Skeittauksen alottamiseen kysymyksiä?

Skatelö

Ajattelin aloittaa skeittauksen nyt ehkä huonoimpaan mahdolliseen aikaan (kun säät kylmenee), mutta mulla ois pari kysymystä:

1. Voisko aluksi ostaa vaan jonku max 50€ completen jolla ottais haltuun rullaamisen, kääntymisen ja vaikka ollien, ku ei huvittais käyttää satasia jos ei sit ookkaan mun homma?
2. Miten ihmiset kattoo aloittelevaa skeittaria; tuleeko haukkuja niskaan jos on vaikka sisähallissa yms?
3. Missä pystyy talvella skeittaamaan pääkaupunkiseudulla?

Kiitos etukäteen vastauksista!

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13vboysaakysyykikkii

      Ei tuu haukkuja :)
      Mutta tuossa on kyllä ideaaettä hommaat ekä 50€ complen koska ne on ihan hyviä

      Mäki käytän vielä sellasta vaikka oon skedennyt 7v

      Ja oon nyt siis 13v kohta 14

    • freeballerboy

      1. Liikaa ei kantsi laittaa rahaa jos muutamalla kympillä saa kelpo tavaraa mikä ei välttämättä oo laadulta ihan huonointa. Nimittäin kallis hinta yleensä tulee itse tuotteen brändistä eli tavaramerkistä. Siitä että tunnetut ja kuuluisat skeittarit sitä käyttää. Käytännössä ei aina oo sen parempi.

      2. Ei tarvi pelätä haukkuja. Sen siaan tulee arvostusta ja ennen kaikkea kannustusta että oot harrastamassa lajia josta he itsekin on kiinnostunu.

      3. Ite skeittaan talvellakin ihan ulkona jos ei räntää tuu tai oo enempää pakkasta. Pari astetta pakkasta ja muuten hyvä sää ok. Sit jos on -10 niin ei tietenkään ulkona vaan odotetaan lämpimämpiä kelejä. Toki halleja on. Kontulassa yks aika iso ja tunnettu.

      http://luuppi.munstadi.fi/skeittihalli/aukioloajat/

    • freeballerboy

      Lisäys 3. kohtaan eli mahdollisimman tuulen ja veden pitävät vaatteet niin kyl ulkona skeittaaminen onnistuu hyvin talvellakin! Siinä kuitenkin tulee liikuttua paljon joten nollakelissä on ihan lämmin. Täysin eri juttu ku paikallaan chillaaminen.

      Hallit on muuten hyvä vaihtoehto mut mun mielestä sisällä on vähän sillei tunkkanen ilma. Sama ku monissa muissa liikunta paikoissa. Toi on tietysti yksilöllistä :)

    • freeballerboy

      Ootko alottanu?

    • jarni

      1. voi mut ne ei sit oo nii hyvii ku oikeet laudat. no kai niil alkuun pääsee et oppii vähä tasapainoo ja sellasta.
      2. kaikki on joskus alottanu jostai hei. ja aina sitä ny joku ilkuu mut mitä niist välii o. on siel muitaki hallilla aina ja kaiken tasosia. sinne vaa.
      3. kontula, espoon tuulimäessä on halli ja vallillassa valli-halli.
      kontulan linkki tuliki jo mut täs espoo:
      http://www.rullalauta.fi/espoo/?page=10
      ja valli: https://www.facebook.com/ValliIndoorPark/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe