- Vapaus ?

Muria

Haluan sinusta eroon, enkä halua kuitenkaan. Sinä haluat minut, muttet halua kuitenkaan.

Tunteet, lakatkaa orjuuttamasta minua. Antakaa hänen jo mennä.

11

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viemutpois

      itselleen toivon samaan, olen hetkellä sellaisessa parisuhdessa

    • Muria

      Avaan ikkunan yöksi. Marraskuu puhaltaa sisään.

      Ole kiltti, tuuleta ajatuksenikin. Puhalla jokaiseen kasaan ja nurkkaan, käännä ne ympäri. Jätä vaan tärkeimmät jäljelle.

      Järjestän ne kyllä itse uudelleen. Etsin keinot.

      Hyvää yötä.

    • Muria

      Lähettelet taas viestejäsi, tahtomatta kuitenkaan tehdä elämässäsi tilaa minulle. Kokeilet kepillä jäätä. Ensin loukatut tunteeni nousevat pintaan, sitten päätän antaa olla.

      Ne ovat vain viestejä. Ymmärrän, sorrun niihin itsekin. Niiden ei tarvitse muuttaa mitään.

      https://youtu.be/t99KH0TR-J4

    • Miksinäin

      Sama täällä. Tiedän että olisi järkevää päästää irti ja surra, nousta ja jatkaa matkaa mutten pysty. Kohta kolme viikkoa etten ole saanut viestiä enkä ole sellaista laittanut. Olen niin yksin ja yksinäinen. Tiedän että kohta tulee viesti ja kysymys miten voin ja miten olin nainen jota et koskaan unohda muttet pysty jatkamaan yhdessä. Tiedän jo että vastaan "painu h..n!" vaikka haluan kaikkea muuta. Niin monta kertaa olen loukattuna lähtenyt mukaan ja toivonut/odottanut uutta ...sen kaiken ihanan välillämme jatkuvan ja taas olen kaatunut. Miksi järki sanoo yhtä ja sydän toista ja ihan varmasti sitä ensimmäistä pitäisi kuunnella ettei riko itseään lopullisesti vaan jaksaa lasten ja muiden läheisten takia :(

      • Samakuedell

        Sielläpä se viesti tuli juuri niinkuin arvasin. Vastasin tylysti ja loukkasin. Nyt itken ja säälin..mutta tämä on koettu jo niin monta kertaa. Revin itseni irti vaikka mikä olisi tällä kertaa..


      • Muria

        Miten nyt menee?


    • go_on-off
    • Muria

      Taas. Horjun päätöksessäni. Tahtoisin luovuttaa, mutta en kuitenkaan.

      Kunpa malttaisin nyt.

    • etteitarvikärsiä

      Vapaus- tää on nykymaailmassa parasta!!!!!

    • Nyrkkiäodotellessa

      Eikö tossun alla nyrkin ja nenän kanssa olekkin mukavaa.

    • pikkumyy13

      mikä on sana vapaus. en tiedä sitä sanaa ollenkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe