Olisiko Kemissä tarvetta "varamummolle" sitä kautta saamaan jopa elinikäisenystävyyden myös lasten vanhempiin. Missä Kemissä ois tälläistä toimintaa johon voisi liittyä ja josta yleensä tälläistä varamummoa elämään etsitään.
Nimimerkki sydämessä tilaa
Varamummo toiminta
7
358
Vastaukset
Ei muuta kuin liittymään, niin eikohän niitä yhteydenottoja tule.
https://fi.care.com/varamummo- Suinto
Voi kunpa meilläkin olisi oikea mummo! Omat vanhempani ovat niin kiinni töissään kaukana, että välillä jopa kyselevät, mikä tuo teidän pojan nimi nyt olikaan. Harmittaa, sillä mun oma mummo oli niin ihana ja aina läsnä. Samaa haluaisin lapsilleni, nuorin 2v - vanhin 15 v.
- Tutustuppa
Isoveli- ja isosisko hanke (Matti Virtasalo) Siellä kaivataan kaiken ikäisiä tukihenkilöitä lapsille ja nuorille.
- Arska_K
Minäkin olisin kiinnostunut varamummotoiminnasta pientä korvausta vastaan. Kelpuutetaanko siihen miehiä?
- hoksua
Sinähän olet sitten varavaari tai varapappa. Siihen kelpaa Mies isolla ämmällä.
- IhanaAjatus
Tuollainen olisi tarpeen itselläkin, kun lapsen omat mummolat on kaukana ja tukiverkkoakaan ei ole. Muutaman kerran olenkin miettinyt että eikö muka täällä järjestetä tuollaista tai jotain muuta tuon tapaista.
- Varamummo
Varmaan järjestetään mm MLL:stä voi kysellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596