Näin sinkkuna tunnen taas sääliä niitä ihmisiä kohtaan joilla on kakaroita. Posti työntää houkuttelivia lelukuvastoja luukuntäydeltä ja tv-mainokset tyrkyttää toinen toistaan houkuttelevimpia leluja. Moni varmaan joutuu ottamaan vippiä että saa pentujen kalliit toiveet täytettyä.
Itse voin sillä rahalla lähteä vaikka matkoille.
Joulu tulee
10
90
Vastaukset
- Vanhempi
Olet kateellinen kun sinulla ei ole lapsia,siksi täällä tilität.hoho
- tyytyväinensinkku
Olen todella kateellinen kun ei ole niitä huutavia rahareikiä riesana.
- Vanhempi
Niin kateellinen et vaivaudut tänne asti tulemaan vinkumaan asiasta..hohoo on sulla ainakin aikaa purkaa tuota pettymystäsi.
- elämää-päiviin
Joillekin meistä nuo "rääkyvät rahanreiät" on korvaamattomia.
Omiani en pois antaisi.
Todella traagista että ihminen on noin katkera. Sinulla varmaan on paljon ikävää takanasi. Niin minullakin.Mutta sitä suuremmalla ilolla suon lapsilleni Joulun jjosta on paljon onnellisia muistoja lopuksi ikää.
Katkeruuden ruokkiminen vie valtavasti voimaa ja energiaa, sitä paitsi eikö alituisessa katkeruuden sapessa piehtarointi ole aika kamalaa? - keteellinensinkku
En ole katkera. Halusin vain tuoda näkökulmani esille. Jotkut ihmiset ei vaan halua omia lapsia ja osaa huolehtia ehkäisystä.
- kilttiantm
Ikääntryvillä naisilla biologinentelli tikittä, et pitäs lisääntyyä. Sittenetsitään jännä tatuoitumies ja idiotismi lisääntyy
- kilttimaksaja
nänhän se menee ja omakotitalo, pari autoa vene mökki ja lomaosake jossain. Sitten paasen lisäntymään jonkun puhkinussitun yh kanssa ja saat jonkun maahamuttajan äpärät riesaks
- simensyöksy
en todellkenenkän muijan biologisen kekkon takia ruiskasta si
- LapsetOnElämänTarkoitus
Sun biologinen kello on alkanut yhtäkkiä tikittää, vaikka niin parikymppisenä vannoit ettet "ikinä tuu hankkimaan lapsia!". Nyt kun olet huomannut haluavasi lapsia, purat sen kiukun muihin. Ei se mitään :) Me, joilla on lapsia, ymmärretään teitä, "jotka ei koskaan halunneet lapsia"... :P Sulla on vielä aikaa! (toivottavasti). Älä oo katkera. Jos sun geenit on hyvät, säkin tuut saamaan lapsia. Jos niin ei käy, sun geenit on luonnonvalinnalla liian huonot tuottamaan lisää elämää. :)
- elämastänauttijasika
pennuton elämanpilaajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk582093Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911428Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681227- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73805