Olen teini-ikäinen tyttö. Ennen minulla oli luonnostaan todella pitkät ripset enkä ollut käyttänyt ripsiväriä paitsi juhlissa. Mutta noin kuukausi sitten itsetuntoni laski ja päätin että alan meikkaamaan enemmän ja aloib käyttämään ripsiväriä. Nyt minua kuitenkin harmittaa että pitkät ripseni ovat selvästi lyhentyneet tämän kuukauden aikana. Onko mitään keinoa kasvattaa ne takaisin entiseen pituuteensa? Olisin todella kiitollinen jos kertoisitte vinkkejä tai omia kokemuksia(:
Voiko ripsiä kasvattaa?
2
85
Vastaukset
- Fashionation
Etköhän sä vaan kuvittele, ku oot nähnyt niitä niin paljon ripsivärillö, joka saa ne tuuheemman näköseks jne. Don't worry babe.
- enmuistaomannimeä
Helpoimmalla pääset kun lopetat ripsivärin käytön kuukaudeksi tai pariksi ettei ne katkeile ja lähde helpommin pois. Kasvaa ennalleen kun niitä lakkaa rasittamasta päivittäin kemikaaleilla ja hankaamalla puhdistuksen yhteydessä.
Kehotan mieluummin ripsien värjäystä kerran kuukaudessa värjäysaineella kaverin kanssa ja käyttämällä jotakin ripsiseerumia aina ennen nukkumaanmenoa. Tehokkaimmat ovat sadan euron hintaluokkaa, mutta voit kokeilla mm. risiiniöljyä, vaseliinia taikka muuta halpaa kikkaa saada ripset kestämään paremmin.
http://www.terve.fi/kasvot/nain-saat-tuuheat-ripset-luonnollisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196858- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 283873
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20801Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766