Vuosien jälkeen

Yöllinenavaus

Sen verran siitä on aikaa kun sorruin näpyttelemään tänne keskellä yötä parin kaljan jälkeen. Se oli enemmänkin joku oma päätepiste tähän asiaan, tottakai tiesin että sä et ikinä voisi mun viestejä nähdä näillä palstoilla.

Toisaalta, siinä oli se hullu toive, että mitä jos se kuitenkin olisi yhtä epätoivoinen kun minä ja pyörisi katselemassa keskusteluja toivoen löytävänsä itsensä niistä?

Jotenkin käsittämätöntä tänä päivänä..
Tuskin kukaan uskoisi mua jos sanoisin että mä olin niin palasina että tosiaan kirjottelin suomi24-keskustelupalstalle viestiä ja itkin ja tukehduin omaan räkään kun tuntui-vaan-niin-pahalta.

Mulla on tänä päivänä rakastava mies, elämässä menee hyvin ja sä olet kaukainen muisto. Etsin äsken googlesta tietoja halloween juhlien ruokaresepteistä, eksyin tänne sivulle ja muistin mun taannoisen 'repsahduksen' tänne.

Täytyy myöntää, että nytkin tämä kirjoitus tulee kahden kaljan jälkeen, eikä tällä oikeastaan ole edes tarkoitusta.
Tahdoin vaan näpyttää ja kertoa itselleni että mä pääsin siitä yli, pääsin susta yli, lojuin monia viikkoja sängynpohjalla enkä nähnyt missään järkeä kaiken sen jälkeen.

Nyt se tuntuu kaukaiselta.

Nyt se tuntuu siltä, miltä sen pitäisi;
miten voi rakastua ihmiseen niin sokeasti, että jättää huomioimatta oman hyvinvoinnin?

Mä olen onnellinen kaikesta mitä sä laitoit mut käymään läpi, se otti aikaa, mutta sun lähtösi jälkeen mä löysin itsestäni sen voimavaran.
Opin rakastamaan itseäni.

Ja kaikken hassuinta on; ne asiat mitä sä mussa vihasit, mitkä kuvotti sua, mitä mun 'olisi pitänyt kehittää' on just niitä asioita mitä mun mieheni mussa rakastaa. Eli kaikki ei toimi yhteen, hyvä niin.

Tästä tais jo kääntyä henkilökohtainen päiväkirjan puolikas ja vähintään romaanin alku, joten nyt loppuu.

Mä tahdoin vaan jättää virtuaalisen jäljen maailmaan, mikä kumoaa mun sanat siitä että sä olit täydellinen. Sä et ollut, enkä tajua miten mä kaipasin.
Kiitos silti ajoista, opetuksista, kaikesta paskasta.
Nyt mun on hyvä.

1

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllämäselviin1

      Ihana kun kirjoitit :)
      Tästä pääsee yli..minulle tuli toivoa.
      Nyt on ikävä ja jossittelee ja miettii mitä tein väärin miksi kaikki ihana päättyi niin surkeasti. Itken ja itken kuten sinäkin joskus. Toivon että minäkin löydän itseni ja kukaan ei enää vedä mattoa altani koskaan!
      Kaikkea hyvää sinulle !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe