Töissä on epämiellyttävää kun työkaveri haisee todella pahalle. Lialle, pesemättömälle, sukkahielle. Kuinka tuollaisesta voi huomauttaa? Hankala asia. Samassa huoneessa työskentely etoo.
Työkaveri haisee
15
1704
Vastaukset
- jjiiooll
Jospa sanot suoraan. Itse kun ei oikeestaan haista itseään, kun nenä turtuu. Ja saattaa olla vaikka joku tila takana, mikä aiheuttaa hajun.
- Kalashnikov_vodka
Aikoinaan minä työskentelin sisätiloissa ja melko lähellä venäläisten kanssa.
Minä ehkä usein haisin vanhalle viinalle, mutta ne venäläiset haisivat erittäin voimakkaasti VANHALLE HIELLE! - Gjtjrieod
Vain nirppanokkaneidit jaksaa valittaa työkaverin hajusta, etenkin teollisuus tai rakennusaloilla.
- Anonyymi
Totta ja siinä voi mennä työ joltain
- brööt
Pieru vähän väliä saa kalsarien saumat pysymään notkeina koko päivän.
- HemanAjatusta
Taidat olla nipo?
Oletko ihan varmasti tosissasi?
Nauttisit täydellisisyydestäsi, kun haise. Vassassakaan. - yrks
Jos haju on kiusallinen,hengityskin voi lemahtaa likakaivon hajulle,tai hiki voi haista.Ota työkaveri puhutteluun ja ole asiallinen hänelle.
- rähmänaama
Nämä on niitä noloja juttuja,joista vaikenee helposti.
- lääh
Yks työkaveri puhuu huutamalla,hänen hengitys lemahtaa järkylle,hän käy täysillä,puhuu höpöjä.Mitäs tehdä tälle tilanteelle.
- fkfjhfhfdhd
Jos rusoposket punottaa viikonlopun jälkeen niin työterkasta sitten hiukan maksa-arvoja kun joillakin lähti mopo käsistä kun muija lähti ja katkon ajan saa olla sitten rauhassa.
- Anonyymi
Rusoposket saa ihan yhdestä ihosairaudestakin. Syö vaikka luumutorttuja ja liikkuu jalan pakkasviimassa. Kyseessä on roscaea, ruusufinni. Se on pysyvä ihosairaus, joka välillä pahenee, ja hoidolla( rosazol- voide) asettuu. Tällä ei ole mitään tekemistä alkoholin kanssa. Toki viinakset, stressi, kylmän ja kuuman vaihtelut, jotkin mausteet, jotkin ruoat voi laukaista tämän oireilemaan. Kutisee helkutisti. Itselläni on luumutortut ja pakkasviima jotka laukaisi tämän viimeksi. Tykkäsin syödä joulutorttuja vähän enemmän.
Että jäitä hattuun. Jokainen punaposki ei ole alkoholin käyttäjä.
- Wunderbaum
Eipäs ole hätä kummonenkaan. Parit Wunderbaumit narusta roikkumaan huoneeseen laitat. Nuppineulalla kiinnittää napsautat sermin levypintaan ihka oikeesti. Saat huoneilman hetkohta raikastumaan. Huonekaverisikin on tyytyväinen, kun et enää nokkaas viäntele alinomaa ja huomauttele joutavista. Kemiat ruppee taas synkkaamaan. Hengitätte samaan tahtiin. Ootte taas hyvvii kavereita keskenänne! Ja hankkikaa sinne firman vessaan paperia ensitöikseen, jos se on siitä kiinni ettei ole millä pyyhkästä ränninpää kuivaksi.
- Anonyymi
En ymmärrä hajuherkkiä töissä. Siis puolassa yksi ukrainalainen nuori nainen haisi aina pierulle mutta en valittanut. Ihmiset haisee. Koita päästä sen yli. Kukaan ei ole ikinä tuoksunut ihanalle toimistoissa joissa olen ollut ja se ei haittaa.
- Anonyymi
Eikö nykyään julkipaikoissakin kehotetaan tulemaan tuoksuista? Hajusteiden käyttö on joillekin piinaa, yliherkille.
Aiheuttaako työkaverin hiki jotain oireita? Jos, niin sitten asia erikseen. Itse pesen pyykkiä joka päivä. Hikoilulle töissä en mahda mitään. Etenkin kesähelteet on hirveitä. Pitäisi olla raikas työpäivän ajan, muttei millään onnistu kuumissaan työskennellessä. Suolakuori ihan tuntuu silloin tukevan iholle, ja varmasti hiki haisee ja pitkälle. - Anonyymi
Meillä myös töissä eräs joka haisee hielle, sellaiselle kitkerälle hielle..pidätän hengitystä joka kerta kun sattuu edes kävelemään ohi.Ja hän on vielä nainen.Eikö hän itse haista sitä hien katkua ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773