Vedellä eteenpäin

Tälläviisii

Oon nuori mies jolla painoa on 77kg ja pituutta 183 eli PI on 23. Hiukan pullukka oon aina ollut, mutta olen kokeillut paaston kaltaista dieettiä jonka uskon kaventavan mahanympärystä. Oon tehny niin ,että joka toinen viikko jätän kiinteän ravinnon lähes kokonaan pois ja juon paljon vettä. Sitten kun syön, niin lopetan syömisen heti kun nälän tunne lähtee. Paino on tippunut tällä tavoin noin 1 - 1,5 kg/viikko viimeisten kolmen viikon ajan. Jouluna voi sitten hyvällä omallatunnolla syödä laatikoita yms. Tavoite paino olisi 70kg. Kyllä totuus on, että jos ei liiku paljoa niin ei pidä syödäkään. Sitten kun paino on kohdallaan voi aloittaa normaalin ruoka liikunta elämän.

3

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

      Miksi haluat alipainoon? Sinulla on paino ihan kohdillaan, lihasvoimaa ja -kuntoa kannattaa kohottaa, mutta älä turhaan laihdut.

    • Tälläviisii

      Ajattelin että jos aloitan lihaskunnon kasvattamisen (salilla käynnin) vasta sitten kun olen saanut kropan solakaksi dieetillä, niin tulokset näkyisivät nopeammin. Ehkä jopa vuoden sisällä jos on ahkera. Ja vaikka painoa tarkkailenkin, niin pointti on saada ulkomuoto vähemmän pyöreäksi. Paino tippuu siinä ohessa ja hyvin näyttää tippuvan. En kyllä suosittele tätä tapaa kaikille, sillä paastotun viikon jälkeen olo on heikonpuoleinen. Absolutistina mun ei tarvitse murehtia edes sitä, miten alkoholi vaikuttaisi elimistöön tämmöisessä tilanteessa.

    • Mies26vuotta

      Melkoinen kukkakeppi olet tuolla pituudella ja painolla. Hanki mieluummin lihasta niin että paino nousee yli 80 kilon. Minun sen sijaan pitäis laihduttaa vähintään 6 kiloa kun pituutta varresta löytyy vain 174cm ja paino on tällä hetkellä 76 kiloa eli lievästi ylipainon puolella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe