Minulla on ollut Jumalakuva väsymättömästä Jumalasta.
Jumalan väsymyksen syyksi mainittiin kutakuinkin tämä, sanat ei ole samat: "Ihmiskunnan touhujen seuraaminen ".
Juuri menossa oleva ohjelma tv7:lla. Minua väsytää kohta niin että nukahdan, Jumala ei nuku, niin olen itse oppinut eikä väsy. Onko Jumalatietouteni oikea vai väärä?
Eräs mies sanoi että Jumala on väsynyt
3
<50
Vastaukset
- jesajankirjassa
Jumala tosiaan oli kerran väsynyt kansan jumalanpalvelukseen. Hän pyysi kansaa, ettei se enää toisi uhreja hänelle, koska kansa vaelsi samalla jumalattomasti. Jos ihminen tekee pahaa ja samalla rukoilee Jumalaa, hän ei siihen mielisty. Siksi Jumala sanoi: "Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä. Oppikaa tekemään hyvää: harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa leskien asiaa. Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sano Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi".
Ei Jumala tietenkään muuten väsy, paitsi kansansa uppiniskaisuuteen joskus. Hänestä sanotaan. "Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala (ollut siis aina), joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton":Jumala ei väsy, mutta sanokaa missä se väsymätön Jumala luuraa?
Ja kuitenkin Jumala on väsynyt; kansansa on kai uppiniskaisempi kuin ikinä koskaan.Heikki "Hector" Harma epäili, että Jumala on voinut nukahtaa tai hän jatkaa luomistyötään muissa galakseissa ja minusta tuntuu, että tuo voisi olla totta kun todistuksia hänen olemassaolostaan ei vaan tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058