Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko sopivaa iskeä rengastettua naista?

SingleAlways

Olen about parikymppinen mies, enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa.
Olen toki ollut kiinnostunut lukemattomista naisista, (jotka ovat vaikuttaneet myöskin kiinnostuneilta minusta.) mutta kaikkia yhdistää aina sama tekijä: VARATTU! Joko sormus tai sitten muuten vaan kundikaveri kuvioissa.
Mitä olen maailmaa seurannut, niin tuntuu, että kun nainen eroaa, niin on samantien uusi mies jos kierroksessa. Naisille ottajia kyllä riittää, siinä missä miehille ei. Eli käytännössä naiset ottaa, miehet antaa. Joten olenko törkeä, jos pyydän kihloissa olevaa naista treffeille, kun ei niitä vapaitakaan ole? ;D (Ja en laske rimaa, koska sillon ei edes seiso. Haluan naisen, joka viehättää, muuten olen mielummin yksin. Kuvaa en tänne laita, mutta olen ihan hyvännäköinen mieheksi, vaikka itsesanonkin. :) )

6

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KurvinPappa

      Jospa kokeilisit iskee vaikka sinkkunaista ensin jos se edes onnistuu. Varatut naiset yleensä nauraa vaan ja taputtelee miestä päähän, kun ovat varmoja omasta suhteesta etteivät he hyvää suhdetta tapa jonkun huonon panon takia.

      Tosin ainahan on poikkeuksia.

      • SingleAlways

        Jos vaan niitä vapaita "tarpeeksi hyvännäkösiä ja luonteeltaankin kivoja" olisi, mutta kun ei vaan koskaan tuu vastaan. Aina vaan varattu, jokaikinen. Ja en mä sanois olevani mikään huono pano, eikä kyllä sanoneet aiematkaan naiset. :) Mutta suhdettahan tässä kaipailisin, enkä mitään panoja. :/


    • onlytiger

      Kelpaako sinulle uhteeseen sinkku puumanainen? ;D

      • SingleAlways

        Sry ei kelepaa :) alle 25v täytyy olla


      • onlytiger
        SingleAlways kirjoitti:

        Sry ei kelepaa :) alle 25v täytyy olla

        Aivan, toivotaan että löytyy. B-)


    • Tsugutsugu

      Poika,poika muistappa nämä pari totuutta: nro 1. Se ei pane joka valkkaa. Nro 2. Mitä rumempi reppu sen paremmat eväät. Parikymppisenä ei kannata vielä parisuhdetta perustaa,heiluttele vielä jokunen vuosi sapeliasi vapaana,kokeile nuorta ja vanhaa,lihavaa ja laihaa niin tiedät sitten että kolo on sama telineet vain on erilaiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe