On lättäjalat?
Kenellä palstalaisella
26
143
Vastaukset
- hämärän_taa
https://youtu.be/YeHAz8DI_Po
...ja kun sä olet liian ylpee
etkä osaa luovuttaa
sun täytyy loppuun asti aina yrittää
ehkä jonain yönä kaiken vielä selvemmin näät
kunhan silmäsi tottuvat tähän hämärään... - UUIT
Täällä on. Oiken suoraan lääkärikirjan kuvitukseen kelpaava pari. Ja se on hyvä. Lättäjalat, isot ja leveet on äijää.
- kiItti_mies
Alveella ja Lääke Lehtisellä :)
- jytistelyä----
.
"Kuulostais siltä että Richartti on tulossa taas tänne päin"
http://4.bp.blogspot.com/_S_AFJdt95d4/SMM7jIVCCSI/AAAAAAAAAPU/9Y6fSNA0HjE/s400/Giant Cowboy.jpg
har!11
.
Haluan sellaiset! Mistä niitä saa tilata?
- KarkkinenX
Eihän se mies eikä mikään ole, jolla ei lättäjalkoja ole.
- FFGGHHH
No kukas (muu) on niin äijä, että on teettänyt mitan mukaan jalkatuet lättäjaloilleen ?
- pirullinen.juoni
petollisilta naisilta.
Tahtovat syyllistää kaikki miehet. - Flät_foot----
.
"Lisääkö lättäjalat #KATU-USKOTTAVUUTTA????????#"
har!11
.- Robbotti
No sitähän massiiviset lättäjalat juuri tekee: mies, eikä mikään kukkakeppi.
- Sebedeuss
No katuuskottavuushan siinä menisi, jos olisi neitimäiset ja korkeakaariset jalat! Pitää sitä tämä maa allaan tuntea ihan koko jalkapohjalla, viimeistä piirtoa myöden. Eli lättäjalat!
- sönkkis
Mulla! Kaari on laskeutunut. Paino jalan päällä ei näy kaarta missään, mutta jalat ilmassa on hulvattomat kaaret. No se johtuu siitä, että mulla on ylitaipuisat jalkaterät. Voi vääntää melkein solmuun. Mikä ominaisuus ei toki ole jalalle hyväksi...:)
- haluan_huomautella--
.
"Haluan tässä välissä ehdottomasti * huomautella * että har-technologiesilla ei ole mitään henkilökohtaisesti Isojalka-technologiaa vastaan :) " latojan tarkennus
har!1
.
- jupjupjuppi
Miksi lättäjalkaa pidetään junttina?
- kalllu
Täällä on lättäjalat. On oikein sellaista kestävää mallia. Ei ole holvia edes silloin, kun niille ei varaa. Ihan on tasanen pohja aina. Että siis tukevasti jalat maassa - ja nilkat sisäänpäin vinossa.
miul on lättäjalat toimii hemmetin hyvin hangessa
- Ölvari
Ja mikä etu isoista lättäjaloista on uidessa: ei tarvtita erillisiä räpylöitä ollenkaan. Jätetään vain tanssi ja juoksentelu toisten hommiksi.
- Nostalgiaaaaaa
Ihana Monte :) . Oletko vielä täällä?
- ziseI
Nostalgiaaaaaa kirjoitti:
Ihana Monte :) . Oletko vielä täällä?
Monte asuu Lappeenrannan Siwan lehtiroskiksessa.
Voisi olla esim moukarikisaa kuvassa mutta pelottava oli . Olen huomannut että pieniä muistikuva virheitä sattuu.
- Lopenmies
Joo. Jalat maassa koko matkalta ja vielä nilkat somasti sisäänpäin vinossa. Niin ja toki leveyttä on kuin viulukotelossa.
- MRS.klkjh
Hyi olkoon. Onneksi on mulla mies, jossa ei oo lättäjalkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962