Mikä siinä on,että kun suhde loppuu niin toinen ei koskaan ajattele toisen tunteita?miksi sitä pitää riidellä ja hautoo kostoa?eikö vois vaa sopia?mulle riitti oon kyllästyny rakkautteen.siinä vuan sattuu...rakkaus on ylimaaginen asia jota en vuan koskaan tuu ymmärtää....
Vastaukset 9
- tiiänmyös
Totta rakkaus satuttaa aivan helvetisti
- kuristaja
Itekkin olen miettinyt samaa mutta aina vain ei onnistu.Kurjalta kuin se tuntuu
- kostaaaa
jos on saanut iäkseen kondylooman ei ystävältä kyrpä enää näytä
- eiainaonnistu
olemme jokainen sen kokenut
- riesana
kaikilla naisillasi tauti
- näinjoskuson
miksi pitää riidellä? Riipu erosta....
- Tesuivi
Se kertoo paljon suhteesta kuinka pystyvät eroamaan. En keksi asiaa josta suuttuisi niin paljon että lakkaisin yhdenkään exän tunteita huomioimasta. Vaikka joutuisin pajastamaan sen kaikki törkeydetkin,en tekis sitä miten vaan
- sumussajaerossa
Minä näkisin asian näin. Miksi toisen tunteita pitäisi ajatella vasta erossa, kun ei niitä ole ajateltu edes liitossa? Jos eivät kumppanit kohtaa toisiaan millään tasolla niin antaa menää erilleen. Mitä siihen roikkumaan jää. Oma elämä jää elämättä. Toiseen ei voi ripustautua. Joka sanoo, ettei voi elää ilman toista narraa itseään lähinnä. Ei ole uskaltanut kohtadata itseään heikkona, vahvana, miehenä, naisena. Ei osaa elää itsekseen ja itselleen. Itse olen muutaman vuoden itseäni tutkinut ja tehnyt päätöksen erosta jo elokuussa 2015. Ei kai erossa kukaan nyt niin kauheasti toisen tunteita ajattele. Eloonjäämistaisteluahan se pitkälti on. Itse kullakin. On niin paljon mietittävää jo arkisten asioiden vuoksi.
- Khviygx
Hyvin sanottu. Sillä toisen haukkumisella ja mustamaalaamisella ym. toinen paljastaa vain olleensa riippuvainen ja/tai omistushaluinen.se käytös kertoo heti miksi toinen on jättänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411563- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi296820- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591- 60587
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571