12-vuotiaalle hiusten vaalennus?

12wee

Eli olen 12v. ja haluaisin blondata hiukseni kokonaan, sillä vihaan omaa hiustenväriä(maantien väriset (harmahtavat(VÄHÄN) olen yrittänyt tässä maskilla (kc professional color mask VANILLA) vaalentaa mutta ei ole astettakaan vaalennut. Joten haluaisin että hiukseni blondataan kestovärillä ja äitinikin myöntyi siihen mutta on yksi kyssäri:

Saako tämän ikäiselle värjätä hiukset?

Ps. Vastatkaahan pian :3

9

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitahiustäällä

Ei saa.

Pitää olla vähintään 16 vuotias, sanoi äiti mitä tahansa.

Ne kemikaalit ovat myrkyllisiä.

Kaikilla on just sellaset hiukset kuin on.

Suomalaisilla on yleensä sellaset maantienväriset.

Odota kesää ja ole paljon auringossa, niin se vaalentaa hiuksia ja ilmaiset raidat, kun leikkaat sopivaan aikaan tukkasi syksyllä.

• Siis oot vasta 12-vuotias en suosittele. ei sinun tarvitsisi ajatella minkä väriset hiuksesi ovat. Mihin tämä maailma on menossakaan.... Mutta jos välttämättä haluat ei kannata ainakaan värjä vaan käyttää jtn hiuksiin jätettävää väriä joka ei rasita hiuksia. Itse käytin castinin sunkiss jellyä joka jätetään hiuksiin mutta ei sillä blatinan vaaleita saa. Suosittelen silti että leikkisit mielummin kuin miettisit miltä näytät

• 12wee

No tietääkseni ei enään 12-vuotiaat leiki....ja jos leikkivät niin kyllä ne ulkonäköäänkin miettivät... monet stressaavat miltä näyttää mutta minä en. Vihaan ja olen kyllästynyt hiusteni väriini....

• Kvlpdlf

Minä ainakin olen värjännyt hiuksiani sinun ikäisenä jo useampaan otteeseen, mutta ensiksi suosittelen raitoja. Minä olen itse lopettanut hiusten värjäämisen, koska ajattelin ettei hiusten värillä oikeastaan ole väliä. Hiusten värjääminen on turhaa, koska jos värjäät nyt hiuksesi, huomaat ajan kuluttua, että haluat värjätä uudelleen ja uudelleen, koska kyllästyt hiustesi väriin aina jossain vaiheessa. Kannattaa ensiksi testata vain raitoja tai luonnon hiusvärejä. Itse en kiinnitä huomiota enää hiusteni väriin:-) kokeile sen sijaan uutta hiustyyliä

• keski_ikäinen_maantie

Hiusväreissä on käsittämätön määrä kemikaaleja. Mitä kauemmin ja mitä useammin on värjännyt, sitä suurempi todennäköisyys on allergisoitua. Valinta on oma. Kerran allergisoiduttuaan yksikin altistuminen voi pahimmillaan johtaa henkeä uhkaavaan allergiseen reaktioon.

Hiuksia voi värjätä myös kasviväreillä. Lähinnä luonnonhennalla. Sillekin voi allergisoitua, mutta on luonnollisempaa kuin synteettiset hiusvärit. Itse olen värjännyt tai vaalentanut synteettisillä valmisteilla vain muutamia kertoja. Hennalla värjäsin hiukset ekan kerran teini-iässä. Nyt keski-iässä olen alkanut värjäämään uudestaan hennalla, jotta saan harmaita piiloon. Eli on tumman maantienväriset hiukset, joissa yksittäisiä harmaita (epäsiistin näköistä). Hennan värjäystulos on kyllä ihan siisti, mutta työlästä on. Pitää antaa vaikuttaa kauan, ja ainakin alkuun tulee sotkua, ennenkuin osaa homman.

Nuorena sitä ei tajua, että luonnollinen maantienvärinenkin on kaunis. Se muuttuu kamalaksi vasta sitten, kun harmaantuu. Tummat hiukset näyttävät harmaannuttuaan siisteiltä, maantienväriset usein epäsiisteiltä.

• Helloumoivaan

Ei kannatta vaalentaa, hiukset menee tosi huonoon kuntoon mielummin värjää kuin vaalentaa.

• Anonyymi

Paskapuhetta. Pahimpia myrkkyjä tummat kestovärit. Ostat 20vol hapetteen ja jauheen, kaupan purkkivaalennuksilla toki saat pilattua mitkä vaan hiukset, välillä noissa on jopa 50vol hapete.

• Anonyymi
      UUSI

!2v hiukset harmahtavat?

• Anonyymi
        UUSI

12v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe