Joulu tulee

tyytyväinensinkku

Näin sinkkuna tunnen taas sääliä niitä ihmisiä kohtaan joilla on kakaroita. Posti työntää houkuttelivia lelukuvastoja luukuntäydeltä ja tv-mainokset tyrkyttää toinen toistaan houkuttelevimpia leluja. Moni varmaan joutuu ottamaan vippiä että saa pentujen kalliit toiveet täytettyä.
Itse voin sillä rahalla lähteä vaikka matkoille.

10

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi

Olet kateellinen kun sinulla ei ole lapsia,siksi täällä tilität.hoho

• tyytyväinensinkku

Olen todella kateellinen kun ei ole niitä huutavia rahareikiä riesana.

• Vanhempi

Niin kateellinen et vaivaudut tänne asti tulemaan vinkumaan asiasta..hohoo on sulla ainakin aikaa purkaa tuota pettymystäsi.

• elämää-päiviin

Joillekin meistä nuo "rääkyvät rahanreiät" on korvaamattomia.
      Omiani en pois antaisi.
      Todella traagista että ihminen on noin katkera. Sinulla varmaan on paljon ikävää takanasi. Niin minullakin.Mutta sitä suuremmalla ilolla suon lapsilleni Joulun jjosta on paljon onnellisia muistoja lopuksi ikää.
      Katkeruuden ruokkiminen vie valtavasti voimaa ja energiaa, sitä paitsi eikö alituisessa katkeruuden sapessa piehtarointi ole aika kamalaa?

• keteellinensinkku

En ole katkera. Halusin vain tuoda näkökulmani esille. Jotkut ihmiset ei vaan halua omia lapsia ja osaa huolehtia ehkäisystä.

• kilttiantm

Ikääntryvillä naisilla biologinentelli tikittä, et pitäs lisääntyyä. Sittenetsitään jännä tatuoitumies ja idiotismi lisääntyy

• kilttimaksaja

nänhän se menee ja omakotitalo, pari autoa vene mökki ja lomaosake jossain. Sitten paasen lisäntymään jonkun puhkinussitun yh kanssa ja saat jonkun maahamuttajan äpärät riesaks

• simensyöksy

en todellkenenkän muijan biologisen kekkon takia ruiskasta si

• LapsetOnElämänTarkoitus

Sun biologinen kello on alkanut yhtäkkiä tikittää, vaikka niin parikymppisenä vannoit ettet "ikinä tuu hankkimaan lapsia!". Nyt kun olet huomannut haluavasi lapsia, purat sen kiukun muihin. Ei se mitään :) Me, joilla on lapsia, ymmärretään teitä, "jotka ei koskaan halunneet lapsia"... :P Sulla on vielä aikaa! (toivottavasti). Älä oo katkera. Jos sun geenit on hyvät, säkin tuut saamaan lapsia. Jos niin ei käy, sun geenit on luonnonvalinnalla liian huonot tuottamaan lisää elämää. :)

• elämastänauttijasika

pennuton elämanpilaajia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      58
      2093
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1428
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1227
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1115
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      805
    Aihe