
Mistä siis kiikastaa? Onko se aina mies, joka joutuu olla aloitteellinen?
Ja jos on, niin minkälaisessa tilanteessa tälläinen yksin tallustava mies voisi naiselle tehdä sitä aloitetta, olematta tungetteleva?
Ei kuitenkaan kiinnostaisi loppuelämää elää yksin, joten jotain kai tässä on tehtävä.
Ja älkää ehdottako baareja. Ne on niin nähty. 90% on siellä kumppanin kanssa ja ne jotka eivät ole, hakevat huomiota kaikilta miehiltä ja panesekelvat ympäriinsä joka viikonloppu ja muutenkin baareissa viihtyvät naiset ovat jotenkin liian räväkkiä ja luonteeltan liian erilaisia, kuin minä. Ja vaikka sieltä se yksi massasta erottuva löytyisikin, niin todenäköisesti en kelpaa, koska olen siellä yksin.
Ennakkoluuloisesti olen heti panoa etsimässä tai muuten vaan joku vässykkä.
Jos ko. nainen ei sitä niin ajattele, niin vähintäänkin tämän kaveri ajattelee niin & tunnetustihan naiset antavat kaverinsa päättää kelpaako mies, vai ei. Näin olen huomannut.
Missä ihmiset tapaavat/pariutuvat?
52
2264
Vastaukset
- Kokenut.eläjä
Koulussa, opiskeluaikana, työpaikoilla tai netissä. Uskokaa jo!
- yksivaihtoehto
Yksi sana: Tinder. Lähes kaikki sinkut ovat siellä ja se on mainettaan parempi paikka. Itselläni oli sama ongelma kuin sinulla: työpaikalta / harrasteissa ei tapaa naisia ja en uskalla tuntemattontakaan naista lähestyä. Tinderissä tämä on tehty helposti, koska kummankin pitää osoittaa kiinnostusta tykkäämällä toisen profiilista. Kaikkia en ole suostunut tapaamaan, mutta kaikki naiset jotka olen tavannut ovat olleet mukavia - parin kanssa nähtiin pari kertaa (ei synkannut oikein kummallakaan), osasta näistä on kehittynyt ystävyyssuhteita ja parin kanssa olen ollut ihan suhteessakin. Jos asut jossain isossa kaupungissa ja et ole liioitellut ulkonäköäsi niin mätsejä tulee varmasti.
- alottaja
Vuoden oon ollu tinderis. En oo päässy tapaamaa ketään. Muutaman kans jutellu. Ei toimi. :/
- sorgevaan
alottaja kirjoitti:
Vuoden oon ollu tinderis. En oo päässy tapaamaa ketään. Muutaman kans jutellu. Ei toimi. :/
Eli toisin sanoen liioittelet ulkonäköäsi aloituksessa. Jos Tinderissä ei saa mätsejä niin ei todellakaan ole "ihan hyvännäköinen" vaan sinulla on harhainen kuva omasta ulkonäöstäsi. Tämä on kylläkin hyvin yleistä (hc-)ätmeillä.
- 1212
sorgevaan kirjoitti:
Eli toisin sanoen liioittelet ulkonäköäsi aloituksessa. Jos Tinderissä ei saa mätsejä niin ei todellakaan ole "ihan hyvännäköinen" vaan sinulla on harhainen kuva omasta ulkonäöstäsi. Tämä on kylläkin hyvin yleistä (hc-)ätmeillä.
Tinderissä "ihan hyvännäköinen" ei riitä, etenkään tuossa ikäluokassa. Pitää olla n. top 20% jos haluaa tavata ketään.
- yksivaihtoehto
1212 kirjoitti:
Tinderissä "ihan hyvännäköinen" ei riitä, etenkään tuossa ikäluokassa. Pitää olla n. top 20% jos haluaa tavata ketään.
Itse olen mielestäni aika tavallisen näköinen mies, mutta siitä huolimatta saan helposti kymmeniä mätsejä Tinderissä (asun PK-seudulla). En tykkää kuin pienestä osasta naisten profiileja ja en ole mielestäni liian vaatimaton ulkonäöstäni, mutta panostan profiiliini kovasti (hyvät kuvat, hyvä kuvaus jne.) ja sillä on ollut ihan odotettavat tulokset.
- Ex------------PUA
1212 kirjoitti:
Tämä.
Tinderissä se lisäksi jakaantuu niin, että ensimmäisenä pitää saada matchit, ja toiseksi on se, että lähteekö se siitä eteenpäin. Et voi tietää ketkä naiset ovat siellä vakavissaan, ja ketkä vain hakemassa itsetuntoboostia. Joten ei se kyllä ole mikään numero 1 paikka etsiä naisia, vaikka aika ajoin sieltä niitä voi tullakin. - sdfafafaf
Ex------------PUA kirjoitti:
Tämä.
Tinderissä se lisäksi jakaantuu niin, että ensimmäisenä pitää saada matchit, ja toiseksi on se, että lähteekö se siitä eteenpäin. Et voi tietää ketkä naiset ovat siellä vakavissaan, ja ketkä vain hakemassa itsetuntoboostia. Joten ei se kyllä ole mikään numero 1 paikka etsiä naisia, vaikka aika ajoin sieltä niitä voi tullakin.Miten tämä eroaa mistään muusta tapaamismuodosta? Jos tekee aloitteen niin se ei takaa oikeassakaan elämässä, että asiat lähtevät eteenpäin siitä. Etkä voi tietää ketkä naiset ovat vakavissaan tai vaikka varattuja. Osahan leikittelee miehillä vain saadakseen itsetuntoboostin baareissakin.
- Ex----------PUA
sdfafafaf kirjoitti:
Miten tämä eroaa mistään muusta tapaamismuodosta? Jos tekee aloitteen niin se ei takaa oikeassakaan elämässä, että asiat lähtevät eteenpäin siitä. Etkä voi tietää ketkä naiset ovat vakavissaan tai vaikka varattuja. Osahan leikittelee miehillä vain saadakseen itsetuntoboostin baareissakin.
Totta tuokin puoli.
Mutta tinderissä on se harhakuva, että toinen olisi tosissaan, koska taustaoletuksena match on keskeinen kiinnostuksen osoitus.
Livenä tavatessa et voi olla varma toisen kiinnostuksesta (paitsi kiinnostuksen merkeistä). - alottaja
En asu pk-seudulla, joten matcheja saan paljon vähämmän jo tästä syystä. Naiset ei jaksa lähteä hesassa kehäkolmosta pidemmälle tapaamaan miehiä, vaan säätävät asetukset 10km sisälle tinderissä. Itse asun 50km hesasta. Toisaalta kaikki kuvani ovat tylsiä selfieitä, tylsällä taustalla, joten voi johtua siitäkin, ettei tule matchejä, tai sitten vaan siitä ettei kukaan näe niitä siellä. Ehkä en vain ole kuvauksellinen? Syitä on monia.
Mutta tiedän, kun lähden ulos, vaikka kauppaan, niin hyvännäkösetkin naiset katselee suuntaani. Mitään ei vaan tapahdu. Ja naisista ei koskaan tiedä onko ne varattuja vai ei ja miksi katselee, joten ei kauheesti kiinnosta mennä ottamaan selvääkään. Viimeiset 3 kertaa kun olen vilkuilialle käynyt jututtamassa ja pyytänyt kahville, niin on ollut varattu, "mutta hyvin imarreltu", joten ei vaan jotenkin kiinnosta enää. - Bi-nainen
alottaja kirjoitti:
En asu pk-seudulla, joten matcheja saan paljon vähämmän jo tästä syystä. Naiset ei jaksa lähteä hesassa kehäkolmosta pidemmälle tapaamaan miehiä, vaan säätävät asetukset 10km sisälle tinderissä. Itse asun 50km hesasta. Toisaalta kaikki kuvani ovat tylsiä selfieitä, tylsällä taustalla, joten voi johtua siitäkin, ettei tule matchejä, tai sitten vaan siitä ettei kukaan näe niitä siellä. Ehkä en vain ole kuvauksellinen? Syitä on monia.
Mutta tiedän, kun lähden ulos, vaikka kauppaan, niin hyvännäkösetkin naiset katselee suuntaani. Mitään ei vaan tapahdu. Ja naisista ei koskaan tiedä onko ne varattuja vai ei ja miksi katselee, joten ei kauheesti kiinnosta mennä ottamaan selvääkään. Viimeiset 3 kertaa kun olen vilkuilialle käynyt jututtamassa ja pyytänyt kahville, niin on ollut varattu, "mutta hyvin imarreltu", joten ei vaan jotenkin kiinnosta enää.Miksi pidät huonoja kuvia tinderissä, jos kerran haluat saada matcheja?
- 333666
alottaja kirjoitti:
Mutta tiedän, kun lähden ulos, vaikka kauppaan, niin hyvännäkösetkin naiset katselee suuntaani. Mitään ei vaan tapahdu. Ja naisista ei koskaan tiedä onko ne varattuja vai ei ja miksi katselee, joten ei kauheesti kiinnosta mennä ottamaan selvääkään. Viimeiset 3 kertaa kun olen vilkuilialle käynyt jututtamassa ja pyytänyt kahville, niin on ollut varattu, "mutta hyvin imarreltu", joten ei vaan jotenkin kiinnosta enää.Jos nainen edes vähänkin siedettävän näköinen eikä jo liian vanha, niin on hän satavarmasti varattu, eli ainakin joku vakipanija sillä on.
- Tanssimies
Mieheksi kasvamisessa vaikeinta on oppia sietämään torjutuksi tulemista. Naiset puhuvat kaikenlaista paskaa siitä kuinka he tekevät aloitteita. Nuo katseet ovat niitä naisten aloitteita. Todellisuudessa sun täytyy miehenä olla se joka ottaa juuri sen riskin, että sinua pidetään vässykkänä tai pillunvonkaajana, tai että menee jauhot suuhun jne. Naiset ei koskaan tee mitään jossa voisivat tulla torjutuksi. Ja miksi niiden pitäis, yhtä vaikeaa se olisi niillekuin se on sullekin.
Ja miten sitä torjutuksi tulemista oppii sietämään? Harjoittelemalla. Teet vaan aloitteita vvälittämättä lipputuloksesta. Kun olet saanut sadat pakit, et enää välitä, alat rentoutua ja juttukin alkaa luistaa normaalisti ja naiset alkavat suhtautua positiivisemmin.
Tästä et nyt vaan pääse yli etkä ympäri. Samalla kannattaa aloittaa harrastuksia, joissa on luontevasti tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa fyysisissä merkeissä. Tanssimaan siis vaan.- alottaja
Olen tehnyt 3krt alotteen. Kaikki seurusteli. En hävennyt mitään, vaan olen ollut tekemisissä jälkeenpäinkin.
- Baahhjk
Hienoja ohjeita kaikille. Koska tilanne nyt on se että miehet joutuu naisia jahtaamaan koska naisille on liikatarjontaa miehistä niin ratkaisu on juuri tuo ettei ota pakkeja henkilökohtaisesti itseensä. Se vaatii kypsyyttä.
Sitä voi helposti loukkaantua jos sinkkukaan ei halua treffeille mutta mistäs tiedät jos hän miettii ja kaipaa exäänsä 24/7 eikä halua hyväksikäyttää sinua (kyllä, nuori mies on syyttänyt minua hyväksikäytöstä koska nain häntä syystä että poikaystäväni kanssa meni huonosti/olimme tauolla) tai hänellä on koira/äiti/sisko tms kuollut eikä romanssi mahdu ajatuksiin. Syitä voi olla miljoonia enkä itse yleensä jaksa/ehdi kertoa että syy on se että minulla on jo poikaystävä. Yleensä kun miehet vastaisivat siihen vielä "ei se haittaa". En itseasiassa tiedä LÄHES ketään miestä joka olisi pyytänyt minua treffeille ja joka ei olisi halunnut tavata minua vaikka olen varattu. Ihan millä tahansa verukkeella haluaisivat nähdä -myös varattuja. Tästä syystä en jaksa edes mainita että olen varattu koska sillä ei ole merkitystä kerronko vai en. Se kenties vain lisää miesten "saalistusviettiä". - helgamies
Baahhjk kirjoitti:
Hienoja ohjeita kaikille. Koska tilanne nyt on se että miehet joutuu naisia jahtaamaan koska naisille on liikatarjontaa miehistä niin ratkaisu on juuri tuo ettei ota pakkeja henkilökohtaisesti itseensä. Se vaatii kypsyyttä.
Sitä voi helposti loukkaantua jos sinkkukaan ei halua treffeille mutta mistäs tiedät jos hän miettii ja kaipaa exäänsä 24/7 eikä halua hyväksikäyttää sinua (kyllä, nuori mies on syyttänyt minua hyväksikäytöstä koska nain häntä syystä että poikaystäväni kanssa meni huonosti/olimme tauolla) tai hänellä on koira/äiti/sisko tms kuollut eikä romanssi mahdu ajatuksiin. Syitä voi olla miljoonia enkä itse yleensä jaksa/ehdi kertoa että syy on se että minulla on jo poikaystävä. Yleensä kun miehet vastaisivat siihen vielä "ei se haittaa". En itseasiassa tiedä LÄHES ketään miestä joka olisi pyytänyt minua treffeille ja joka ei olisi halunnut tavata minua vaikka olen varattu. Ihan millä tahansa verukkeella haluaisivat nähdä -myös varattuja. Tästä syystä en jaksa edes mainita että olen varattu koska sillä ei ole merkitystä kerronko vai en. Se kenties vain lisää miesten "saalistusviettiä".Varatut naiset on parhaita. Jos tarjolla on varattuja, miksi tyytyä sinkkunaisiin.
- helgamies
Naisten sosiaaliset taidot ja pelkuruus käytännössä estävät naista tekemästä aloitteita. Paitsi tietenkin YTMeille tekevät. Naisen katse ei ole aloite, katse on normaalia toimintaa kuten myös hymyily.
- Ex----------PUA
Pariutuminen tapahtuu pääasiassa sosiaalisissa piireissä.
- ijgujjg
Itse olen netistä kaikki naiseni löytänyt,livenä ei onnea ole ollut..
- tanssimaanprkl
Aloita jokin harrastus missä enemmistö on naisia (esim. tanssi)
- NäinMeillä
"Ja älkää ehdottako baareja. Ne on niin nähty. 90% on siellä kumppanin kanssa ja ne jotka eivät ole, hakevat huomiota kaikilta miehiltä ja panesekelvat ympäriinsä joka viikonloppu ja muutenkin baareissa viihtyvät naiset ovat jotenkin liian räväkkiä ja luonteeltan liian erilaisia, kuin minä."
Käyt vain väärissä baareissa. Lähes kaikki tuttavapiirinin miehet ovat naisensa baareista löytäneet ja nuo naiset ovat hyvin tavallisia fiksuja koulutettuja naisia jotka eivät todellakaan "paneskele ympäriinsä".
Baareissa ei käy vain tietynlaisia naisia tai naisia jotka itsekään viihtyisivät baareissa yhtään sen enempää kuin sinäkään. Tietysti jos koluat vain kuumimmat ja muodikkaimmat menopaikat niin tulos voi olla kuvaamasi kaltainen. Mutta ainakin isommissa kaupungeissa on usein myös vähän kypsempään makuun olevia baareja joissa soittaa bändejä jotka vetävät erilaisia ihmisiä paikalle muussakin tarkoituksessa kuin ryyppämisessä.- Bi-nainen
Parasta on, jos on joku harrastus- tai muu isompi porukka, jonka kanssa käydään ulkona, ja jonka piriissä voi rennoissa merkeissä tavata myös kavereiden kavereita. Sit vaan juttelemaan ja tutustumaan.
- Karmela
Voisitteko täsmentää tuota tanssiasiaa... Olen ikäni tanssinut, enkä ole siellä miehiä nähnyt paria homoa tai jonkun poikaystävää lukuunottamatta. En ole koskaan edes ajatellut löytäväni ketään tanssitunnilta... Tanssilavojako tarkoitatte?
Muutenkin tuo harrastuksissa tapaaminen on sanahelinää. Minä en ainakaan salilla söisi kuormasta. Eihän sinne kohta kehtaa mennä, jos on jollekin tehnyt itseään tykö! Joutuu vaihtamaan salia. \0/- ATM-automaatti
Toisin sanottuna, odotat että mies tekee aloitteen ja joutuu vaihtamaan salia saatuaan pakit.
- Ujoatm26v
Miten sitä mies kehtaiskaan aloittaa tanssiharrastusta kun heti ollaan leimaamassa joksikin vitun homoksi. Sinäkin teit juuri niin!
- Bi-nainen
Ujoatm26v kirjoitti:
Miten sitä mies kehtaiskaan aloittaa tanssiharrastusta kun heti ollaan leimaamassa joksikin vitun homoksi. Sinäkin teit juuri niin!
Se on tosi hyvä meriitti, että kehtaa tanssia ennakoluulosta huolimatta. Erottuu edukseen.
- Elänyt_ja_kokenut
ATM-automaatti kirjoitti:
Toisin sanottuna, odotat että mies tekee aloitteen ja joutuu vaihtamaan salia saatuaan pakit.
Miksi pakkien saaminen olis häpeä? Normaalia elämää se on.
- Tanssimies
Tanssilavat ja lavatanssikurssit on vain yksi vaihtoehto, ei kyllä huono sekään. Joissain lavatansseissa käy myös nuorempaa (18v ylöspäin) porukkaa paikasta ja artistista riippuen. Mutta on paljon muitakin paritansseja kuin lavatanssit, ja useimpien puitteissa järjestetään myös sosiaalisia tanssitapahtumia, ei vain pelkästään treenata.
Muita vaihtoehtoja ovat joku paikallinen rock'n'swing-tanssiseura (Helsingissä esim. Comets), yliopiston osakuntien tanssikerhot (niihin pääsevät myös ei-opiskelijat), salsaa opetetaan monessa koulussa ja bileitä useammat viikossa, kizombaa, argentiinalaista tangoa, west coast swingiä jne. opettaa jokaista useampi opettaja viikottain. Kaikissa on paljon enemmän miehiä kuin ne yksi tai kaksi, vaikka tietysti monissa on hieman enemmän naisia. Joillekin kursseille tarvitaan oma pari, mutta monille ei tarvita.
Ehkä jotain modernia tanssia ja balettia lukuunottamatta homot on tansseissa harvassa. Paritansseissa niitä ei juuri näe. Miksi homo haluaisi olla naisen kanssa kiinteässä vartalokontaktissa yhden tai useamman kappaleen ajan?
Oikeasti mikään ei ole niin heterosti maskuliinista kuin oppia miten saada nainen sulamaan ja haluamaan seurata sun vientiä tanssissa. Sen oppiminen vie aikaa, mutta auttaa monessa muussakin yhteydessä, esimerkiksi seksissä ja muutenkin naisten kanssa toimeentulemisessa. Ehkä jossain ala-asteella on tanssivia miehiä pilkattu, mutta ei tommosta homottelua oikeasti joudu edes kuulemaan vaikka tanssisikin. - helgamies
Elänyt_ja_kokenut kirjoitti:
Miksi pakkien saaminen olis häpeä? Normaalia elämää se on.
Juuri näin. Mieheksi kasvetaan satojen pakkien kautta. Lopulta pakkien saaminen on olematon pikku juttu. Toisinsanoen kiimavittua saavan miehen henkinen panostus kiimavitun saamiseksi per tapaus on pieni tämän pakkitreenailun tuloksena.
- Tanssimies
Piti vielä jatkaa, että se vasta homoa onkin, ähertää vaikka jossain kuntosalilla tai erityisesti jossain kamppailulajissa, vähäpukeisten ja hikisten miesten kesken.
- Bi-nainen
Tanssimies kirjoitti:
Piti vielä jatkaa, että se vasta homoa onkin, ähertää vaikka jossain kuntosalilla tai erityisesti jossain kamppailulajissa, vähäpukeisten ja hikisten miesten kesken.
Elämässä on hyvä olla jotain vähän homoa - tai enemmänkin jos siitä tykkää.
- mitentässänäinkävi
Mua harmittaa kun kavereiden kanssa ei koskaan nuorempana tullut kummemmin käytyä ulkona. Aina jossai himas nysvättii bisse kädes ja ku bisse loppu nii sit vast baarii. Tuhannen tuiskeessa ja varmaa kaikki naiset oli jo lähteny kotiin siinä vaiheessa. Eikö ollu rahaa vai mikä oli syy...
Nykyään olis massii mut ei oo kavereit. Tai kaverit vieläki nysvää kaljan kans siel himas ja sitä ei taas jaksa ite. Tekis mieli lähtee ulos syömää juomaa ja sit parille mut ei yksinää viitsi. Sielä ulkona niitä naisia tapais. Helpoin paikka tutustua ihmisiin on varmaankin bussi. Istuu vain jonkun kiireettömän ja kiltin näköisen viereen ja kysyy vaikka, että missä tämä jää, jotta osaa väistää. Sitten jatkaa keskustelua jos tuntuu sujuvan.
- Kilttiatm
Istuisin sun viereen ja mä kysyisin että kumman luokse mennään panemaan.
Kilttiatm kirjoitti:
Istuisin sun viereen ja mä kysyisin että kumman luokse mennään panemaan.
No voihan sitä mennä toki suoraan asiaankin mutta veikkaan, että harva nainen mielissään olisi :D
- Munaotus
Nykyisen tyttöystäväni löysin baarista yllättäen. Sitä edellisen löysin baarista.
Baarit ne kai paras paikka on tutustua tai saada kontakti, pitää toki olla rohkea ja mennä juttelee kun naiset ei tule tekemään alotteita.- Ujoatm26v
Mitä sitten teet tällä palstalla jos kerran olet varattu ja sama pätee myös varattuihin naisiin? Tämähän on sinkkupalsta.
- trwtertwertw
Ujoatm26v kirjoitti:
Mitä sitten teet tällä palstalla jos kerran olet varattu ja sama pätee myös varattuihin naisiin? Tämähän on sinkkupalsta.
Tässä kysyttiin, että missä ihmiset pariutuvat. Siihen luultavasti saa parhaan vastauksen niiltä, jotka ovat pariutuneet, eikö?
- Ujoatm26v
trwtertwertw kirjoitti:
Tässä kysyttiin, että missä ihmiset pariutuvat. Siihen luultavasti saa parhaan vastauksen niiltä, jotka ovat pariutuneet, eikö?
No joo niin luultavasti saa. Mitähän oikein ajattelin? Lähinnä varmaan sitä että kuinka täällä on niin monta parisuhteessa olevaa vastaamassa aloituksen kysymykseen vaikka tämä on sinkutpalsta.
- Jätkäääääääääää
Jos baarissa soi 100dB jumputus niin aika vaikea ois jutella jollekin naiselle...
- outomies40
Nuorena 18 vuotiaana haettiin tyttöjä tanssimaan ja siten tutustui helposti ja sai yhden yän juttuja. Nykyään ei taida onnistua kun naisilla on kriteerit joten eivät suostu tanssimaan.
- En.Vain.Osaa
En mää vain tiedä. En ole koskaan edes käynyt treffeillä ja ikääkin on jo aivan liikaa. Taisi jäädä lapset tekemättä.
- Omenamandariini
Ihmisii voi tavata vähän siellä sun täällä. Riippumatta ajasta, paikasta tai tilanteesta. Jos keskustelun aloittelijaa kiinnostaa vielä, niin täällä olisi 22 vuotias sinkkutyttö. Jutellaan lisää [email protected]
- 22vneitsytmies
Ois mukava tietää miten hyvin naiset haluavat pariutua miestä, joka ei halua lapsia.
Minä en pidä itkevistä, avuttomasta ja kakanhajuisista vauvoista, ja sitäpaitsi mulla on aika vaikeasti kehitysvammainen veli, joten jos itse kylläisiä siemenen, saattaakin hyvinkin olla että lapsesta tulee kehitysvammainen.- Nainen39vee
Kaikki naiset eivät halua lapsia. Mutta tietysti ne, jotka haluavat, tuskin ovat halukkaita luopumaan lapsitoiveestaan jonkun miehen takia - eikä tarvitsekaan. Fiksuinta, että lapsia haluavat pariutuvat keskenään ja ne taas keskenään, jotka eivät halua lapsia.
- crux
Nykyään ei missään. Ennen tanssilavoilla ja ruotsinlaivalla ja ties missä kirjeenvaihtopalstoilla. Jos on tahtoa niin kyllä ne väylät löytyvät. Nykyään ollaan tyytyväisiä yksin koska harrastukset ja mielialalääkitykset on saatu hyvään kuntoon.
- gone.downhill
Nykyään pariutuminen on valunut tinderiin ja se taas on naisten karkkikauppa.
Miesten tilannetta nettideittailun yleistyminen on huonontanut koska nykyään voi erottua vain poikkeuksellisen hyvällä ulkonäöllä tai statuksella. - crux
gone.downhill kirjoitti:
Nykyään pariutuminen on valunut tinderiin ja se taas on naisten karkkikauppa.
Miesten tilannetta nettideittailun yleistyminen on huonontanut koska nykyään voi erottua vain poikkeuksellisen hyvällä ulkonäöllä tai statuksella.En oikein usko että edes Tinderissä pariudutaan enää nykyään. Semi-ironisella asenteella siellä ehkä leikitellään ajatuksella mutta siihen sekin taitaa jäädä. Toki kaiken komeimmat ja trendikkäimmät miehet saisivat seuraa mutta se on aika pieni joukko kuitenkin eikä muuta kokonaiskuvaa joka on ihan toivoton.
- Viinamies-
Baareissa ihmiset tapaa toisiinaa. Sitten töissä ja opiskelija piireissä. On saanut naisia töissä ja baareissa, festareilla. Varsinkin töissä kun teen kesälläkin töitä tapahtumien järjestelytöissä kuten festarien rakennustyöt , järjestysmieshommat niin siellä on aina naisia ja siten on hyvä tutustua naisiin.
- Anonyymi
Varmaankin juttelemalla. Oon päälle 30 vuotias nainen ja ei oo yksikään suomalainen mies lähestynyt juttelemalla, eli ne jotka uskaltaa avata suunsa niin voivat saada jopa puhelinnumeron. Oliskohan siinä sun ongelma. Aika moni nainen haluaa miehen joka on aloitekyvykäs ja kyvykäs olemaan perheen pää.
- Anonyymi
Sen kumppanin voi kohdata ihan missä tahansa.
Itse olen kohdannut nykyisen aviomieheni yhteisen tuttavan kotona. En edes alkuun pitänyt hänestä, mutta hän ei antanut periksi ja jatkoi piiritystä. Johti sitten lopulta siihen että suostuin treffeille ja siitä se lähti.
Yhden entisen kumppanin tapasin ihan kadulla, kaupan näyteikkunan takana. Olin jäänyt katsomaan jotain ja hän ilmestyi siihen viereeni. Alettiin jutella, hän saattoi minut kotiin, kävellen, kolme kilometriä. Erottiin ulko-ovella ja sovittiin uudet treffit seuraavalle illalle ja hän haki minut autolla. Se kesti reilun vuoden.
Koskaan en ole ketään tavannut kapakassa tai netissä, koska kapakoissa en käy ja nettideittailu täysin vieras alue.
Eipä ole kauaakaan kun eräs mies alkoi flirttailla kaupassa, kyseli jonkun kukan nimeä ja siinä hieman harrastettiin small talkia. Juuri pari päivää sitten kun olin lenkillä kaksi miestä tuli polkupyörillä vastaan ja toinen katsoi todella syvään ja kiinnostuneesti silmiin, kun olin palaamassa kotiin samat miehet tulivat uudelleen vastaan ja sama toistui. Jos olisin ollut vapaa, näistäkin kummastakin olisi voinut jotain syntyä. Tai sitten ei.
En ole kaunis, olen laiha eikä minulla ole ns. muotoja. Olen kuitenkin avoin ja katson ihmisiä silmiin. En pelkää sosiaalisia tielanteita ja hymyilen paljon. Se tuntuu vetävän ihmisiä puoleeni. Minusta pidetään.
Ihmisiähän tapaa väkisinkin joka päivä, jos ei ihan korvessa asu. Jos joku näyttää hapanta naamaa antaa näyttää. Se oli sitten sellainen tapaus. Sitä ei pidä jäädä märehtimään ja itsestään syitä ja vikoja hakemaan. Takuulla on suuri joukko joka sinusta tai minusta ei pidä, on myös suuri joukko joille olen samantekevä mutta sitten on niitä jotka kiinnostuvat ja joiden kanssa pääsee jutun alkuun. - Anonyymi
Kumppani löytyy kun juo viinaa ja on mukana porukoissa. Viinamies juo viinaa ja pääsee mukaan porukohin. Siellä sitten tapaa naisia. Kun käydään yhdessä yökerhoissa ja baareissa bilettämässä, syntyy niitä suhteitakin.
Raitista miestä ei porukkaan oteta mukaan eikä hän naisiakaan tapaa.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272800- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871515- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391270