Spiritismi

Anvilsma

Spiritismi on mielenkiintoinen aihe minulle. Teen tällä hetkellä pientä lehteä säännöistä, varoituksista ja laudan rakentamisesta. Olen ajatellut kokeilla tota saatanan peliä. En ole sellainen ihminen joka uskoo henkiolentoihin tai yliluonnollisiin asioihin, mutta silti tämä asia pelottaa minua. Älkää kommentoiko negatiivisiä asioita, loukkaavia tai muita ilkeitä asioita. Kertokaa omat kokemuksemme ja vinkit :) (ps. Olen nuori yläasteella oleva tyttö)

17

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eleasar

Älä lankea sellaisiin asioihin. Kannatta pysyä mahdollisimman kaukana saatanasta. Hän on valheen isä, jonka ainoa tarkoitus on saada ihminen orjakseen ja lopulta tuhota hänet. Jeesus sen sijaan tuli antamaan sinullekin yltäkylläisen elämän. Hän antaa rauhan ja ilon. Muista, että aina voit huutaa Jeesusta avuksi. Sitä nimeä nuo pahat henget pelkäävät, jotka sinua yrittävät houkutella spiritismiin. Jeesus kuoli ristillä puolestasi janousi ylös kolmantena päivänä. Hän on valkeus, jossa ei ole yhtään pimeyttä. Valitse siis pimeyden sijasta valkeus ja Jumalan armo.

• niinhän teidän rakas "jumalanne" yrittää mutta todellisuudessa Herra saatana on vahvempi kuin jumala tosin itse olen molempia vahvempi koska omistan kyvyn imeä toisten voimia.

• VarohanVaaraa

Spiritismissä ihminen avaa itsensä pimeyden henkivalloille. Voi olla, että ihmiseen jää jokin väylä henkivalloille avoimeksi. Henkivallat voivat heti tai myöhemmin aiheuttaa ongelmia. Ei kannata kokeilla spiritismiä ensimmäistäkään kertaa.

• älä ulise jesustelija homo. itse pelaan siis säännöllisesti Spiritismiä joka ilta ja olen niin uskollinen herra saatanalle että hän on antanut minulle mahtavat voimat. pystyn jopa avaamaan portin helvettiin milloin tahansa.

• wullapulla

Hanki shamaanirumpu, se on paljon kivempi ja käy huoneen koristeeksikin.

• Shamaanit on heikkoja ja rumia

• Alku_ja_toinen_alku

Aikuisena voin sanoa, että ouja-laudoilla ei saa luotua yliluonnollisia yhteyksiä. Maailmankaikkeus ei valitettavasti ole sellainen, et saa yhteyttä henkiin. Mutta en kiellä yrittämästä, voihan sellainen peli tuntua jännittävältä ennen kuin tajuaa, että oma keho siinä sormia siirtää, jos siirtää.

Mitä tulee mielenkiintoiseen puoleen, miten lauta voisi periaatteessa toimia, sinun sormia voi liikuttaa sinun alitajuntasi. Puhun nyt psykoosin kokeneena henkilönä, joka sairauden takia kuulee ääniä. Nämä äänet tulevat alitajunnasta ja alitajunnalla on mahdollisuus liikuttaa (yleensä refeleksinomaisesti) sormia ja käsiä, mutta se ei tee sitä helpolla. Jos et kuule ns. sisäistä ääntä, voisin kokemuksesta sanoa, että alitajuntasi ei tule siirtämään sormiasi ouja-laudalla. Mutta jos tahdot yrittää: ensiksi sinun tulee erottaa mikä on refeksinomainen liike ja mikä sinun omasi.

Tässä jännitystä kokeiluun - alitajunnallasi saattaa olla jotakin sanottavaa. ;)

• Alku_ja_toisen_alku

Mielenkiintoista! Harjoittelin tavallisella näppäimistöllä yllä kuvattua alitajuista sormien liikuttelua ja hämmästykseksi voin todeta, että minulla se toimii. Alitajuntani eli eräs ääneni kirjoitti sanat: "sormi mitä sinun päässäsi oikein pöyrii?" (Ääni teki vahingossa väärän liikkeen ja häntä huvitti se virhe.) Toisaalta ääneni sanoi samalla sanat ääneen eli tavasi tyyliin s-o-r-m-i. Eli ääni olisi puhumalla pääni sisällä kyennyt samaan, mutta kirjoitti reflekseillä saman näppäimistöllä.

Nyt joku voi miettiä, että eihän tuo voi pitää paikkansa. Alitajuntahan ei normaalisti toimi näin, mutta ilmeisesti psykoosipotilaan aivoni toimivat poikkeavasti, jolloin alitajunnalla on enemmän vapautta ja ymmärrystä tehdä miten mielii. Kyseessä on kuitenkin luonnollinen ilmiö taustalla.

Mitä antaisin aloittajalle neuvoksi? Ensinnäkin näppäimistö toimii siinä missä ouija-lauta, jos sattuu toimimaan. Toiseksi sinulla täytyy olla aktiivinen alitajunta ja mieluusti sinun olisi kuultava psykoosin tai aivokemiallisen poikkeuman takia ääniä (mikä ei ole niin suotavaa). Kaikkein mielenkiintoisinta olisi, jos sinä et kuulisi ääniä, mutta alitajuntasi olisi riittävän aktiivinen, että se osaisi kertoa haluistaan ja tuntemuksistaan liikuttamalla sormea näppäimistön päällä. Se, mikä saattaa tehdä asiasta hieman pelottavan, on se, että kuten psykoosin äänten kanssa yleensä, sormien kirjoittama viesti ei välttämättä ole ystävällinen. Tämä siksi, että alitajuntasi voi olla stressaantunut ja ensimmäistä kertaa päästessään vastamaan, alitajunta valittaa tai kiroilee päin naamaa.

Harjoittelu toimi minulla seuraavasti:
        I) Kertaa mielessäsi mitä haluat tehdä eli haluat alitajunnan kertovan tuntemuksista ja haluat sen liikuttavan sormea vapaasti näppäimistön päällä. (Alitajunnan on tiedättävä mitä sinä haluat siltä.)
        II) Pidät sormea ilmassa ja havaitset jokaisen liikkeen, joka ei ollut oma liikkeesi vaan refeksinomainen liike, oli liike kuinka vähäinen tahansa. (Alitajunta on tuskin koskaan harjoitellut sormien liikuttamista, joten anna sille aikaa.)
        III) Jos käsi liikkuu kuin itsestään, rohkaise onnistuessa. Jos tämä ei toimi, luultavasti tarvitset paljon harjoitusta tai et onnistu siinä ollenkaan.

Ei muuta kun ennakkoluulottomasti haamukirjoittamaan! ;)

• kdsdo
        Alku_ja_toisen_alku kirjoitti:

Mielenkiintoista! Harjoittelin tavallisella näppäimistöllä yllä kuvattua alitajuista sormien liikuttelua ja hämmästykseksi voin todeta, että minulla se toimii. Alitajuntani eli eräs ääneni kirjoitti sanat: "sormi mitä sinun päässäsi oikein pöyrii?" (Ääni teki vahingossa väärän liikkeen ja häntä huvitti se virhe.) Toisaalta ääneni sanoi samalla sanat ääneen eli tavasi tyyliin s-o-r-m-i. Eli ääni olisi puhumalla pääni sisällä kyennyt samaan, mutta kirjoitti reflekseillä saman näppäimistöllä.

Nyt joku voi miettiä, että eihän tuo voi pitää paikkansa. Alitajuntahan ei normaalisti toimi näin, mutta ilmeisesti psykoosipotilaan aivoni toimivat poikkeavasti, jolloin alitajunnalla on enemmän vapautta ja ymmärrystä tehdä miten mielii. Kyseessä on kuitenkin luonnollinen ilmiö taustalla.

Mitä antaisin aloittajalle neuvoksi? Ensinnäkin näppäimistö toimii siinä missä ouija-lauta, jos sattuu toimimaan. Toiseksi sinulla täytyy olla aktiivinen alitajunta ja mieluusti sinun olisi kuultava psykoosin tai aivokemiallisen poikkeuman takia ääniä (mikä ei ole niin suotavaa). Kaikkein mielenkiintoisinta olisi, jos sinä et kuulisi ääniä, mutta alitajuntasi olisi riittävän aktiivinen, että se osaisi kertoa haluistaan ja tuntemuksistaan liikuttamalla sormea näppäimistön päällä. Se, mikä saattaa tehdä asiasta hieman pelottavan, on se, että kuten psykoosin äänten kanssa yleensä, sormien kirjoittama viesti ei välttämättä ole ystävällinen. Tämä siksi, että alitajuntasi voi olla stressaantunut ja ensimmäistä kertaa päästessään vastamaan, alitajunta valittaa tai kiroilee päin naamaa.

Harjoittelu toimi minulla seuraavasti:
        I) Kertaa mielessäsi mitä haluat tehdä eli haluat alitajunnan kertovan tuntemuksista ja haluat sen liikuttavan sormea vapaasti näppäimistön päällä. (Alitajunnan on tiedättävä mitä sinä haluat siltä.)
        II) Pidät sormea ilmassa ja havaitset jokaisen liikkeen, joka ei ollut oma liikkeesi vaan refeksinomainen liike, oli liike kuinka vähäinen tahansa. (Alitajunta on tuskin koskaan harjoitellut sormien liikuttamista, joten anna sille aikaa.)
        III) Jos käsi liikkuu kuin itsestään, rohkaise onnistuessa. Jos tämä ei toimi, luultavasti tarvitset paljon harjoitusta tai et onnistu siinä ollenkaan.

Ei muuta kun ennakkoluulottomasti haamukirjoittamaan! ;)

Isoisäni isoisä oli jonkinlainen meedio, joka harrasti automaattikirjoitusta. Kaikenlaisia kirjoituksia, jopa piirustuksia ja vielä eri käsialoilla. Tarinan mukaan juttu meni niin pitkälle, että esineet alkoivat lennellä kämpässä. Isoisäni taas oli nuoruudessaan harjoittanut spiritismiä kavereidensa kanssa ja kertoi sen toimineen. Oli saatu "yhteys" 1500-luvulla eläneeseen pappiin ja jopa itse piruun, joka oli istuskellut kaapin päällä. Olivat menneet kysymään jopa kuolinpäiväänsä ja joku oli jopa kuollut sinä päivänä, jonka oli istunnossa tietoonsa saanut. Isoisäkin oli pelännyt sitä päivää joka hänen kuolinpäiväkseen oli ilmoitettu. Ei kuitenkaan kuollut sinä päivänä. Jos muuten olivat kysyneet jotain Jumalasta, niin istunto oli päättynyt saman tien. Jotain "peliä" jotkin henget selvästikin pelaavat kanssamme. Ei kannata lähteä siihen mukaan

• Eleasar1

Tämä on sitä mitä jo sanoin, että Jeesuksen nimessä ja veressä on voima, kuten sanotaan: Jumala riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaiseksi; Jumala sani heistä Jeesuksen kautta voiton riemun".

• syntiäkö

Entisenä spiritistisen istunnon pitäjänä ja koska kyse on henkivalloista, niin suosittelen, että et ottaisi yhteyttä kuolleisiin. Eikö elävät ihmiset riitä. Raamatun mukaan spiritismi on syntiä. Eläviä ihmisiä on, joihin voi pitää yhteyttä kuolleiden sijaan.

• On se kumma että juuri teini-iässä monia kiinnostaa yliluonnolliset asiat. Olin viisitoista kun aloin harrastaa spiritismiä ym. parapsykologiaa. Uskon että minun kohdalla saatana meni lankaan. En ole ollut koskaan ateisti, mutta suorannainen kohtaaminen henkimaailman todellisuuden kanssa pysäytti minun etsimään yhteyttä Jumalaan. Kun näin miten henkimaailma on totta niin en enää voinut ohittaa ohimennen näitä juttuja. Jos vihollinen olisi tiennyt, että hän sysää minut etsimään Jumalaan, niin en usko että olisi antanut demonihenkien toimia noissa istunnoissa.
      Moni on menettänyt mielenterveyden pelatessaan spiritismiä. Vaikka mitään konkreettista ei olisi h-hetkellä tapahtunut, niin pelaajalle on jäänyt pysyvä pelkotila tai lamaannuttava masennus. Koskaan ei seuraa mitään hyvää pelleilyissä saatanan kanssa. Vaikka tulin uskoon, niin kyllä melkoisen oppirahan sain maksaa tuosta hölmöilystä.

• seraf

Luepa allaoleva.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13663095/mita-tama-voi-olla!!!!

Ja yksi kommentti sieltä ketjusta.

"Koska te kokoonnuitte yhdessä "jonkin nimessä" josta ei ole mitään tietoa mikä se voisi olla, käyttivät demonit ja pahat henget ja räyhähenget tätä "tyhjää tilaa" hyväksi, nimittäin, uskovat kokoontuvat aina yhteen rukoukseen "Jeesuksen nimessä". Jos muilla siihen teidän istuntoon osallistuneilla on ilmaantunut samoja ongelmia, ota yhteyttä heihin ja selitä tilanne, ja pääsette eroon näistä pahoista hengistä kun kokoonnutte Jeesuksen nimessä rukoilemaan ja lukemaan Raamattua. Joko nyt huomaat eron? Minä, joka olen uskossa, näin taannoin unen jossa joku "väkivaltainen mies" riehui huoneessa jossa oli myös muita ihmisiä ja muutama edesmennyt sukulaiseni, ja sain vaivoin pidettyä tämän miehen loitolla, jouduin katsomaan sivusta miten se löi hurjalla voimalla vatsaan yhtä täällä huoneessa olevaa ja tämä lyöty pusertui kasaan kuin paperipussi iskun voimasta. Miten sinä siis luulet selviäväsi, jos et tunne Jeesusta, etkä tiedä mitään muistakaan apostoleista, saatikka Paavalista, kun vaivoin uskovakaan saa pysäytettyä pahat henget? Tässä Raamatusta samanlainen tapahtunut tilanne :

Apostolien teot 19 : 13

"Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;

15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

17 Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.

18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa."

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ap. t. 19:1&rnd=1435543012538

Suosittelen todellakin tutustumista Jeesukseen ja hänen oppeihinsa, niin saat rauhan sielullesi. Aloita evankeliumeista niin saat pohjan pois peloistasi."

• mukavaanhourupiiriin

Spiritismi on ensiksi vaarallista, sitten vaarallista ja vielä vaarallista.

Aika hyvin on tiedossa, että nopeita vakiokonsteja päätyä hourulaan on kaikenlaisten "mustien raamattujen selailu ja spiritismin pelailu"

• Asiatietoakin_on

Yhteydessä Jumalan henkimaailman kanssa : sen lait ja tarkoitus YHTEYDESSÄ JUMALAN HENKIMAAILMAN KANSSA : SEN LAIT JA TARKOITUS

Tekijä: Johannes Greber
      Kustantaja: Galilealaiset ry (2015)
      Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
      EUR 15,40 Booky.fi

Muuten miten voi olla yhteydessä kuolleisiin. Jos on kuollut niin mitä silloin kokee kun on yhteydessä siihen. Jos olen esim. yhteydessä kiveen (oletan että pidän sitä kuolleena) mitä silloin koen kun olen yhteydessä siihen? Mitä muuta voi kokea kuin omat mielikuvansa. Olen silloin edellä kuvattujen viestien ilmoituksen mukaisesti erittäin vaaralisilla vesillä tai mietteissä.
      Sitä juuri kaikkien uskontojen luojat ovat pitäneet eritäin vaaralisena, nimittäin omaa ajattelua.
      Vasta aivan hiljakkoin luovuttiin Suomen kirkoissa latinankielisestä palveluksesta koska omaa ajattelua on pidettävä erittäin vaarallisena.

Wikipedia:
      Kardek.

Allan Kardecin hauta Père-Lachaisessa, Pariisissa.
      Allan Kardec, oikealta nimeltään Hippolyte Léon Denizard Rivail, (3. lokakuuta 1804 – 31. maaliskuuta 1869) oli ranskalainen opettaja, joka nykyään muistetaan spiritismin systematisoijana.

Rivail syntyi Lyonissa Ranskassa 1804. Hän oli Johann Heinrich Pestalozzin oppilas ja työtoveri, ja opetti Pariisissa matematiikkaa, fysiikkaa, kemiaa, astronomiaa, fysiologiaa, vertailevaa anatomiaa ja ranskan kieltä. Hän myös järjesti ilmaisia kursseja vähäosaisille.

Vanhempana, täytettyään jo viisikymmentä, Rivail kiinnostui spiritismistä ja alkoi tehdä aiheesta omaa tutkimusta. Hän ryhtyi työskentelemään meedioiden kanssa ja laati listan kysymyksiä, jotka heidän piti esittää hengille. Vuonna 1857 Rivail julkaisi (nimellä Allan Kardec) ensimmäisen spiritismiä käsittelevän kirjansa Le Livre des Esprits, joka käsitti 1 019 kysymystä koskien henkien olemusta sekä henkimaailmaa ja sen suhdetta fyysiseen maailmaan. Tätä seurasi vielä joukko muita spiritismiä käsitteleviä kirjoja, joita Kardec julkaisi kuolemaansa saakka.

• Asiatietoakin_on

Alan Kardecin teokset on Suomennettu aivan hiljakkoin (anteeksi kirjoitusvirheeni)

• Triggered

Jumalauta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4311
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3333
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3329
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2441
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2383
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13