Vedellä eteenpäin

Tälläviisii

Oon nuori mies jolla painoa on 77kg ja pituutta 183 eli PI on 23. Hiukan pullukka oon aina ollut, mutta olen kokeillut paaston kaltaista dieettiä jonka uskon kaventavan mahanympärystä. Oon tehny niin ,että joka toinen viikko jätän kiinteän ravinnon lähes kokonaan pois ja juon paljon vettä. Sitten kun syön, niin lopetan syömisen heti kun nälän tunne lähtee. Paino on tippunut tällä tavoin noin 1 - 1,5 kg/viikko viimeisten kolmen viikon ajan. Jouluna voi sitten hyvällä omallatunnolla syödä laatikoita yms. Tavoite paino olisi 70kg. Kyllä totuus on, että jos ei liiku paljoa niin ei pidä syödäkään. Sitten kun paino on kohdallaan voi aloittaa normaalin ruoka liikunta elämän.

3

127

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

Miksi haluat alipainoon? Sinulla on paino ihan kohdillaan, lihasvoimaa ja -kuntoa kannattaa kohottaa, mutta älä turhaan laihdut.

• Tälläviisii

Ajattelin että jos aloitan lihaskunnon kasvattamisen (salilla käynnin) vasta sitten kun olen saanut kropan solakaksi dieetillä, niin tulokset näkyisivät nopeammin. Ehkä jopa vuoden sisällä jos on ahkera. Ja vaikka painoa tarkkailenkin, niin pointti on saada ulkomuoto vähemmän pyöreäksi. Paino tippuu siinä ohessa ja hyvin näyttää tippuvan. En kyllä suosittele tätä tapaa kaikille, sillä paastotun viikon jälkeen olo on heikonpuoleinen. Absolutistina mun ei tarvitse murehtia edes sitä, miten alkoholi vaikuttaisi elimistöön tämmöisessä tilanteessa.

• Mies26vuotta

Melkoinen kukkakeppi olet tuolla pituudella ja painolla. Hanki mieluummin lihasta niin että paino nousee yli 80 kilon. Minun sen sijaan pitäis laihduttaa vähintään 6 kiloa kun pituutta varresta löytyy vain 174cm ja paino on tällä hetkellä 76 kiloa eli lievästi ylipainon puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1365
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe