Naiset tunnetusti haluavat maskuliinisen miehen joka pystyy tosipaikan tullen puolustamaan heitä. Ätmi, mitä tekisit, jos vieras mies kourisi naistasi? Tai jos hän uhkaisi teitä väkivallalla? Olisitko kykenevä tappeluun vai alkoisitko ääni väristen nöyristelemään?
Pystyisitko puolustamaan naistasi?
15
<50
Vastaukset
- Lyyrikko
Löisin 500 kertaa kirveellä päähän.
- Ex------------PUA
Pystyisin.
Olen itse asiassa joskus haastanut tappeluunkin erään jätkän joka sellaista yritti. Jätti poika väliin. :D - Äläluotaätmiin
Ätmeillä on se ongelma että ne on alistuneessa tilassa kunnes räjähtävät aivan kohtuuttomalla ja hallitsemattomalla vihalla.
Ytm tietää olevansa vahva ja tuntee voimansa hyvin. Hän osaa käyttää sitä tilanteen mukaisesti.- Lyyrikko
No sellainen hillitsemätön ämmämäinen raivokohtaus on aika vaaraton loppujen lopuksi.
- CrazyAnimal
Pystyisin ja puolustaisin, sisulla päälle lopputuloksesta välittämättä.
Kyllä tuollaisessa tilanteessa väkivalta ja väkivallan uhka olisi ihan käsinkosketeltavissa. Kaveri selviäisi siitä ainoastaan peräytymällä..Tuollaisissa tilanteissa en koskaan pelkää ketään enkä mitään, vaan kun adrenaliini ottaa vallan, niin olen valmis meneen loppuun saakka.
- näin.se.menee
Ätmi alkaa itkemään ja huitoo käsiään neitimäisesti. Hyökkääjä on vähän ihmeissään ja vetää yhden koukun niin ätmi on maassa. Ätmin nainen kostuu asiasta niin kovasti, että menee hyökkääjän kanssa puskaan panolle. Sitten kun ätmi tulee tajuihinsa niin nainen väittää miehen "raiskanneen" hänet.
- nihhhhhhh
Riippuu ihan ketä vastaan pitäisi puolustaa. En nosta 200 kg penkistä, minulla ei ole mustaa vyötä 10 eri kamppailulajista enkä kanna asetta mukanani. Eli puolustautumiskykyni on siinä mielessä rajallinen.
- Kilttiatm
Kyllähän mä pystyisin mutta en joudu tilanteisiin jossa joutuu itseään puolustamaan. Jos naisella on kavereita jotka riitelee ja joutuu tappeluuun niin se ei ole arvoiseni
- Kilttiatm
Tai jos nainen on sellainen joka joutuu tappeluun niin sellainen kanssa en halua olla.
Näin se menisi:
https://www.youtube.com/watch?v=I0mknY1l2AU- Naisasialooseri1
Pystyisikö justin biiberin näköinen heiveröinen kiiltokuvapoika puolustamaan naistaan ja itseään minulta? Se on se oleellinen kysymys. Eivät ainakaan tähän mennessä ole uskaltaneet tehdä mitään kun olen heidän naisiaan kourinut ja huoritellut.
Rumia jyystäreitä kunnioitan ja he kunnioittavat minua, tappajan näköinen kun olen joten heidän naisensa jätän rauhaan. Yksi tarjosi kerran juomatkin baarissa.
Viimeeksi haastin kaksi finninaamaa tappeluun baarin pihalla viime syksynä, mutta eivät uskaltaneet vaikka olisi ollut yksi vs kaksi. Toinen oli kamunaisen serkku ja toinen joku apina joka aukoi päätään väärälle kaverille. Naiset toki antoivat anteeksi käytökseni.
Taitava psykopaatti kun myös olen niin hankin liittolaisia ja ulkoistan väkivallan teot heille. mm. retkututtavani on tällainen Pystyisin kyllä puolustamaan, en vain ole varma haluaisinko.
- 88nyrkki
Fyysinen väkivalta tulisi kuvaan mukaan sillä hetkellä enkä paljoa välittäisi seurauksista.
- onnistuujuu
Uhka kohdistui kylläkin minuun, mutta olin tyttöystäväni kanssa liikenteessa. Joku känniläinen lähti seuraamaan ja haastamaan riitaa. Aluksi yritin jutella järkeä tyypille ja kävellä pois, mutta sitten kun syöksyi minun päin niin laitoin maahan. Laitoin tyypin niskalukkoon niin tyyppi ITKI ja rukoili, että lopettaisin. Lähti häpeissään pois.
Olen harrastanut itsepuolustuslajeja seitsemän vuotta niin jotain jäänyt mieleen. En kuitenkaan koskaan jätä ruhjeita vastapuolelle, jos on mahdollista väkivallattomaan ratkaisuun. Yleensä vaaratilanteet johtuvat juurikin siitä, että jokin känniläinen hyökkää ja yleensä he eivät ole niin skarpissa kunnossa, että heitä joutuisi mätkimään turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3194133Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3152555- 692240
- 791881
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4131644MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311419Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2111270Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221228"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341202- 661153