Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

2 viikon nutrilet kuuri

cherry39v

Aloitin perjantaina kaksi viikkoa kestävän nutrilet kuurin.Aloituspaino oli 70 kg.Pituutta on 167 cm.Tavoitteena on pudottaa 5-6 kiloa.Tänään sunnuntaina paino oli 68,5.Vaikkakin nesteet lähtevät niin ainakin saa turvotuksen pois.

12

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanepätoivoinenjo

      Mulla tulee huomenna viikko täyteen nutrausta. Painoa on tippunut 1 kg! Käsittämätöntä! Kalorit on jääneet päivittäin alle 500, paitsi tänään en ole syönyt mitään. Juonut olen. Mitä voisin tehdä, että paino tippuisi?

      Tsemppiä muille nutraajille :)!

      • cherry39v

        Oletko täysnutrannut koko viikon?Oletko juonut vettä vai jotain muuta?Jos osanutraat niin voi kilon pudotus johtua vain siitä että syöt pussien lisäksi jotain.Mulla on aina nutrilet kuurin aikana tippunut viikossa useampia kiloja ja liikuntaa en ole harrastanut yhtään.Paljon painat ja kuinka pitkä olet?


    • cherry39v

      Neljässä päivässä lähtenyt 3 kiloa.Etuajassa olen,mutta saa nähdä missä vaiheessa paino jää junnaamaan paikoilleen.

    • serehellinenveku

      cherry39v

      Mikä kirjoituksessani ei pidä paikkaansa?? Vai onko sinuakin kusetettu kaiken maailman humpuukilla?

      • serehellinenveku

        Ja mitä olet ajatelölut tehdänutrauksen jälkeen? Jojoilla kuten muutkin?


      • cherry39v

        veijo puustinen: Jos kerta nutrilett pirtelöt ovat pelkkää sokeria (makeutusaineita itseasiassa),niin miksi olen lahtunut ja vyötäröltä lähtenyt senttejä.Eikö se sokerin nauttiminen pitäisi lisätä senttejä vyötärölle?


      • cherry39v

        Ajattelin syödä terveellisesti.Olen pudottanut 23 kiloa ja todellakaan aio entiseen palata.Olen ollut normaalipainossa jo yli 1,5 vuotta.Että ei se nutraaminen silloin tällöin mua lihota niin kuin sä väität.


      • seauttavaveku
        cherry39v kirjoitti:

        Ajattelin syödä terveellisesti.Olen pudottanut 23 kiloa ja todellakaan aio entiseen palata.Olen ollut normaalipainossa jo yli 1,5 vuotta.Että ei se nutraaminen silloin tällöin mua lihota niin kuin sä väität.

        cherry39v

        En olekkaan väittänyt että se lihottaisi vaan sen sijaan sanonut että Nutrilett ei anna ilman elämäntyylin muutosta jatkossa pysyvää tulosta. Mikä oli sinun muutoksesi?

        haluan kertoa muille että itsensä kiusaaminen nääntymiskuureilla ja laihduttaminen sokerilla on täysin turhaa touhua.

        Sokeria melkein puolet energiasta. vastaa lähinnä Fazerin sinistä.

        Sokeri 46E%

        https://www.nu3.fi/nutrilett-quick-weight-loss-vanilja-pirtelo-25-kpl.html


      • cherry39v

        Olenko väittänyt että palaisin entiseen elämäntyyliin mikä mulla oli monia vuosia sitten.Mä aloin pitää itsestäni huolta kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle v.2011.Sitä ennen söin pahaan olooni herkkuja jatkuvasti.


      • cherry39v

        Tasan viikko nutrausta takana.Viikossa putosi painoa 4 kiloa.Toinen viikko lähtee käyntiin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe