Vedellä eteenpäin

Tälläviisii

Oon nuori mies jolla painoa on 77kg ja pituutta 183 eli PI on 23. Hiukan pullukka oon aina ollut, mutta olen kokeillut paaston kaltaista dieettiä jonka uskon kaventavan mahanympärystä. Oon tehny niin ,että joka toinen viikko jätän kiinteän ravinnon lähes kokonaan pois ja juon paljon vettä. Sitten kun syön, niin lopetan syömisen heti kun nälän tunne lähtee. Paino on tippunut tällä tavoin noin 1 - 1,5 kg/viikko viimeisten kolmen viikon ajan. Jouluna voi sitten hyvällä omallatunnolla syödä laatikoita yms. Tavoite paino olisi 70kg. Kyllä totuus on, että jos ei liiku paljoa niin ei pidä syödäkään. Sitten kun paino on kohdallaan voi aloittaa normaalin ruoka liikunta elämän.

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit_su

Miksi haluat alipainoon? Sinulla on paino ihan kohdillaan, lihasvoimaa ja -kuntoa kannattaa kohottaa, mutta älä turhaan laihdut.

• Tälläviisii

Ajattelin että jos aloitan lihaskunnon kasvattamisen (salilla käynnin) vasta sitten kun olen saanut kropan solakaksi dieetillä, niin tulokset näkyisivät nopeammin. Ehkä jopa vuoden sisällä jos on ahkera. Ja vaikka painoa tarkkailenkin, niin pointti on saada ulkomuoto vähemmän pyöreäksi. Paino tippuu siinä ohessa ja hyvin näyttää tippuvan. En kyllä suosittele tätä tapaa kaikille, sillä paastotun viikon jälkeen olo on heikonpuoleinen. Absolutistina mun ei tarvitse murehtia edes sitä, miten alkoholi vaikuttaisi elimistöön tämmöisessä tilanteessa.

• Mies26vuotta

Melkoinen kukkakeppi olet tuolla pituudella ja painolla. Hanki mieluummin lihasta niin että paino nousee yli 80 kilon. Minun sen sijaan pitäis laihduttaa vähintään 6 kiloa kun pituutta varresta löytyy vain 174cm ja paino on tällä hetkellä 76 kiloa eli lievästi ylipainon puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1216
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1093
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50