Olen seurannut jo tovin keskustelua amerikkalaisesta jalkapallosta täällä suomi24:ssa. Olen vain seurannut, mutten ole kirjoittanut.
Nämä keskustelut ovat kuitenkin herättäneet vanhat muistot sisälläni ja samalla tuntuu huojentavalta kuulla muidenkin kokeneen vastaavaa.
Haluaisin kysyä etenkin Roostersin pelaajilta (myös muutkin saavat vastata) , että Huomaako muut että aina kun fyysisesti alistaa ja raiskaa tajuissaan olevan naisen, hän jossain vaiheessa ennen penetraatiota ikäänkuin alistuu kohtaloonsa ja luopuu vastarinnasta? Olen aina miettinyt mistä tämä johtuu. Olemus muistuttaa sitä samaa mitä huomaa Isisin vangeista kun katsoo teloitusvideoita.
Pelaan nykyään 69ersissa jos sillä on tässä yhteydessä mitään merkitystä,
Kiitos vastauksista,
Sinkkumies
Kunhan kyselen ...
6
109
Vastaukset
- Qwesdfrty
Riku, laita kamera pois ja mene nukkumaan.
- proudDynastian
Nimimerkki Sinkkumies on pitkän linjan palstalainen, paatunut lajin harrastaja ja seuraaja, kaiken nähnyt, kaiken kokenut. Esimerkkitapaus junnuista lähtien lajia harrastaneesta miehestä. Olen tavannut Sinkkumiehen, moneenkin kertaan Dynastia-tapaamisissa. Hänen henkilöllisyytensä on salattu jopa dynastialaisten kesken, mutta minä tiedän erittäin hyvin kuka hän todellisuudessa on. Hän on rakennuttanut ympärilleen loistavat keski-ikäisen ja keskiluokkaisen herrasmiehenkulissit, jotka jättävät varjoonsa Potemkinin vastaavat. Herran sivuhistorian synkkyyttä voi vain tavallinen ihminen kauhunsekaisin tuntein pelokkaasti arvuutella.
Ulkonäöllisesti hän on kuin kuka tahansa muukin lajin seuraajista. Kasvoja ovat vuosien aikana veistäneet elämän nurjan puolen voimakkaat tuulet, jotka ovat ahavoittaneet klunssin ja miehen välinpitämättömäksi kohtalolleen. Silmät leimuavat hänellä, muistan ajatelleeni katsellessani häntä silmiin, ennen kuin laskin katseeni, miten paljon katkeruutta hänen pupillit heijastivatkaan, mitä kaikkea hän olikaan todistanut. Hiukset hänellä olivat harmaantuneet kaikesta kokemastaan kauhustaan sekä epäkelvon pirin potkittua hänen aivojaan junioriaikoina, jolloin hän halusi olla paras vaikkakin sääntöjä venyttäen piristäen itseään eteenpäin.
Itseäni jäi harmittamaan hänen kohtalonsa jo tuolloin 14-vuotiaana, kun hänet potkittiin Dynastiasta pois. Itse hän tosin myöntää eronneensa, mutta riidatonta on ettei hän enää pelannut Dynastiassa. Hänen petettyä joukkueensa, poistettiin myös hänen täysjäsenyytensä Dynastiassa. Tilalle valittiin kahdesta potentiaalista vaihtoehdosta arvalla Mattias. Toisena vaihtoehtona oli Joosef Barsabba, joka tunnettiin myös lyhyemmällä lempinimellä, jota en tässä tosin viitsi mainita, onhan kaveri kuitenkin yksi menestyneimmistä suomalaisista palloa pelaavista legendoista.
Viimeksi nähdessäni Sinkkumiehen, oli hän kietoutunut ns. Nato-piikkilankaan ja joi olutta punaisesta tölkistä. Minun kävi sääliksi MIchael Kellyä, piikkilangan isää, jonka keksintöä Sinkkumies avoimesti käytti saadakseen pikaista seksuaalista mielihyvää.
Onneksi ehdin peittää lapseni silmät tältä näyltä, siihen terapiaan, mitä näky olisi tarvinnut ei minulla olisi ollut varaa. - isukki72
Voiko jenkkifutarit oikeasti olla näin ääliöitä? Aika harvassa on keskustelun avaukset tai ylipäätään keskustelut missä on mitään järkeä! Pelkkää paskaa. Omalla pojalla tuntuisi olevan halua aloittaa harrastus amerikkalaisen jalkapallon parissa, joten satuin tälle palstalle etsimään tietoa/juttuja ko. lajista. Ei olisi kannattanut.
Jatkakaa keskenänne jutustelua raiskauksista, homostelusta ja kaikesta muusta järkevästä ilmeisesti lajiin kuuluvasta paskasta.- AJEKseepra
isukki 72 oletteko ikinä kuulleet viisasta sanontaa "jenkkifudis kattaa koko elämän kirjon"?
Ette ehkä ole, mutta näin se on. Ehkäpä laji ei ole pojallenne sopiva, koska me täällä tosiaan keskustelemme kaikesta, rikomme tabuja vähintään samaan tahtiin kuin Roosters tekee touchdowneja.
Olemme suvaitsevaisia, suvaitsemme kaikkea, jopa suvaitsemattomuutta, mutta jos sinusta suvaitsevaisuus, meritokratia, tasa-arvo, rakkaus, ihmisyys ja onnellisuus ovat kielteisiä arvoja, emme voi sille mitään, koska me suvaitsemme kaikkea, jopa sinua, joten poika treeneihin ja isukki kentän laidalle.
Tule vain, et menetä siinä mitään, päinvastoin voit saada uuden suunnan elämällesi. Rikkoa vanhat ennakkoluulosi, päästä pois vihasta, nousta soikean pallon ritareiden Valhallaan.
Kaiken kaikkiaan minä rakastan sinua isukki.
- alepanmuovikassi
Leikkimielellä olen pähkäillyt ajatusta siitä kumpi on oikeastaan haastavampi harrastus
muovipussin kerääminen vai jenkkikuula?- Roo-OL
Muovipussien keräämisessä on se ongelma, että jos haluaa esim. Rimin kassin, pitää poistua Kehä III:n ulkopuolelle. Itse ratkaisin ongelman keskittymällä pelkästään Siwan ja S-marketin pusseihin. Kokoelmani helmi on S-marketin minttikuntoinen muovipussi toissaviikolta. Siinä on vielä se koko kantaosa jäljellä (siis se paksu, josta yksittäiset pussit normaalisti repäistään irti). En raaskinut ottaa pussia käyttöön, vaan jätin ostokset kauppaan koska raha ei riittänyt enää uuden pussin ostamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822