Miten saisin takaisin ruskeat hiukset, jossa on vähän tosi ohutta raitaa?
Minulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset, joissa on ollut koko päässä kampaajan laittama huppuraidoitus, eli paljon ohutta raitaa. On ollut kivan elävän näköinen, mutta ei raitaisen näköinen. Harmaita hiuksia jo vähän esiintyy, joten kun juurikasvua alkoi olla 7 senttiä, menin samalle kampaajalle takaisin ja pyysin samanlaista ohutta raitaa juurikasvuosuuteen puolen pään alueelle.
Hän onnistui aiemmin hupulla hyvin, joten kun hän ehdotti että laittaisi raidat foliolla, kun paremmin näkisi ne juurikasvukohtaan laittaa, suostuin. Luin siinä lehteä ja välillä vilkaisin foliota ja kysyin, eikö nuo ole liian leveitä ja kampaaja vakuutteli, ettei ole.
Pyysin myös, ettei hiukset saa olla keltaiset, vaan edelleen viileän vaaleat. Mikä järkytys, kun valmis tulos paljastui. Kellertävän vaalea alue ja niin paljon raitaa, ettei näkynyt ruskeita hiuksiani olenkaan, paitsi päällimmäisiä hiuksia nostamalla.
Mitä nyt voi tehdä? Kerroin hänelle, että tulos on mielestäni aivan liian keltainen ja yleensäkin raitaa on ihan liikaa, eli joudun jo kuukauden päästä tulemaan peittämään tummaa juurikasvua. Kampaaja sanoi, että turha siitä on nyt huolehtia, että mieti sitten mitä teet ja ei tukka ole keltainen - no eipä vähän.
Ajattelin mennä toiselle kampaajalle, josko hän saisi keltaisuutta pois ja laittaisi ruskeaa raita, mutta hupulla vai foliolla? Pysyykö se ruskea raita siinä, vai haaleneeko vähitellen?
Haluaisin siis takaisin vaaleanruskeat hiukseni, jossa on vain tosi ohutta vaaleaa raitaa juuresta latvaan ja latvassa sitä onkin, mutta latva on korvista alaspäin ihan eri värinen kuin tuo keltainen läntti pään päällä.
Kaikenlaisia kampaajia sitä voi ollakin, huh huh. Tulipa kalliit hiukset ja vielä kuivat ja liian käsitellyt tätä menoa.
Kampaaja blondasi keltaiseksi
7
311
Vastaukset
- Fashionation
Ei sille voi mitään, jos blondauksesta ei tule toivottu, siihen vaikuttaa hiusten kunto ja pohja väri, joku muu ois saanut varmaan saman lopputuloksen värinosalta aikaan samalla väriaineella jne. Niitä raitoja voisit tietenkin koittaa vaikka itte laittaa. Jos nyt blondaat toistamiseen niin vaaleneehan se luultavasti. En mäkään muuta, kun itte duunaa mun hiuksia, ku kampaajoista en oo diggaillut niistä lopputuloksista lähinnä mitä ovat saaneet aikaan. Toi kaikenlaisia kampaajia sitä voikin olla tossa on ihan tarpeeton, vähän turhan kelju jopa.
- KampaajanAsiakas
Kampaaja kehui hiusteni kuntoa ennen raidoitusta. En ole vuosiin ottanut kuin kaksi kertaa vuodessa erittäin ohuet huppuraidat ja harvaan raidoitettuna, joten hyvänä hiukset pysyvät, kun ei tarvitse niitä kovin käsitellä.
Nyt kampaaja teki siis valtavan paljon ja lisäksi paljon leveämpiä raitoja, eli ruskeita hiuksiani ei näy kuin puolen pään alueelta (korvien yläpuollelta) päällimmäisiä hiuksia nostamalla.
Olen varma, että moni kampaaja olisi saanut hiuksiini edelleen samat ihanat harvaan laitetut ohuet raidat ja vaikutelma vaaleanruskeista hiuksista olisi ollut edelleen tämän keltablondin tilalta.
Mutta mitä voi tehdä? Onnistuukohan tummilla raidoilla saamaan sen vaikutelman, mitä haen.?
Jennifer Lopezilla on sellainen väri hiuksissa ohuine raitoineen, mitä minulle oli ennen vuosia. Voiko sellaista saada takaisin?- Fashionation
Eiköhän sen voi saada takas jotenkin joskus..
- KampaajanAsiakas
Kiitos ja toivottavasti.
Vaihtoehtoina tummalle värille on vain huppu- tai folioraidat, sillä allergian vuoksi en voi tummentaa hiuksiani normaalisti.
Kumpihan tapa parempi?- Fashionation
Apuaa. Aioks itte koittaa laittaa vai..
- KampaajanAsiakas
En tietenkään uskalla itse laittaa, vaikka vuosia laitoinkin itse hyviä ohuita raitoja. Toiselle kampaajalle on aika varattuna, mutta kun meni tähän yhteen kampaajaan usko, niin kyselen täällä kokemuksia, kummin tulee paremmat tummat raidat, eli hupulla vai folioilla. Pitäisi siis saada korvien yläpuolen vaalea pää samanväriseksi kuin hiusten alaosa on.
Ennen oli niin kivan väriset hiukset, eikä tullut mieleenkään, etteikö kampaaja olisi osannut juurikasvua raidoittaa saman näköiseksi kuin juurikasvusta alaspäin on.- Fashionation
Noh onko kampaajalla käyty ja lopputulos saatu halutun laiseksi? (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425