kiittämätön paska

rystysetpaskana

Mikä siinä on,että kun suhde loppuu niin toinen ei koskaan ajattele toisen tunteita?miksi sitä pitää riidellä ja hautoo kostoa?eikö vois vaa sopia?mulle riitti oon kyllästyny rakkautteen.siinä vuan sattuu...rakkaus on ylimaaginen asia jota en vuan koskaan tuu ymmärtää....

9

348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiänmyös

      Totta rakkaus satuttaa aivan helvetisti

    • kuristaja

      Itekkin olen miettinyt samaa mutta aina vain ei onnistu.Kurjalta kuin se tuntuu

      • kostaaaa

        jos on saanut iäkseen kondylooman ei ystävältä kyrpä enää näytä


    • eiainaonnistu

      olemme jokainen sen kokenut

      • riesana

        kaikilla naisillasi tauti


    • näinjoskuson

      miksi pitää riidellä? Riipu erosta....

    • Tesuivi

      Se kertoo paljon suhteesta kuinka pystyvät eroamaan. En keksi asiaa josta suuttuisi niin paljon että lakkaisin yhdenkään exän tunteita huomioimasta. Vaikka joutuisin pajastamaan sen kaikki törkeydetkin,en tekis sitä miten vaan

    • sumussajaerossa

      Minä näkisin asian näin. Miksi toisen tunteita pitäisi ajatella vasta erossa, kun ei niitä ole ajateltu edes liitossa? Jos eivät kumppanit kohtaa toisiaan millään tasolla niin antaa menää erilleen. Mitä siihen roikkumaan jää. Oma elämä jää elämättä. Toiseen ei voi ripustautua. Joka sanoo, ettei voi elää ilman toista narraa itseään lähinnä. Ei ole uskaltanut kohtadata itseään heikkona, vahvana, miehenä, naisena. Ei osaa elää itsekseen ja itselleen. Itse olen muutaman vuoden itseäni tutkinut ja tehnyt päätöksen erosta jo elokuussa 2015. Ei kai erossa kukaan nyt niin kauheasti toisen tunteita ajattele. Eloonjäämistaisteluahan se pitkälti on. Itse kullakin. On niin paljon mietittävää jo arkisten asioiden vuoksi.

      • Khviygx

        Hyvin sanottu. Sillä toisen haukkumisella ja mustamaalaamisella ym. toinen paljastaa vain olleensa riippuvainen ja/tai omistushaluinen.se käytös kertoo heti miksi toinen on jättänyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe