miten mies ymmärtää...

vitsiniekkako

nyt kaipaisin miesten mielipiteitä. Olin erään miehen kanssa viihteellä ja kömpelösti tunnustin hänelle ihastumiseni. Kerroin asian vitsin alle "peitettynä", koska pelkäsin kertoa asiaa suoraan, ettei hän pelästy. Pelkistän ja yksinkertaistan asian vaikka näin;

minä: "nyt kaikki huomaavat, että olen rakastunut sinuun"
mies nauraa ja pudistaa päätään: "no, se nyt tästä vielä puuttuisi"..

Eli nauraako mies rakastumiselleni vai sille, että kaikki huomaavat sen? Itse tulkitsen miehen puheen pakeiksi, enkä rohjennut kysellä sen enempää..Miten miehet, ymmärrättekö tyhmän vitsin alla olevan todellisen viestin vai kuuletteko vain vitsin?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverirunoilija

Itse sanoisin noin, kun haluan pysyä kaveritasolla

• huhheijaa

Näin siinä käy kun naiset ei voi koskaan ikinä sanoa mitään suoraan..
      Lopettakaa se kiertely ja kaartelu niin ei tarvitse joutua tällaisiin tilanteisiin..

• Mikähän ihme siinä on, että asioista ei voi puhua suoraan. Jotenkin tuntuu, että pelkäämistä on liikaa. Eikös se periaatteessa ole ihan selvää kaikille. Jos on jotain epäselvää niin kysytään. Eikö niin. Aina kun alkaa miettiin ja arvailemaan niin pieleen menee, eikös se ois helpompaa kysyä ja ei tarvis kärvistellä ja kysellä chatti palstoilla

• helmiä.sioille

Vaikkapa sillä tavalla, että miehen mielestä kyseinen nainen ei tarvitse elämäänsä mahdotonta rakkautta.

• Olisin vastannut sinulle, että itse olet mahdollisuuksien kohde. Eufemismissä on se huono puoli ettei tarvitse käyttää omia aivoja, vaan voi kaiken vastuun ja aloitteen teon siirtää toiselle osapuolelle.

• olen_nainen---

mutta en silti näistä kummankaan sanomisista voi tulkita minkäänlaista ihastumisenosoitusta. Pitäisi tietää, kuinka pitkiä ovat katsekontaktit olleet, mikä on pupillien laajentumisaste, onko hiuksia heilauteltu tai suittu erityisesti, onko rintaa röyhistelty tai kumarruttu lähemmäksi keskusteltaessa, onko ohimennen hipaistu toista tai onko juomalasin jalkaa hivelty intensiivisesti tai onko toisen tyhmillekin jutuille naurettu... oho, naurua oli! Mutta toisaalta nauru voi olla myös hermostumisen merkki, jos oikein säikähtää jotain. Ehkä mies olikin tosissaan sanomisissaan ja oikeasti olisi kamalaa, jos muut luulisivat sinun olevan rakastunut häneen.

Annan yhden neuvon: lemppaa se. Näin säästyt kaikilta ongelmilta! Takuuvarmaa.

• "lemppaa se"= lemppaat itsesi...voihan toiseen olla ihastunut, vaikkei toinen vastaa siihen millään tavoin. Eikä tämän maailman tule olla ongelmaton, muuten ihmiset luottaisivat oraakkeleihin ja muuhun huuhaahan vielä enemmän kuin nyt.

• ap_tässä

No, en voinut ihan suoraan tunnustaa ihastumistani, koska olemme työkavereita, enkä halua sotkea työkaveruutta, jos/kun olisin saanut pakit (jotka sitten sainkin). Kyllähän mieheltä tulee ristiriitaisia viestejä, ja itse olen ihastunut, joten halusin tavallaan vähän tunnustella maaperää..Taisi sitten säikähtää kunnolla :(

• olen_nainen----

No pointtini toki oli, että en voi mitenkään tietää yhtään mitään siitä, mitä mies ajattelee ja tuntee... Mutta tekemäsi tulkinta on oikeastaan ihan hyvä, nyt voit jatkaa työkaveruutta siltä pohjalta, että mies ei ole sinusta kiinnostunut työkaverutta enempää. Pikkujouluissa sitten....

• Kokemus auttaa ymmärtämään ja hyväksymään omat erehtymiset, ei tuo liene ainut "kohde" minkä olisit suvainut.

• olen_nainen----
        modelli kirjoitti:

"lemppaa se"= lemppaat itsesi...voihan toiseen olla ihastunut, vaikkei toinen vastaa siihen millään tavoin. Eikä tämän maailman tule olla ongelmaton, muuten ihmiset luottaisivat oraakkeleihin ja muuhun huuhaahan vielä enemmän kuin nyt.

:)

• vitsiniekkako

No, nyt sain sitten herralta satiaiset, eikä ole enää ottanut yhteyttä. Miehet ovat sikoja.

• sikaherra

jaahas, minulla taas alkoi kusi tulemaan kivuliaana
        piikkilankana..
        veneeristen tautien klinikalla totesivat bakteerikannan
        olevan kotoisin Italiasta ja tullut Kihnioon mammyn sextetin
        mukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe