Missä käyvät keski-ikäiset sinkut...

Inna66

..perjantai-iltaisin pääkaupunkiseudulla? Olen ollut ns. kuvioista ulkona jonkun aikaa, mutta nyt vapaa ja menojalkaa vipattaa. Minne kannattaisi siis keski-ikäisen sínkun suunnata perjantai-iltaisin? Mitkä ovat pääkaupunkiseudun parhaat menomestat? Toiveissa oli mahdollisuus kohdata ja tutustua samanikäisiin sinkkumiehiin. Olisin kiitollinen neuvoista!

18

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AunuksenTutka

Minua puolestaan kiinnostaisi tietää missä liikkuvat mukavat nelikymppiset sinkkunaiset viikonloppuisin. Arkielämä on raskasta enkä jaksa hirveästi yöelämää viettää, joten täsmäohjeet olisivat tarpeen. Mies 42 v.

• 13plus13

Yli 35-vuotiaat naiset ovat kurppia ja miehet eivät ole kiinnostuneet kurpista. Kannattaa hankkia kissoja ja alkaa kutomaan niin aika menee nopeammin.

• scrg

Tuskinpa palstalla kukaan osaa neuvoa. Ainoat palstan 60-luvulla syntyneet miehet on ukkomiehiä ja jos joku 60-luvulla syntynyt nainen tietää missä on sen ikäisiä sinkkumiehiä, niin ei varmasti kerro, koska saaliista on muutenkin tappelemassa niin moni.

• wrwerwerrywery

Perjantai-iltana kaikki naissinkut lepäävät kotona ja toipuvat työviikon rasituksista. He ovat liikkeellä vasta lauantaina, eli perjantaina on turha lähteä metsälle.

• En oo käynyt kattomassa mutta sellasta olen kuullut, että Zetorissa kuuluvat bilettävän.

Käy kattomassa sieltä.

• PirreZZ

Mieluummin yrittäisin Rymy-Eetuun, Sir Einoon tms. Zetori on yön timojen suosikkipaikka. Tai sitten ei, en ole ihan ajan hermolla.

• kakkossmiess
        PirreZZ kirjoitti:

Mieluummin yrittäisin Rymy-Eetuun, Sir Einoon tms. Zetori on yön timojen suosikkipaikka. Tai sitten ei, en ole ihan ajan hermolla.

Zetoriin ei kukaan itseään kunnioittava ihminen mene

• vihatipunen
        kakkossmiess kirjoitti:

Zetoriin ei kukaan itseään kunnioittava ihminen mene

Juu ei..Paitsi muutaman kerran olen siellä käynyt mutta en ikinä selvinpäin...Viimeksi siellä ainakin oli ihan liikaa noita "yön timoja".

• Erilaiset keikat ovat suosittuja.

Ravintolavinkkejä on vähän vaikeampi antaa, koska en tiedä tyyliäsi ja paikkoja on moneen makuun pk seudulla. Itse en niinkään tykkää käydä ns pintaliitopaikoissa.

Takuuvarma meno löytyy Karaokepaikoista, kuten Pataässä, Anna K, Iloinen Katupoika

Kesällä suosittu on ns mummotunneli, eli Rafaellon terassi.

Sitten on esim Sir Eino, Rymy Eetu, Molly Malones, Storyville

• just.asking

Mitkä ovat ns. pintaliitopaikkoja mielestäsi?

• Samoja paikkoja ehdottaisin kuin BEM. Pubeista Vltava on hyvä paikka noin viisikymppisten miesten bongaamiseen.

• just.asking kirjoitti:

Mitkä ovat ns. pintaliitopaikkoja mielestäsi?

Namu, Maxine, Teatteri, Kämpin yläkerta,

• rytyutrju

Zetor on virallinen mummojuna eli sinne siis aloittaja!

• vai50-70-80

mikä on keski-ikä? 60-luvulla syntyneetkö??

• no nykyään varmaan keski-ikä tarkoittaa jotain 40-60 vtai ehkä 40-50, niin ehkä 60-70 luvulla syntyneet kuuluisivat keski-ikäisten joukkoon.

• Inna66

Kiitos kaikille vastauksista, tänään lähden katsomaan miten vinkit pitävät paikkansa.
      Keski-ikäinen on tosiaan aika laaja käsite, mutta itse ajattelen että he ovat noin 45-55-vuotiaita. Itse tosin tunnen itseni paljon nuoremmaksi, vaikka olenkin jo 49...
      Hauskaa viikonloppua kaikille!

• AunuksenTutka

No kerro sitten kokemuksistasi ja kannattaako minun nelikymppisenä mihenä mennä sinne. Odotamme raporttiasi.

• Huld88

Okei, mutta zetoria en voi suositella kenellekkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      379
      4159
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      254
      3119
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      72
      2553
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2194
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1670
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1585
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1580
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1210
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      50
      1103
    10. 62
      1056
    Aihe