Poskien veltostuminen 22-vuotiaana

cheekkiplöts

Moi, pari vkoa sitten huomasin jtn järkyttävää: hymyryppy posken ja ylähuulten välissä on tullut esiin, toispuolisena ja aktivoituneena ilman hymyä!!.
Lisäksi myös silmien ympärillä iho on veltostunut ja hieman ryppyyntynyt. Koko iho silmien ja poskien alueaalla muuttunut selvästi veltommaksi, kuin yht'äkkiä.

Olen siis 22-vuotias, harrastan vähintään 2 krt vkossa liikuntaa mutta poltan tupakkaa n.5 röökiä/pvä. Naamaiho on aina ollut keskivertoa lötskömpää, vaikka omaankink mmm. korkeat poskipäät.

Kannattaisko mennä jonnekki ihoterapeutillle tjn? Tiiättekö toimivatko kasvojumpat? Lopettaisko sokerin syönnin... Vanhuus ja kuolema tulee apua.

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 41-vuotiasSkorpioni

      Nivea serum pearlsQ10 antiwrinkle-seerumi ja saman sarjan yö-ja päivävoide. Jos suosit luontaistuotteita niin arganöljy ja aloevera. Voit vuorotella näitä kolmea, toivottavasti saat avun. Itselläni on nämä kaikki ja olen ollut tyytyväinen niihin. Mutta täytyy muistaa, ettei ihmevoiteita ole olemassakaan.

    • sdfghytre

      Olet vaan läski.

    • ertyuio

      Lopeta tupakanpoltto, ja sokerikin mielellään.

    • Puputtaja

      Mulla sama paitsi olen jo 33 -vuotias.Seerumi mulla on jo ja laitan sitä nenä suupielijuonteille.Tarvitseeko seerumia käyttää jatkuvasti vai riittääkö kuuriluonteinen käyttö ja kuinka kauan?

      • ertfyguhi

        Mitäköhän tuo kyseinen "seerumi" on? Tarkoitatko ylempänä mainittua Niveaa? Voi käyttää ihan aamuin illoin.


      • Puputtaja

        Niin siis lumenen v shaping seerumi ja bright now tehohoito.Täytyypä näyttää aamuin illoin ja katsoa onko tuloksia:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe