Minulla on VW Transporter 2,5 TDI vm 1998. Mittaristossa oleva hehkun merkkivalo rupeaa vilkkumaan noin 10 sekuntia käynnistyksen jälkeen ja loppuu vasta kun auto sammutetaan. Missähän mahtaa olla vika? Muutoin hehku tuomii normaalisti
Hehkuvalo vilkkuu?
7
11319
Vastaukset
- Jouko
Tarkistappa toimiiko jarruvalot!! Uskomatonta, mutta totta. Pullakahveista veto, että vika löytyy sieltä. ;-)
- Kaitsu
Soitin tänään volkkain huoltoon ja sanoivat samaa! Tarkistin jarruvalot ja eivätpä palaneet ei:)
Ilmeisesti polkimessa oleva katkaisija on sökö. Kaikkea se saksalainen keksii...
Kiitos! - Jouko
Kaitsu kirjoitti:
Soitin tänään volkkain huoltoon ja sanoivat samaa! Tarkistin jarruvalot ja eivätpä palaneet ei:)
Ilmeisesti polkimessa oleva katkaisija on sökö. Kaikkea se saksalainen keksii...
Kiitos!Milloin ne kahvit?....
- Kaitsu
Jouko kirjoitti:
Milloin ne kahvit?....
nisukaffeet, kunhan työkiiret hiukkasen hellittää. Muutaman viikon päästä? Jossain Espoossa...
- Jouko
Kaitsu kirjoitti:
nisukaffeet, kunhan työkiiret hiukkasen hellittää. Muutaman viikon päästä? Jossain Espoossa...
Maksatko matkatki?? Yli 500km. :-)
- Aatun viimeinen teko
Minulla on 2002 mallin T4 ja se oli käyttämättömänä syksystä näihin päiviin. käynnistettyäni sen hehkun merkkivalo alkoi vilkkua vaikka jarruvalot ovat kunnossa. Ehdotuksia?
- Anonyymi
Aatun viimeinen teko kirjoitti:
Minulla on 2002 mallin T4 ja se oli käyttämättömänä syksystä näihin päiviin. käynnistettyäni sen hehkun merkkivalo alkoi vilkkua vaikka jarruvalot ovat kunnossa. Ehdotuksia?
Vika on jo varmaan löytynytkin ja korjattu jarruvalokytkin vaihtamalla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202