Ajattelin aloittaa skeittauksen nyt ehkä huonoimpaan mahdolliseen aikaan (kun säät kylmenee), mutta mulla ois pari kysymystä:
1. Voisko aluksi ostaa vaan jonku max 50€ completen jolla ottais haltuun rullaamisen, kääntymisen ja vaikka ollien, ku ei huvittais käyttää satasia jos ei sit ookkaan mun homma?
2. Miten ihmiset kattoo aloittelevaa skeittaria; tuleeko haukkuja niskaan jos on vaikka sisähallissa yms?
3. Missä pystyy talvella skeittaamaan pääkaupunkiseudulla?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Skeittauksen alottamiseen kysymyksiä?
5
91
Vastaukset
- 13vboysaakysyykikkii
Ei tuu haukkuja :)
Mutta tuossa on kyllä ideaaettä hommaat ekä 50€ complen koska ne on ihan hyviä
Mäki käytän vielä sellasta vaikka oon skedennyt 7v
Ja oon nyt siis 13v kohta 14 - freeballerboy
1. Liikaa ei kantsi laittaa rahaa jos muutamalla kympillä saa kelpo tavaraa mikä ei välttämättä oo laadulta ihan huonointa. Nimittäin kallis hinta yleensä tulee itse tuotteen brändistä eli tavaramerkistä. Siitä että tunnetut ja kuuluisat skeittarit sitä käyttää. Käytännössä ei aina oo sen parempi.
2. Ei tarvi pelätä haukkuja. Sen siaan tulee arvostusta ja ennen kaikkea kannustusta että oot harrastamassa lajia josta he itsekin on kiinnostunu.
3. Ite skeittaan talvellakin ihan ulkona jos ei räntää tuu tai oo enempää pakkasta. Pari astetta pakkasta ja muuten hyvä sää ok. Sit jos on -10 niin ei tietenkään ulkona vaan odotetaan lämpimämpiä kelejä. Toki halleja on. Kontulassa yks aika iso ja tunnettu.
http://luuppi.munstadi.fi/skeittihalli/aukioloajat/ - freeballerboy
Lisäys 3. kohtaan eli mahdollisimman tuulen ja veden pitävät vaatteet niin kyl ulkona skeittaaminen onnistuu hyvin talvellakin! Siinä kuitenkin tulee liikuttua paljon joten nollakelissä on ihan lämmin. Täysin eri juttu ku paikallaan chillaaminen.
Hallit on muuten hyvä vaihtoehto mut mun mielestä sisällä on vähän sillei tunkkanen ilma. Sama ku monissa muissa liikunta paikoissa. Toi on tietysti yksilöllistä :) - freeballerboy
Ootko alottanu?
- jarni
1. voi mut ne ei sit oo nii hyvii ku oikeet laudat. no kai niil alkuun pääsee et oppii vähä tasapainoo ja sellasta.
2. kaikki on joskus alottanu jostai hei. ja aina sitä ny joku ilkuu mut mitä niist välii o. on siel muitaki hallilla aina ja kaiken tasosia. sinne vaa.
3. kontula, espoon tuulimäessä on halli ja vallillassa valli-halli.
kontulan linkki tuliki jo mut täs espoo:
http://www.rullalauta.fi/espoo/?page=10
ja valli: https://www.facebook.com/ValliIndoorPark/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818